EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Rotste droom?

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 2 van 9Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Auteur  Bericht 
Lautjuuuh
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 21-4-2003
LDs:

BerichtGeplaatst: Wo 09 Apr, 2003  Reageer met quote

Ik droom echt ontzettend vaak dat ik achternagezeten word en daarna doodgeschoten... meestal word ik dan wakker op het moment dat er geschoten word.

Maar een keer was dat anders, dat was dus m'n rotste droom. Het is niet zo lang geleden dat ik hem had... hoogstens drie maanden geleden ofzo...

Ik zat gewoon in de huiskamer en mn ouders en broertje en zusje werden zomaar vermoord. Zelfs het konijn werd vermoord... confused?:
De enige die nog niet dood was was ik. Toen kwam mn vader aanlopen en schoot me dood.
Eerst voelde ik nog niks, geen pijn ofzo... maar langzamerhand kon ik minder goed ademhalen. Het ademhalen ging steeds slechter, tot ik op een gegeven moment helemaal geen lucht meer kreeg. Verder voelde ik geen pijn ofzo, maar het niet kunnen ademen was een ontzettend rot gevoel.
Toen ik niet meer kon ademen werd na een tijdje alles zwart... maar daarna (ik weet echt niet hoe lang daarna) voelde het of ik opnieuw leefde.... ik zag alles weer zoals het geweest was toen ik dood ging, maar ik was een geest geworden, los van m'n lichaam.
Toen gingen we met z'n allen (ouders, broertje en zusje) naar de bioscoop.
We konden er gewoon gratis in, want niemand kon ons zien. Mn ouders en broertje en zusje schenen het helemaal niet erg te vinden, maar ik vond het vreselijk om dood te zijn, ik bleef maar denken aan alle dingen die ik nooit meer zou kunnen doen in mn leven, en alle mensen die ik nog wel kon zien en horen, maar zij mij niet.... blauw

Meestal in dromen vind ik het niet eens zo erg om dood te gaan... ik word altijd wakker op het moment dat er geschoten wordt, maar deze droom was heel beangstigend omdat ik ook niet meer kon ademen en doodging...

Als het echt zo voelt om doodgeschoten te worden hoop ik dat dat mij nooit gebeurd.... oops

P.S.: sorry voor het lange verhaal.... user

-xxx-

engel2

back to top
Miss X
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 24-5-2004
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 14 Apr, 2003  Reageer met quote

Dat mijn vriend vreemdgaat voor mijn neus en dan doen alsof het normaal is overspannen

back to top
Laatst gezien: 2-1-2005
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 22 Apr, 2003  Reageer met quote

Dat ik vroeger altijd door Dinos achterna werd gezeten... Na een tijd was het niet meer eng maar echt irritant!
Als je niet meer goed kan vliegen of niet meer kan rennen is ook vervelend..!

laura wiske

back to top
koffie
Gast

LDs: Herinner er 3

BerichtGeplaatst: Wo 23 Apr, 2003  Reageer met quote

Laura wiske lol jij hield vast niet van de flintstones..lol!

Moest wel om je post lachen, zag het helemaal voor me..achtervolgd
door Dino's nou dat waren vast geen saaie dromen zeg!

Jeff

back to top
sabrina
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 24-4-2003
LDs:

BerichtGeplaatst: Wo 23 Apr, 2003  Reageer met quote

Mijn rotste droom ooit ik was heel jong toen ik die had en hij staat nog steeds zo in mijn hoofd gegrifeerd dat ik het nog steets eng vind om die droom te hebben.

Natuurlijk zijn de val dromen het ergste dus dat als je wakker word en dan zo shrikt alsof je valt (heb ik heel vaak ). Maar een ander droom die ik had was met slangen. Er was en heel veld met slangen en ik liep volgens mij met mijn broertje daar en die slangen gingen in je zitten dus die kropen je mond in. We liepen op een gegeven moment naar huis en bij ons huis aangekomen daar moesten we op elkaars rug slaan om die slangen uit ons lichaam te krijgen 8D .. En ik weet dat toen ik heel klein was dat ik deze droom zo vaak heb gehad en ik dat echt verschrikkelijk vond. En gewoon niet durfde te slapen en nu weet ik eigenlijk nog steets niet wat deze droom ooit betekent voor me heeft.. whatsthat

back to top
hijsgek
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 23-12-2005
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 24 Apr, 2003  Reageer met quote

Aquapolis schreef:
Ik wordt altijd omhoog getrokken en dan keihard op de grond gegooid.
En dan ben ik....dood. wink

Doet dat pijn ?? spinning

Nee geintje lijkt me best klote

back to top
chihuahua
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 26-5-2003
LDs:

BerichtGeplaatst: Wo 28 Mei, 2003  Reageer met quote

Mijn engste droom is eigenlijk best wel vervelend. Hij komt voor in meerdere versies maar het gaat er altijd over dat doorheb dat ik aan het dromen ben en dat ik wakker wil worden maar dat dat niet lukt. En dan schiet ik eindelijk wakker. Maar even later merk ik dan dat ik toch nog altijd aan het dromen ben en probeer ik op iemand te roepen of mij te bewegen en wakker te worden maar dat lukt niet. En dan wordt ik toch uiteindelijk wakker maar ik merk weer dat ik toch nog slaap en zo gaat ie maar door. Tot er uiteindelijk meestal iemand mij komt wakker maken omdat ik zo lig te woelen, ofwel wordt ik keivermoeid uiteindelijk toch echt wakker. overspannen

back to top
hijsgek
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 23-12-2005
LDs:

BerichtGeplaatst: Wo 28 Mei, 2003  Reageer met quote

chihuahua schreef:
Mijn engste droom is eigenlijk best wel vervelend. Hij komt voor in meerdere versies maar het gaat er altijd over dat doorheb dat ik aan het dromen ben en dat ik wakker wil worden maar dat dat niet lukt. En dan schiet ik eindelijk wakker. Maar even later merk ik dan dat ik toch nog altijd aan het dromen ben en probeer ik op iemand te roepen of mij te bewegen en wakker te worden maar dat lukt niet. En dan wordt ik toch uiteindelijk wakker maar ik merk weer dat ik toch nog slaap en zo gaat ie maar door. Tot er uiteindelijk meestal iemand mij komt wakker maken omdat ik zo lig te woelen, ofwel wordt ik keivermoeid uiteindelijk toch echt wakker. overspannen

onder het woord false awakening kun je hier meer over vinden, suc6.

maar ik zal zeggen, niet in paniek raken en lekker lucide dromen want je weet immers dat je droomt smile

back to top
Repression
of the obvious
LD4all lid
Laatst gezien: 5-7-2012
LDs: pffftt...

BerichtGeplaatst: Vr 30 Mei, 2003  Reageer met quote

goh.. ik vindt het meestal gewoon irritant lol

back to top
medusa
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 18-7-2005
LDs:

stuiteren
BerichtGeplaatst: Zo 08 Jun, 2003  Reageer met quote

soms begin ik te stuiteren soms vlieg ik kilometers de lucht in, das echt niet leuk het doet erg veel pijn, soms ruk ik hele bomen mee de lucht in.
Door die klappen kan ik amper lucide invloeden uitoefenenen. Een keer heb ik wel mooie planeten kunnen bekijken door dat stuiteren.

back to top
Raafje
LD4all lid
LD4all lid
34
Laatst gezien: 29-6-2008
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 17 Jun, 2003  Reageer met quote

Als mijn ouders me iets flikken, wat ik helemaal niet leuk vind en dat ik dan ga huilen, omdat ik boos ben op mijn ouders. Dat vind ik altijd rot om te dromen, omdat ik het gevoel nog steeds heb als ik wakker wordt.

back to top
Saartje
Evil Pillowfighter
LD4all lid
35
Laatst gezien: 2-4-2011
LDs:

Re: stuiteren
BerichtGeplaatst: Wo 16 Jul, 2003  Reageer met quote

gaft schreef:
soms begin ik te stuiteren soms vlieg ik kilometers de lucht in, das echt niet leuk het doet erg veel pijn, soms ruk ik hele bomen mee de lucht in.
Door die klappen kan ik amper lucide invloeden uitoefenenen. Een keer heb ik wel mooie planeten kunnen bekijken door dat stuiteren.

Mijn excuses, maar ik krijg er spontaan de slappe lach van.

Zelf heb ik eens jaren geleden gedroomt toen ik nog op de basisschool zat en daar was een jongen met een krullebol die ik in het dagelijks leven toen echt niet moest, ook al kende ik hem persoonlijk niet, maar ik botste me mijn hoofd op zijn hoofd die hij op een muurtje had gelegd. Op een gegeven moment ging het hoofd rollen en toen ben ik wakkergeschoten.

Klinkt nu wel grappig in mijn oren maar herinner me dat ik er dagen van misselijk was geweest totdat ik het had verteld aan mams.
Ik weet niet hoe oud ik toen was maar denk dat ik tussen de 10 en 12 was.

back to top
Water
helder
LD4all lid
Water heeft een LD4all Quest gehaald!
32
Researchers
Laatst gezien: 29-4-2016
LDs: driemiljard

BerichtGeplaatst: Zo 20 Jul, 2003  Reageer met quote

Wow, ik ben nu 16 en ik droom nog steeds weleens over dino's in mn woonplaats (die engels spreken :DD ) en me allemaal tegelijk aankijken en naar me toe rennen eek2

back to top
Yamyam
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 30-8-2003
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 22 Jul, 2003  Reageer met quote

Ik vind de rotste altijd die waar je telkens probeert uit te komen maar wat niet schijnt te lukken, of de dromen waarin je eindeloos vlucht of rent naar iets en het totaal geen zin heeft.
Maar mijn engste droom is veel interessanter hoor wink

back to top
:havana:
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 13-11-2005
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 24 Jul, 2003  Reageer met quote

rotste droom#
ik zal hem echt nooit nooit kunnen vergeten want het was echt het rotste gevoel dat ik me ooit kan herinneren.
in mijn droom werd mijn moeder opeens gek en ze ging met een foking hete strijkijzer over mijn gezicht en lichaam "strijken" en dat deed ze telkens weer en weer en weer totdat ik helemaal verbrand was en ik schreeuwde en huilde maar niets hielp want ze ging maar door
eek2 ik was toen nog een puber en had zowiezo vaak ruzie met mijn ma...maar na die droom wou ik een paar weken lang nix meer met mijn moeder te maken hebben, zo bang was ik....damn

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 2 van 9Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.