EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Rotste droom?

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 6 van 9Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Auteur  Bericht 
the1
LD4all lid
LD4all lid
26
Laatst gezien: 2-3-2009
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 22 Mei, 2007  Reageer met quote

Quote:
Ik liep rond op m'n kamer en keek perongeluk in de spiegel. Toen ik goed keek zag ik dat ik het uiterlijk van m'n oma had. Ik voelde me zo oud en depressief, echt rot.

Granny ownd lachgroen

Mijn rotste droom is mijn vroegste herinnering die ik had. Gek eigenlijk dat je eerste herinnering een droom is...

Ik was misschien 1 ofzo, misschien nog jonger. Ik lag snachts in een box. Daar speelt die droom zich ook af.
Ik lag dus in die grote box. Komt daar een grote tijger/leeuw binnenstappen. Ik keek verschrikt door de tralies. Ik was helemaal bang en dat beest gromt keihard naar mij.

Sindsdien was ik bang voor donkere plaatsen.

back to top
Yakintha
LD4all lid
LD4all lid
24
Laatst gezien: 8-1-2017
LDs:

BerichtGeplaatst: Wo 28 Jan, 2009  Reageer met quote

Ik herinner me er plots nog eentje! Toen ik klein was droomde ik eens dat ik sliep, en plots kwam er een dief het huis binnen! Hij stal al mijn kleren en vroeg toen doodleuk aan mijn moeder of die mij mocht ontvoeren, en mijn moeder antwoorde; Ja!!

back to top
sterredag
daydreamer
LD4all lid
sterredag heeft een LD4all Quest gehaald!
41
Researchers
Laatst gezien: 24-6-2017
LDs: soms

BerichtGeplaatst: Zo 01 Feb, 2009  Reageer met quote

mijn rotste droom heb ik geschreven in mijn droomdagboek, het is de rotste omdat ik eigenlijk nog nooit zo intens een droom beleefd heb als deze en eigenlijk ook nooit met een schok wakker werd behalve bij deze.

Ik zet hem hier nog een keer neer, want ik weet niet hoe ik moet linken naar een bericht op een pagina.
Quote:

Ik was ergens, een soort ziekenhuis, of psychiatrisch ziekenhuis.
Of ik het zeker wist vroeg de zuster aan mij en ik knikte geef nou maar gewoon.

Ik nam de pil in, deze pil zou een einde aan mijn leven maken en dat wou ik, want ik was moe, moe van alle ellende in mijn leven, moe van het vechten ik kon niet meer, ik was zo moe moe moe. Ik wou niet meer leven, dus ik had om een zelfmoordpil gevraagd.

Tja en toen had ik hem ingenomen en er was geen weg terug. Mij werd uitgelegd dat het langzaam en geleidelijk zou gaan, dat ik langzaam weg zou glijden en rustig zou sterven. Ik vond het allemaal prima.

Mijn vriend was er ook, die steunde me en begleide me terwijl ik in slaap aan het vallen was. Ik was zo moe en ineens lag ik mij daar af te vragen waarom ik dit deed. Ik wilde helemaal niet dood, ik had zoveel leuke dingen om voor te gaan nog, ik wou mijn kinderen zien opgroeien, deze beslissing was heel spontaan genomen er was niks geregeld. Mijn vriend zou geen recht hebben op een andere woning, want de woonpas stond op mijn naam. Xandor zou niet gegarandeerd bij hem kunnen blijven, want die voogdijschap was nog niet geregeld.

Waarom had ik in godsnaam die pil gekregen.... Ik voelde dat het bloed in mijn lichaam stroperiger werd. De pil begon te werken.
Ik dacht nog hardop tegen de zuster van er is zeker geen weg terug meer nu?!! Nee, was het antwoord, maar iedereen krijgt zo moment na het innemen van de pil.
Ik werd bang, er was geen weg terug, ik zou gaan sterven en ik had het zelf gedaan.
Ik pakte mezelf bijelkaar, dacht wordt nu niet bang, anders wordt je gek, rustig blijven.... dus ik ging weer rustig liggen, wachten tot ik zou gaan slapen, wachten tot de dood zou intreden. Ik voelde me bloed weer wat stroperiger worden.

Pas, zei ik tegen mijn vriend. Pas ik heb die pil wel erg makkelijk gekregen, je moet ze aanklagen hoor!!.
Ik weet het niet, zei mijn hij. Hij zag er vermoeid uit. Ook al steunde hij mijn beslissing voor hem was het natuurlijk ook zwaar. Ik vroeg of hij erover wou nadenken en dat zou hij doen.

Ik was moe ik ging liggen. Ik hoorde mijn hartslag, mijn bloed vertraagde, ik begon minder scherp te zien, je voelde de stof opkomen en mijn bloed langzaam stollen... ik was moe ik ging liggen.
Mijn vriend ging even weg, zou zo terug komen. Ik wou niet dood zijn als hij terug kwam. Ik bleef wakker, met moeite, ik wou hem nog een keer zien. Hij zou blijven totdat ik dood was. Mijn bloed stroomde als stroop door mijn lichaam.

Shit, ik was vergeten een afscheidsbrief te schrijven, geen laatste woorden aan mijn zoons... hoe kon ik zo stom zijn. Ik zocht een stukje papier en pen en begon te krabbelen.

Xandor ik hou van jou heel veel echt waar. Wesley ik hou van jou heel veel. Ik zal jullie nooit vergeten, ik zal altijd bij jullie zijn.

Iets in die trant. Dat was het hele briefje ik verstopte hem onder mijn kussen, ik wou niet dat iemand hem zou zien zolang ik nog leefde.

Pascal kwam weer terug. Hij had xandor meegenomen voor een laatste knuffel. Hij legde hem naast me neer en de tranen stromen over mijn wangen.... ik wou helemaal niet dood, er was geen weg terug, ik wil helemaal niet dood, het deed zo'n zoveel verdriet, waarom had ik dit toch gedaan.

Pascal nam Xandor weer mee en zette hem in zijn buggy. Hij kwam weer naast me zitten. Het einde naderde ik kon niet meer goed zien, moest mijn ogen dicht houden af en toe zag ik wat schimmen. Ik..... de stroop werd steeds dikker.... ik voelde mijn hart kloppen.... stilte... NEEEEEE, mijn hart staat stil, het gaat gebeuren.... klop, klop... nee daar is tie weer. Het werkt nog. Ik..... Ik lag met mijn gezicht naar beneden en riep zo hard ik kon. Ik hou van jullie, allemaal, vergeet dat niet, ook van wesley. Ik wou dat nog zeggen, perse. Ik voelde de grote bloedstolsel door mijn aderen lopen, dit kon niet lang meer duren.. Ik.... Pascal... wil je me 1 ding beloven. Wil je Xandor geloven als hij zegt dat hij me ziet,want als er leven is na de dood, zal ik er zijn. Pascal beloofde het. Hij zei: Nu wel hoor, nu wel.
Het draaide, grote klonten bloed in mijn stroperige bloed, alles vertraagd, wanneer gebeurd het nou, ik wil dit niet, doe het dan zo snel mogelijk, waarom heb ik dit gedaan, ik wil niet dood. Toen was het zoveer ik stierf.

........ en ik schrok wakker en haalde diep adem. Godzij dank ik leefde nog, het was een droom, maar een droom. Heb toen ook gelijk mijn vriend wakker gemaakt

back to top
Antoni
vrijheidsstrijder
LD4all lid
31
Laatst gezien: 2-7-2011
LDs: vroeger veel

Mijn rotste droom bestaat voornamelijk uit het rotste gevoel dat je kan hebben. In die droom ben ik oorlog. Ik ben dan onmenselijk, groter dan de mensheid en in mij vindt dood en verderf plaats. De droom bestaat uit kleuren op een zwart vlak, soms zijn het tandwielen, soms zijn het vlekken. Het is een geordende chaos, waar ik tegelijkertijd slachtoffer en aanstichter van ben. Ik wil schreeuwen, maar het gaat niet. Wegrennen kan ook niet, want de narigheid bevindt zich in mij en omvat mij. Al het kwaad van de mens zit in me, draag ik met me mee. Als een soort Christus draag ik alle zonden van de mensheid. Tegen het einde van zo'n droom, probeer ik mezelf wakker te woelen. Dit gaat dan ontzettend moeizaam. Bezweet word ik dan midden in de nacht wakker.

back to top
Miss Und@ztood
LD4all lid
LD4all lid
Miss Und@ztood heeft een LD4all Quest gehaald!
25
Laatst gezien: 13-4-2010
LDs:

Dat was dat er iemand achter mijn hond zat en ik moest Pluchke ook vinden want die persoon ging haar vermoorden. En angst dat ik had! En die droom bleef maar duren, er kwam geen einde aan...
Die was echt erg! neutral

back to top
53
Laatst gezien: 21-11-2010
LDs:

Damn sterredag, echt enge droom om zo langzaam te ervaren hoe je aan het doodgaan bent.

back to top
sterredag
daydreamer
LD4all lid
sterredag heeft een LD4all Quest gehaald!
41
Researchers
Laatst gezien: 24-6-2017
LDs: soms

BerichtGeplaatst: Ma 02 Feb, 2009  Reageer met quote

Die droom heeft dan ook tot op de dag van vandaag nog steeds echt impact op me. En ik heb vaak enge dromen echt waar, vluchten, achtervolgen, oorlog, schieten, kometen die inslaan, aarde die in brandstaat, geesten.... maar dit.... toen ik wakker wordt was het bijna of ik net geboren wordt zo'n ademteug nam ik.

back to top
24
Laatst gezien: 21-9-2012
LDs:

BerichtGeplaatst: Za 21 Feb, 2009  Reageer met quote

Mijn rotste droom.......

Eeh, dat een heks mij wou vergiftigen met giftige brootjes, toen ik wakker werd had mijn moeder net brootjes in de oven gedaan en die kwam ze aan me brengen, op bed zat ik alleen nog zo in me droom dat ik tegen me moeder schreeuwde: ****** op vieze *** heks met die vergiftigde brootjes van je.

droom was niet zo heel erg rot maar de consequenties wel

back to top
Alissa
LD4all lid
LD4all lid
Alissa heeft een LD4all Quest gehaald!
23
Laatst gezien: 2-12-2015
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 12 Mei, 2009  Reageer met quote

mijn rotste droom is:
ik lag op de bank en me zusje ook. we lagen tv te kijken toen mijn ouders naar binnen kwamen. met een beker en pilletjes in mijn moeders handen. ik merkte niks op. Maar ik hoorde mijn ouders wel praten. Ik weet niet meer heel precies wat ze zeiden maar het was wel gemeen. En niet iets dat je zou verwachten van je ouders. sadblauw
de pilletjes waren blijkbaar een soort slaappillen die je voor altijd zouden laten slapen, eigelijk dood laten gaan dus. help!
Ze deden wat water in het bekertje en gaven mijn zusje als eerste het bekertje met slaappillen. Ze dronk er uit en viel neer op de bank. Ik keek vol angst toe.
Ik begon te huilen, bang dat ze het ook bij mij zouden gaan doen. Ook vanwege me zusje. ik kan goed met haar opschieten.
me ouders liepen naar me toe en zeiden: mond open. ik deed het en dronk uit het bekertje. het smaakte raar. ik viel om en ging nog niet dood maar was nog even "wakker" ik hoorde me ouders weer praten over iets. weet ook niet meer wat maar het was iets met: *slecht gelach* eindelijk zijn we verlost van ze!
mijn oogleden werden zwaar, alles werd zwart en uiteindelijk... werd ik wakker!

ik was toen 6-10 jaar oud. Maar ik weet nog best veel en het was super rot/eng! cry

back to top
wessells
remeber remember
LD4all lid
wessells heeft een LD4all Quest gehaald!
22
Researchers
Laatst gezien: 28-10-2016
LDs: 100+

BerichtGeplaatst: Di 12 Mei, 2009  Reageer met quote

jeetje ik heb om de 2 nachten wel 1 nachtmerrie allemaal even erg maar dit was wel echt rot

ik had vroeger een chronische nachtmerrie (als dat kan)

ik was in mijn huis en ik wist dat er iets ging gebeuren ik keek uit de deur en daar zag ik een monster (harig en gromment) dus ik deed snel de deur op slot en dat ging al moeilijk (ik was een jaar of 6) maar op dat moment twijfel ik of de achterdeur wel op slot zit maar nee ik ren er naartoe maar zie het monster al de tuin in rennen ik probeer nog even de deur op slot te doen maar het gaat niet ik ren doodsbang naar de woonkamer dan verstop ik me snel achter de prullenbak maar hij ruikt me en begint de kamer te doorzoeken hij loopt om de tafel heen en daar zie ik mijn kans om niet gepakt te worden ik sprint naar boven en dan weer naar zolder opeens is het slot van die deur en ik kan hem dus niet buitensluiten de trap is vervagen door een touwladder en ik moet omhoog klimmen ik klim moeizaam omhoog en kom vast te zitten terwijl ik het monster de trap omhoog hoor komen raak ik in paniek ik maak me los en ga verder naar boven opeens is daar een muur en kan ik daar niet weg waardoor ik boven aan de trap vast zit. een muur voor me het monster achter me ik laat me op de grond vallen en doe alsof ik dood ben. ook dat werkt niet uit zijn vacht pakt het monster en mes, richt het hoog boven zijn hoofd en steekt me in mijn buik. ik schrok iedere keer wakker en moest meestal overgeven van pijn en angst die de droom had opgewekt.

ik had de droom denk ik een half jaar iedere 2 weken ongeveer iedere keer als ik ging slapen was ik bang dat ik die droom kreeg sadblauw

daarna is het nooit meer teruggekomen

back to top
Spiritech
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 3-10-2009
LDs:

BerichtGeplaatst: Vr 15 Mei, 2009  Reageer met quote

Heel moeilijk te zeggen, rotste droom, is net appels met peren vergelijken. Okee dan, het meest irritante is koortsdromen, koortsachtig dromen alsof wat je droomt telkens terug bij af is, weer hetzelfde cirkeltje.
En anders is dat om nog wel eens bang weg te kruipen of beschutting te zoeken voor enorme buiige wolken die dreigend overkomen. Ik ben dan ook nooit in een open vlakte zonder beschutting, zodat ik altijd de vernedering kan ervaren om te willen gaan schuilen. Soms confronteer ik dit wel eens met wisselend succes, het is wel wat minder geworden meen ik.

Allebei zijn dat dingen die in een droom niet of nauwelijks een oplossing vinden, daarom is dat ook zo irritant.

back to top
Miss Und@ztood
LD4all lid
LD4all lid
Miss Und@ztood heeft een LD4all Quest gehaald!
25
Laatst gezien: 13-4-2010
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 07 Jul, 2009  Reageer met quote

Vannacht heb ik echt een rotte droom gehad, ik ben er al heel de dag niet goed van! :o

Er was een meisje en een man, die liet een net over haar heenvallen waardoor ze niet meer wegkon. De man sloeg ze ergens in op een verlaten plek in elkaar. Zeker vijf minuten heeft hij haar aan het kloppen geweest en heeft hij aan haar haren zitten trekken. Dat meisje probeerde te ontsnappen maar kon het niet...
Daarna leefde nog en toen begon ze bruine schapen te scheren, haar lang haar bleef vastzitten in het scheermachine en daardoor is ze dan toch nog gestorven.
Een klein jongetje moest diezelfde schapen scheren van zijn moeder maar zei tegen zijn moeder dat hij dat niet wou omdat dat meisje daardoor gestorven was. Hij schudde met zijn hoofd en liep weg...

back to top
driemie
Nieuw lid
Nieuw lid
43
Laatst gezien: 13-11-2009
LDs: 3 gehad

BerichtGeplaatst: Ma 20 Jul, 2009  Reageer met quote

Toen ik klein was droomde ik altijd dat ik in het huisje van de heks (van hans en grietje) was en dat een kamer verderop de grote boze wolf lag. Op het moment dat ik weg wilde lopen werden mijn benen van water (daar kun je dus niet mee lopen grin ) en kwam er een hamer uit de lucht die me keihard op mijn rug sloeg. Ik werd altijd kronkelend wakker van de pijn 8D

Anoesie

back to top
Nemo
Haunted dreams...
LD4all lid
27
Laatst gezien: 8-12-2009
LDs:

BerichtGeplaatst: Za 12 Sep, 2009  Reageer met quote

Ik weet niet welke dromen van mij het rotst waren. Dromen waar ik s'ochtends depressief van werd, zijn eigenlijk de meest vervelende dromen. Ik had wel ooit wat hallucinaties of iets dergelijks. Ik beschrijf er eentje.

Ik werd wakker, en ik zag een paar wezens ofzo. Toen ik mijn gordijn opendeed, en weer ging liggen, veranderde de boom heel even in een groot monster.

Het vervelende was het gevoel dat ik er op dat moment maar niet vanaf kon komen. Die middag was alles wel weer goed gelukkig smile.

back to top
FlixDreamer
Musicaddict
LD4all lid
FlixDreamer heeft een LD4all Quest gehaald!
21
Researchers
Laatst gezien: 11-5-2012
LDs: 4

BerichtGeplaatst: Vr 18 Sep, 2009  Reageer met quote

Mijn rotste droom heb ik pas nog gehad.

Kus.

Ik zit ergens in de duinen, met een bos eromheen. Ik ben er met mijn zusje, en we lopen erdoorheen. En als we wat verder zijn, zien we twee jongens zitten. Ik kijk hem aan en ik word heel zenuwachtig, want ik heb die jongen al zo lang niet meer gezien. Zou hij nog steeds boos op me zijn? Ik kan niks tegen hem zeggen, dus ik kijk hem maar aan. Ben ik nog verliefd op hem?
Dan zwaait hij naar mijn zusje, die naast hem gaat zitten. Hij pakt haar vast en zoent haar.

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 6 van 9Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.