EN | NL | FR

Rotste droom?

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Auteur  Bericht 
Saartje
Evil Pillowfighter
LD4all lid
36
Laatst gezien: 2-4-2011
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 27 Jul, 2003  Reageer met quote

Wow, :havana:! Dat is wel een erg rottige droom! Ik krijg er letterlijk de rillingen van op mijn rug.

Ik kan me nog herinneren dat ik een steeds terugkomende droom had toen ik nog een stuk jonger was. Ik heb hem hier staan: http://www.angelfire.com/cantina/sara_borgermans/boss _madelief.htm
Ik was echt Ú-norm bang voor dat ding en steeds werd ik op hetzelfde moment wakker.

back to top
Laatst gezien: 2-1-2005
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 27 Jul, 2003  Reageer met quote

koffie schreef:
Laura wiske lol jij hield vast niet van de flintstones..lol!

Moest wel om je post lachen, zag het helemaal voor me..achtervolgd
door Dino's nou dat waren vast geen saaie dromen zeg!

Jeff

Nee was echt heel rot die dromen..
Kwam door die stomme dino film Juresic Parc.. eh
Nee saai waren die dromen niet, irritant dat wel *zucht*

laura

back to top
Dave
Terug van weggeweest
LD4all lid
Laatst gezien: 23-8-2011
LDs:

BerichtGeplaatst: Wo 30 Jul, 2003  Reageer met quote

Mijn rotste droom was, dat ik in een stadion zat om naar een voetbalwedstrijd te kijken. Maar ik kon de voetbalwedstrijd niet volgen, omdat ik de hele tijd in een fel licht zat te kijken. Ik had dus steeds mijn ogen dicht.

back to top
Poeliz
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 20-9-2003
LDs:

Mijn rotste dromen zijn mijn hallucinaties:
Ik heb dat soms als ik ziek ben dat ik echt een hele nacht hallucineer,
en ik ben dan precies heel de tijd op de grens van wakker en slaap.
Dan ben ik bijvoorbeeld een hele nacht bezig met een bepaalde gedachte, of zelfs enkele cijfers! heeeel raar, en heel onaangenaam. Ook mijn hersen-ruis dromen zijn helemaal niet fun! Gelukkig heb ik die niet vaak meer...

back to top
eternal_n00b
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 29-7-2003
LDs:

Ik heb een keer (nu weet ik pas hoe dat heet) een false awakening gehad. Ik droomde dat mijn auto gestolen was, heel vaag, weet ook niet meer precies. Toen droomde ik dat ik wakker werd en wat ik 's ochtends altijd als eerste doe is kijken of mijn auto er nog staat (sinds de auto van de buren gestolen is 2 jaar geleden doe ik dat). De auto stond er niet meer.
(Ik denk als dit echt zou gebeuren dat ik de hele buurt bij elkaar zou schreeuwen en bovendien heeft mijn auto een startonderbreker dus zullen ze eerst de sleutel bij mij binnen moeten halen.)
Ik dacht wel in mijn onderbewustzijn 'ik droom', maar mijn adem inhouden, in mijn arm knijpen hielp niet. Ik kijk nog een keer en de auto is echt weg.
Het kwam allemaal heel echt over, bij andere dromen weet ik altijd wel snel dat er iets niet klopt (een raam op een verkeerde plaats, een deur die opeens van hout ipv glas is).
Ik geloof dat toen de wekker ging, maar daar tussenin moet ik nog even hebben geslapen.

back to top
wiske
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 23-1-2004
LDs:

BerichtGeplaatst: Vr 01 Aug, 2003  Reageer met quote

Mijn rotste droom: een spoorwegemplacement met rails, veel rails...
Ik loop op de rails tot ik zie dat er een trein aan komt. Spring op de rails ernaast om de trein te ontwijken. Maar daar komt ook al weer een trein aan! Dus spring ik op de andere rails, waar ook weer een trein aankomt... etc...

Nachtmerrie, omdat het nooit goed kon zijn, wat ik ook deed...
Meteen ook hoe ik me toen voelde in het dagelijks leven!

Wiske wiske

back to top
Laatst gezien: 2-1-2005
LDs:

BerichtGeplaatst: Vr 01 Aug, 2003  Reageer met quote

ook rot vind ik de enge oma in mijn dromen...

back to top
Water
helder
LD4all lid
Water heeft een LD4all Quest gehaald!
33
Researchers
Laatst gezien: 30-4-2016
LDs: driemiljard

BerichtGeplaatst: Za 02 Aug, 2003  Reageer met quote

...Geloof t of niet maar ik werd net wakker uit een nachtmerrie over Poeliz' plaatje eek2 . Ik droomde dat iedereen buiten zo'n smiley als gezicht heeft en me allemaal gillend achterna kwamen en regen de muren opkropen enzo, echt waar! eek2 . Ik heb nu echt even voorlopig geen trek meer om door te slapen sadblauw ,
Bedankt Poeliz :sneaksneak:

back to top
Saartje
Evil Pillowfighter
LD4all lid
36
Laatst gezien: 2-4-2011
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 04 Aug, 2003  Reageer met quote

Ik heb ook eens jaren geleden gedroomt over mijn opa en oma. Ze woonden in een klein rond posthuisje met boven allerlei ramen, waar ze in het echt niet hebben gewoont. Het rottige was dat mijn oma in die droom een robot was. Ik voelde me er ab-so-l˙˙t niet prettig bij.
Ondertussen leeft mijn oma nu in Genk en is mijn opa overleden.
Jeetje, er komen allerlei rottige dromen te boven telkens als ik deze topic lees.

back to top
Corn
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 31-8-2005
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 17 Aug, 2003  Reageer met quote

Ik had gedroomd dat mijn familie 1 voor 1 vermoord werd en ik moest toekijken. Dit was absoluut mijn ergste droom.

Mijn engste droom was dat iemand met een heel apart gezicht mij "hunte", en toen bleek ik in die droom ook nog een ziekte te hebben waarmee ik ging hallucineren en zag ik een rode misvormde man in de gang lopen.

back to top
Charly
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 17-11-2003
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 18 Aug, 2003  Reageer met quote

Mijn rotste droom had ik toen ik in de kleuterklas zat en we in de pauze buiten gingen spelen. Ik had een groene jurk aan en iedereen was mij aan het pesten. Opeens veranderden alle struiken aan de rand van het plein in prikkelstruiken en ze duwden mij daarin. Vervolgens schonk niemand meer aandacht aan mij en mijn juf kwam naar me toe om me te helpen. Ze trok mijn jurk uit, waar al die prikkels in zaten en ik stond dus helemaal naakt op het midden van het plein en niemand die ook maar op of om keek. En mijn jurk en de juf heb ik toen ook nooit meer teruggezien.

Ik denk dat ik toen een jaar of 4 was, maar het blijft me eeuwig bij. Niet echt iets om vrolijk van te worden zeg maar...

back to top
The DreamM@ster
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 27-8-2003
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 24 Aug, 2003  Reageer met quote

Een droom van uit mijn tiener jaren...

Dat een giraffe uit de tv kwam 8D en die achter me aan zat...en opeens een hele lang nek kreeg en me wilde opeten.

Ook droom ik vrij veel over rampen (helikopters die in mijn appartement vliegen, luchtvervuilingen, atoom oorlog). Maar allemaal met een goede afloop voor mij whatsthat

back to top
][*Johnny*][
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 1-9-2003
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 24 Aug, 2003  Reageer met quote

Een atoomoorlog heb ik ook wel eens meegemaakt wink. Maar bij mij liep dat altijd af... en was ook blij dat het maar een droom was 8D. Maar dat ik dat gedroomd is wel een hele poos geleden.

Verder droom ik weinig over dat soort rampen. Ik droom wel eens dat ik een vuurgevecht zit, helaas word ik meestal wel geraakt. Ik ben dus niet de "James Bond" in mijn droom wink5. En ja... met dodelijke afloop. Ik wordt dan altijd wakker ^^. Hopelijk veranderen die tijden als ik lucide kan dromen :D

back to top
Faile
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 28-8-2003
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 25 Aug, 2003  Reageer met quote

die dromen van jou herken ik poeliz; ik weet niet of ik dan ook hallucineer zoals jij beweert, maar als ik hoofdpijn heb of ziek ben als ik ga slapen, krijg ik ook vaak van die dromen waarin hetzelfde zich maar eindeloos herhaalt. Vaak is het dan ook nog iets wat maar steeds niet wil lukken of iets heel saais. De volgende ochtend word ik dan ook doodmoe weer wakker...
Echt strontziek word ik er dan van en ik kan er ook maar niet uitkomen als ik zo'n droom heb. Gelukkig heb ik ze de laatste tijd niet meer gehad!

back to top
miep
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 1-4-2004
LDs:

mijn engste droom
BerichtGeplaatst: Vr 26 Mrt, 2004  Reageer met quote

toen ik acht negen jaar was droomde ik vaak dat ik in de zoo rondliep, uiteindelijk kwam ik bij de zeehonden; de zoo begint geleidelijk te overstromen, en ik loop weg; enorme vloedgolven; ik ben altijd al heel bang geweest van water. zelfs nu nog steeds kan ik niet zwemmen. maar het ergste kwam toen ik me in een telefooncel had verstopt(vvor het water) en het water kwam al vele hoger dan de telefooncel, waarbij het glas begint te breken. op dat moment schoot ik altijd roepend wakker. :help:

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: