|
Auteur |
Bericht |
 |
|
|
|
 |
|
36
|
LDs: soms
|
| gebruikersnaam??? |
Geplaatst: Do 17 Feb, 2005 |
|
|
In mijn profiel heb ik ineens een andere gebruikersnaam staan. namelijk die die ik gebruik op het engelse forum (starday)
Terwijl ik toch ook echt inlog met sterredag en er ook sterredag voor mijn topics staat...
erg vreemd niet??
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
|
LDs: pffftt...
|
|
Geplaatst: Za 19 Feb, 2005 |
|
|
hm vreemd ja, geen idee hierover.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
 |
|
36
|
|
|
Geplaatst: Za 19 Feb, 2005 |
|
|
aanpassen werkt zelfs niet, want als ik dat doe en ik ga terug staat het er gewoon weer
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
QuOverseer
 |
 |
|
40
|
LDs:
|
|
Geplaatst: Zo 20 Feb, 2005 |
|
|
ja da's heel gek, dat doet firefox bij mij ook, en ik snap ook niet waarom in IE moet het als het goed is wel goed staan.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
 |
|
36
|
|
|
Geplaatst: Ma 21 Feb, 2005 |
|
|
Dat is een goeie ga ff via IE checken dan.
Het blijft wel gek dat firefox die naam erin heeft gezet zowiezo, want wat maakt hem die bijnaam aan hier linken??
via IE staat het idd wel goed.
Ik vind dit wel echt een heel vreemd voorval dat een internetbrowser spontaan een gebruikersnaam van ergens anders hierin zet.
------------------------------------------------
ik heb geprobeerd om op het engelse forum mijn gebruikersnaam aan te passen in die van het nederlandse forum, dit lukte gewoon. Maar hier blijft hij starday aangeven????
Wat me verder ook nog opviel is dat op het engelse forum standaard bij bevestig je wachtwoord je wachtwoord staat ingevuld, alsof je dus een nieuw wachtwoord hebt genomen.
echter dat heb je dus niet gedaan de velden daarvoor staan leeg. Als je dat doet krijg je (iig in firefox dus) de vraag voor welke gebruiker je het wachtwoord wil veranderen. En hier kreeg ik dus de keus tussen mijn beide gebruikersnamen... alhoewel die van het engelse forum dus is gewijzigd naar sterredag ook, bleef ook hier starday staan.
verder lijkt het me ook wat omslachtig als je wachtwoord standaard in het wachtwoord bevestigen ingevuld staat, terwijl je hier niks mee doet.
Het is wel een echt firefox probleem dus eigenlijk, want in IE doet hij dit dus ook niet.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
| sterredag schreef: |
|
Het is wel een echt firefox probleem dus eigenlijk, want in IE doet hij dit dus ook niet. |
Ik weet waar het probleem (waarschijnlijk) ligt: Firefox heeft een optie om forms automatisch in te vullen, wat waar moet worden ingevuld wordt afgeleidt aan de naam van het invulveld, wat natuurlijk zowel op het engels als op het nederlands gedeelte hetzelfde is
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
ik weet dat het vreselijk fout is, maar ik wil toch even credits voor mn mening, die ik hierboven heb (^_^) ik was plotseling niet meer ingelogd
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
 |
|
36
|
|
|
Geplaatst: Za 26 Feb, 2005 |
|
|
Dan blijft het toch vaag dat hij ook als ik het aanpas en het hier wel goed staat hij het terug blijft zetten.
Ik zal als ik een andere pc heb eens kijken of het probleem er nog is als ik bewust ervoor zorg dat ik eerst het nederlandse forum bezoek en dan pas het engelse want ik weet nu niet welke ik als eerste heb gehad.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
 | |
| |