EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Jouw lucide afwerklijstje deel I

Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk
Pagina 6 van 10Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Auteur  Bericht 
dread
keihard de wazigste
LD4all lid
Laatst gezien: 31-7-2007
LDs:

BerichtGeplaatst: Vr 13 Mei, 2005  Reageer met quote

Ik heb mezelf vannacht in een andere omgeving gezet.
was wel erg vet, zag alles langzaam veranderen. gewoon een andere omgeving voor ogen halen, en dan veranderd het stukje bij beetje!

back to top
elite
ELITE
LD4all lid
Laatst gezien: 28-10-2009
LDs:

BerichtGeplaatst: Vr 13 Mei, 2005  Reageer met quote

dread schreef:
was wel erg vet, zag alles langzaam veranderen. gewoon een andere omgeving voor ogen halen, en dan veranderd het stukje bij beetje!

Klinkt interessant smile
Heb je ook nog geprobeerd om mensen tevoorschijn te toveren?

back to top
Ron
living the dream
LD4all lid
27
Laatst gezien: 25-11-2008
LDs: R3ALItY CheCk

BerichtGeplaatst: Za 14 Mei, 2005  Reageer met quote

leuke manier om mensen te toveren is een deur op de muur tekenen (of een zoeken) en schreeuwen "OK TOM KOM MAAR BINNEN" of een andere naam.. of gewoon "Kom maar binnen iedereen !" :D heb het alleen nog niet uiteprobeerd omdat ik maar geen LD krijg laatste tijd ><

back to top
elite
ELITE
LD4all lid
LDs:

Dat tekenen lijkt voor mij geen goed idee, omdat ik daar een hekel aan heb, maar dat mensen naar binnen roepen, lijkt me wel grappig smile

Groetjes, smile

Frankrijk

back to top
onbekendesaiyan
one who is awakening
Nieuw lid
Laatst gezien: 23-9-2005
LDs:

Mijn lijstje

Mijn lijstje van dingen die ik wil realiseren in een LD (als ik er een heb) Heb de manier van fEIGHT geleend, want ik vind hem wel handig.

001 Eens vliegen aka Dragonball Z stijl.
(Meestal gebruik ik mijn armen, maar er zit wel een onzichtbare giga vleugel aan mijn arm, dus vliegen opzich is met die onzichtbare giga vleugels heel erg aangenaam. Ik ik verzamel ook energie in mijn handpalmen en als ik mijn arm naar beneden haal laat ik de energie los. Dus ik heb 3 dingen nodig om goed te kunnen vliegen. Het is tenminste beter als in de lucht springen keihard met je armen wapperen en toch weer op de grond vallen, dus ik ben al in ieder geval een stukje verder gekomen).
Ik had in de nacht van zaterdag 15 mei 2005 een moment van luciditeit (heel laag, maar toch) Ik zei in mijn droom: Ik weet dat dit een droom is, dus ik kan toch vliegen. Ik rende een stukje en sprong in de lucht. Ik maakte eerst nog gebruik van de vleugel methode, maar daarna veranderde ik het in Dragonball Z stijl vliegen. Ik kwam niet erg hoog en als ik probeerde hoger te komen dan lukte het niet, maar ik kan wel snel steeds dezelfde kant op vliegen.
Status: voltooid

002 Door een spiegel heen stappen.
Status: onvoltooid

003 Mijn gids(en) ontmoet(en).
Ik heb wel eens een LD gehad waarbij ik vroeg mijn gids te willen zien, maar ik ging toen door een wit/zilveren tunnel heen met allemaal lichtflitsen (hard gezweefd/getrokken) toen kwam ik uiteindelijk in een oneindige wit/zilvere ruimte en daar zweefde ik in het niets en toen vroeg ik: Wie ben je? Toen gaf iets/iemand mij antwoord met een mannenstem, maar ik kon het niet goed verstaan. Ik kan er alleen maar het woordje zeven van maken. (kan iemand mij iets vertellen over die tunnel en ruimte, want ik weet niet wat ik ervan moet maken wat het betekend) Maar ik wil dit dus nog een keer doen om er zeker van te zijn of het dezelfde persoon is en hem/haar eens een keer echt te zien en zijn echte naam vragen.

004 Mijn vorige levens zien.
Lijkt mij wel interessant om te zien. Kijken of mijn vermoedens kloppen.

005 Met DC praten en vragen stellen.
Ik vraag me af wat ze zullen antwoorden. Ik heb wel eens een droom gehad waarbij ik en mijn vader, moeder en zusje achtervolgt werden door een feniks en toen zijn we een huis in gevlucht, maar voordat we de deur dichtgooide zei de buurman: Pas op voor de tijger! Toen verstopten we ons allemaal achter de bank, maar op een gegeven moment zei ik: He mama deze bank heeft strepen die veel lijken op tijgerstrepen. Toen veranderde de bank in een tijger en rende iedereen een kant op. Ik verstopte me achter de ruimte die een deur heeft als hij openstaat. Toen op dat moment werd ik het zat en duwde de deur weg en schreeuwde tegen de tijger: Wat moet jij hier (of zoiets in die trant) Hij anwoorde daarop: Ik ben je angst voor het onbekende. Wat ik toen voelde was een opluchting en op dat moment stopte de droom omdat het zoveel emotie oproepte.
Status: In een ND 1x gehad.
In een LD 1x 1 zinnetje (tegen mijn zusje: Weet je dat ik droom? zusje: Jah).

006 Naar de lucht kijken.
Heb ik nog nooit gedaan, maar wil dit graag wel doen.

007 Een tekening maken in een LD.
Ik weet niet waarom, maar ik wil de uitkomst er wel eens van zien ^u^.

008 Energieballen afvuren, mensen kunnen genezen enz.
Ik zou dit wel eens willen uitproberen al die magische krachten enz. ^u^.

009 Mijzelf veranderen.

010 Mezelf dood maken.

011 Anderen dood maken.
Heb ik al vaak gedaan in een ND en meestal moet ik ze de volgende nacht weer redden van het een of ander (ik ben zo vaag).
In een LD nog niet dus:

012 Door de muur lopen of in ieder geval mijn hand.

013 Japans spreken tegen een Japanner.
Kijken of dit lukt ^u^.

014 Op zoek gaan naar mijn tweelingsziel.

015 Op zoek gaan naar mijn soulmate.

016 Ergens heen teleporteren.

017 Tijdreizen naar een plek waar ik ooit in een vorig leven heb geleefd.
En in het echte leven uitvogelen of het ook daadwerkelijk klopt.

018 Naar de droom van mijn zusje gaan.
En in haar droom vertellen dat ze dit moet onthouden en dan de volgende ochtend aan haar vragen wat ze gedroomt heeft.

Laatst aangepast door onbekendesaiyan op Zo 15 Mei, 2005, in toaal 2 keer bewerkt
back to top
Dave
Terug van weggeweest
LD4all lid
Laatst gezien: 23-8-2011
LDs:

Je bruist van de amibities onbekendesaiyan, harstikke leuk om te lezen! Je hebt mij ook weer het een en ander aan inspiratie geleverd smile

back to top
onbekendesaiyan
one who is awakening
Nieuw lid
Laatst gezien: 23-9-2005
LDs:

Ik ben blij om dat te horen Dave ^^

back to top
elite
ELITE
LD4all lid
LDs:

Re: Mijn lijstje

Interessant onbekendesaiyan. Het voorbeeld dat je bij nummer 005 geeft, van wat de tijger als antwoord gaf heb ik vaker gehoord.
Jij zult je waarschijnlijk niet vervelen tijdens een LD ^^

Veel succes, smile

Frankrijk

back to top
dread
keihard de wazigste
LD4all lid
Laatst gezien: 31-7-2007
LDs:

frankrijk schreef:
dread schreef:

Klinkt interessant smile
Heb je ook nog geprobeerd om mensen tevoorschijn te toveren?

nee, heb juist het grootste deel er over gedaan om mensen weg te krijgen! eek2

Er was iemand waar ik alleen mee in mijn huis wilde zijn wink5 maar er kwamen steeds meer mensen naar binnenlopen.
Tijdens het mensen kwaad wegsturen werd ik lucide. (reeds spontaan)
Ik heb toen de meeste mensen "weggedacht" maar een paar bleven, die wilde echt niet weggaan. waarbij 1 heel aanwezig was, het was een bijdehand meisje, maar ze gaf me het gevoel dezelfde persoon te zijn als de man of jongen in mijn andere lucide dromen.
Ik heb mijn honden erbij gedacht, en het mooie was dat ze al om me heen rende nog voor ik de gedachte over mijn hondjes kon afmaken.
De honden hebben de rest weggejaagd. Ik heb ze bedankt en verteld dat ze nu weer terug mochten gaan naar hun eigen dromen ^_^.
Toen ik alleen was heb ik de omgeving veranderd, in de hoop nu echt alleen te zijn met die persoon. Het lukte en ik voelde me zooooo goed omdat de omgeving zo prachtig was! Alleen toen ik me naar die persoon wilde keren, werd ik wakker.

back to top
Z4nN3
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 17-12-2006
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 17 Mei, 2005  Reageer met quote

Hay!
Ik wil ook lucide dromen.. :D lijkt me echt helemaal het einde! *drool*

Ik heb dit hele stuk doorgelezen en heb gelezen over het toveren van mensen of andere dingen.. wat misschien wil helpen is te denken aan een toverstokje in je hand (harry potter ) Dit is mijn afwerklijstje.. (ik moet eerst wel een lucide droom hebben maarjah.. vanaaf voor het slapen een lekker kopje mintthee wat schijnt te helpen voor heldere dromen ^^)

1) Vliegen
Hiervan heb ik een ND gehad.. Ik was superman (vrouw..) en ik was op mijn school, daar zaten allemaal monsters achter mij aan.. Ik was de heletijd aan het vliegen maar ik kwam maar 1 meter boven de grond uit.. hmm heel erg irri..

2) TOVEREN!!
:D nog niet gehad.. omg.. ik ben een harry potter fan cheer

3) energieballen maken
In het wit ofzo.. :D lijkt me helemaal geweldig!

4) Mezelf in een dier veranderen
*meow* :D

5) Mijn gids(en) ontmoeten
:D:D:D:D:D lijkt me helemaal geweldig! Hier heb ik veel over gelezen!

6) Lezen in een droom tounge2
Ik had een keer een droom die ging over frans (school). De volgende morgen hadden we een so. (werkelijkheid) en ik had niet zo goed geleerd.. in me droom was ik dus bezig met leren voor frans.. hmm De woordjes wist ik nog toen ik wakker werd.. maar toen realiseerde ik me dat het een droom was geweest.. Daar ging al het harde werken in een droom.. *zucht*

Dit heeft even niets met een ding te maken dat ik wil in een droom.. maar gister droomde ik over Johnny Depp (Ik = enorme fan) was wel lollig.. ik zat in een appartement op vakantie en Johnny Depp lag opeens op een bedje onder de deken buiten.. hehehe ik dus kijken en hij had z'n ogen open.. toen ik heel aandachtig keek riep hij opeens heel hard BOE! omg.. dat was lollig.. ik schrok me helemaal kapot.. tounge2

Dit moest er ff uit.. bedankt voor de aandacht bow2

Groetjes Sanne

back to top
ichii
Legendary Dreamer
LD4all lid
Laatst gezien: 4-10-2008
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 19 Mei, 2005  Reageer met quote

het enige wat me steeds maar niet lukt is (en ik kan veeeeel dingen) is een lucide natte droom smile

back to top
Z4nN3
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 17-12-2006
LDs:

ichii schreef:
het enige wat me steeds maar niet lukt is (en ik kan veeeeel dingen) is een lucide natte droom smile

eek2 overspannen

back to top
Fadem
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 5-6-2011
LDs:

*Fadem ziet perverts

*Fadem zegt kleed de DC's eigenhanding uit en verkracht ze

*Fadem rent weg

back to top
Mij
Lieve droomster
LD4all lid
21
Laatst gezien: 4-4-2012
LDs:

@ ichii: waarom zou je dat zo graag willen dan?

@Fadem: ren maar snel weg ja

back to top
ichii
Legendary Dreamer
LD4all lid
Laatst gezien: 4-10-2008
LDs:

hmm wrom niet tounge2 het enige wat me niet echt lukt, en me toch wel relaxed lijkt.

Khoop niet dat dit een "lichtknopjes" dilemma gaat worden, maar ik blijf het proberen..

en wederzijdse droom zou ik ook nog wel willen kunnen :D

me huidige project is nog "super human power" dus het weg beuken van auto's, neerslaan van muren en mensen ver weg slaan met blote handen. :D das ook mega vet.. dit resulteerd soms nog in het slaan van deukjes of schrammen op mn hand shy2

Laatst aangepast door ichii op Do 19 Mei, 2005, in toaal 3 keer bewerkt
back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk
Pagina 6 van 10Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.