EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Het tijdstip 1:23

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 5 van 7Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Auteur  Bericht 
elite
ELITE
LD4all lid
Laatst gezien: 28-10-2009
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 12 Mei, 2005  Reageer met quote

Misschien is het inderdaad toeval en een soort onbewuste manier van letten op het getal 23.

back to top
elite
ELITE
LD4all lid
LDs:

BerichtGeplaatst: Vr 13 Mei, 2005  Reageer met quote

EÝndelijk: 1123 leden. smile

back to top
Meneer onbekend
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 15-5-2006
LDs:

BerichtGeplaatst: Vr 13 Mei, 2005  Reageer met quote

sterredag schreef:
Goh wat toevallig zeg het is nu 23.21

trouwens ff wat betreft die opmerking van die chromsomen paren... vind dat toch wel vreemd, aangezien bepaalde afwijkingen juist op een bepaald chromosomen paar voorkomt bijvoorbeeld, hoe kan dat dan als die dingen niet in een bepaalde volgorde liggen??

Ben iig idd nog steeds benieuwd wat er zou gebeuren als je gaat letten op een ander cijfer... weet je wat ik kies er een voor je ff eens kijken smile

getal 18

Kleine toelichting: Chromosomen liggen inderdaad willekeurig verdeeld. Het is wel zo, dat elk chromosoom een bepaalde grootte heeft, die verschilt. (dit kun je op zo'n chromosoomplaatje zien) Toen ik het als leek bekeek viel me iig meteen op dat ze werden uitgelegd in volgorde van klein naar groot en zo een nummer werd gegeven door mensen. Dan had je 22 paren, elk met een door een mens gegeven nummer, en nog ÚÚn afwijkend paar, het paar dat het geslacht bepaalt. Dit paar wordt vaak niet bij de genummerde paren gerekend, maar wordt apart benoemd als XX en XY. In veel boeken wordt echter wel gezegd dat dat het 23ste paar is.

back to top
Horn
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 26-10-2005
LDs:

BerichtGeplaatst: Za 14 Mei, 2005  Reageer met quote

Ik ga de school aanklagen ^^. Dit staat namelijk in het boek:

School boek schreef:

Het 23e chromosomenpaar is dus bij mannen en vrouwen verschillend. Dit chromosomenpaar bepaalt of iemand een man of een vrouw is.

back to top
elite
ELITE
LD4all lid
LDs:

Horn schreef:
Ik ga de school aanklagen ^^. Dit staat namelijk in het boek:

School boek schreef:

Het 23e chromosomenpaar is dus bij mannen en vrouwen verschillend. Dit chromosomenpaar bepaalt of iemand een man of een vrouw is.

Geld terug vragen!

back to top
Water
helder
LD4all lid
Water heeft een LD4all Quest gehaald!
31
Researchers
Laatst gezien: 29-4-2016
LDs: driemiljard

Sonnetje schreef:
Ja, laat ons meegenieten van jouw intelligentie. Ik snap het ook niet helemaal ^^

Nou kijk... siiw

Ik geloof nog altijd dat AstraalReiziger het tijdstip 1:23 vaker gaat zien dan de andere tijden, omdat ik geloof in de biologische klok die ervoor zorgt dat, wanneer het 1:23 is, AstraalReiziger een prikkeltje krijgt van "Daar heb je hem weer!"

Zelfde idee van een paar seconden voor de wekker wakker worden. :D

back to top
~Sandra~ heeft een LD4all Quest gehaald!
27
Chat Mods
Laatst gezien: 12-6-2017
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 16 Mei, 2005  Reageer met quote

Ik denk wel dat Water gelijk heeft. Maar dan neem je toch twee tijdstippen om te bewijzen dat de tijd 1:23 een gewoon tijdstip is en niks speciaals voor AstraalReiziger.

@ AstraalReiziger, Als jij het nog gaat uitvoeren, let je dan alleen op de tijd of op alle getallen. Want dat is best wel moeilijk, je komt zoveel getallen tegen. Maar als je het doet wil ik de uitslag wel graag weten smile Ik wil het ook best zelf doen, maar ik had al niks met het tijdstip 1:23 /getal 23 (of een ander getal) dus dat kan ik niet.

back to top
Sonnetje
Red Crystal Dragon
LD4all lid
26
Laatst gezien: 29-12-2012
LDs:

Misschien is het juist wel leuk om te kijken wat de resultaten zouden zijn als wij het ook zouden bijhouden. Dan kunnen we meteen zien of wij een bepaald tijdstip dan ook vaker zien. smile

back to top
sterredag
daydreamer
LD4all lid
sterredag heeft een LD4all Quest gehaald!
41
Researchers
Laatst gezien: 24-6-2017
LDs: soms

ik denk dat het onmogelijk is om elk getal wat je ziet te gaan turven... je moet idd gewoon 1 of 2 getallen nemen en kijken wat dat doet in vergelijk met 23..

We zouden zelf natuurlijk ook allemaal eens kunnen gaan turven hoe vaak we het getal 23 zien en hoe vaak we een ander getal zien... (opvallend is wel dat nu ik WEER in dit topic reageer het weer 23:... uur is smile

back to top
Sonnetje
Red Crystal Dragon
LD4all lid
26
LDs:

Dat bedoelde ik ook sterredag, gewoon 2 getallen nemen, niet elk getal dat je tegenkomt gaan turven. Ik wil het opzich best proberen. Dan neem ik 23 en euhw...5 (het is nu bij mij 23:55 ^^ ) Doet er nog iemand mee?

En sterredag, kan het niet gewoon zijn dat je vaak om deze tijd online bent? wink

back to top
sterredag
daydreamer
LD4all lid
sterredag heeft een LD4all Quest gehaald!
41
Researchers
Laatst gezien: 24-6-2017
LDs: soms

BerichtGeplaatst: Di 17 Mei, 2005  Reageer met quote

Sonnetje schreef:

En sterredag, kan het niet gewoon zijn dat je vaak om deze tijd online bent? wink

Ja ik dacht al dat iemand dat zou gaan zeggen en dat zou best kunnen.. ware het niet dat ik op nog veel meer momenten ook online ben en mijn forums check... zoals elke ochtend (en nu heb ik wel een reden om wat te schrijven hier) helaas nu dus geen 23... jammer smile

Ik zou best mee willen turven, maar heb het druk met die kleine dus ik denk dat ik dan een hoop zal vergeten.

back to top
27
Chat Mods
LDs:

Ik zal ook wel gaan turven. Nemen we allemaal dezelfde getallen of andere getallen. Want dan nemen we dus 23 en 5. Of is het dan weer zo 5 kun je vaker tegenkomen omdat het een kleiner getal is bijvoorbeeld er is geen maand 23 maar wel een maand 5.
En wanneer moet je het getal turven, als je het ook echt ziet, als je er aan denkt of wat.

back to top
Sonnetje
Red Crystal Dragon
LD4all lid
26
LDs:

Hmm, je hebt wel gelijk wat betreft het getal 5, dat dat vaker voor zou komen. Misschien zouden we dan idd een ander getal moeten nemen. 55 dan maar?

En het is vanzelfsprekend dat je alleen turft als je het getal ook echt ziet, want je gaat er nu natuurlijk wel meer aan denken en als je dat ˇˇk moet gaan turven...

back to top
27
Chat Mods
LDs:

Gaan er nou meerdere mensen het turven?
Zoja wie?

De getallen zijn:
23 en 19
(ik bedenk me ineens dat mijn vriendin en ik iets hadden met 19, zal ook wel zijn door erop te letten en dat kan ik nu meteen onderzoeken, en het zijn twee met elkaar "eerlijke" getallen)

Ik begin morgen en doe het een week lang.

back to top
Sonnetje
Red Crystal Dragon
LD4all lid
26
LDs:

Goed, 23 en 19 dus. Ik begin ook morgen en doe het ook een week. Ik ben benieuwd ^^

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 5 van 7Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.