EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Rotste droom?

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 4 van 9Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Auteur  Bericht 
tammie
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 9-9-2005
LDs:

BerichtGeplaatst: Vr 26 Mrt, 2004  Reageer met quote

het ergste wat mij kan overkomen is wanneer m'n naaste familie doodgaat in m'n droom. Ook vind ik het heel vervelend als m'n vriend in m'n droom vreemdgaat; pas droomde ik dat hij met een meisje zoende terwijl ik vlak naast hem stond en het interesseerde hem geen bal!!

(gelukkig doet ie dit niet in het echt wink5)

back to top
Water
helder
LD4all lid
Water heeft een LD4all Quest gehaald!
32
Researchers
Laatst gezien: 29-4-2016
LDs: driemiljard

Dit heb ik weleens om de zoveel tijd: grrr

Dan kan midden in een droom in welke situatie dan ook steeds een zelfde soort nachtmerrie onstaan. Dan worden alle mensen die in mn droom dan aanwezig zijn steeds zieker en zieker. Ze worden dun, krijgen etterbuilen en gaan kwijlen. En dit proces blijft doorgaan en doorgaan tot er verminkte of misvormde mensen zijn die ook ziekelijk kreunen en hijgen. En na dit alles gaan ze me ook nog eens allemaal vasthouden en achter me aanrennen als ik er vandoor ga ><;.

Niet leuk... vervelend. Helemaal omdat ik het vaker heb. Misschien kan ik nog eens een keer aanleren om het als droomsignaal te gebruiken!

(btw. die bus-dromen heb ik nog altijd )

back to top
Mirielle
Your Perfect Enemy
LD4all lid
Laatst gezien: 4-2-2009
LDs:

Mijn rotste droom... de droom waarin een troep wolven de stad doortrok om iedereen die ze tegenkwamen te verscheuren. Ik was in een brillenwinkel, samen met nog een aantal mensen en de eigenaar. We hadden de (glazen) deuren op slot gedaan en zaten daar in doodsangst af te wachten... Opeens sprong er een wolf door de deur heen. Iedereen probeerde natuurlijk zo snel mogelijk weg te komen, en ik kwam op de een of andere manier buiten te staan. Ik hoorde een wolf vlak achter me en rennen, rennen...

Doodeng overspannen maar ik vind wolven nog steeds fascinerend wink5

back to top
Gerben
Ach ja.
LD4all lid
32
Laatst gezien: 9-10-2016
LDs: 22397,2 1/3

Misschien wel door die droom ^^

Mijn ergste droom was dat ik ergens in Rusland door m'n ouders was achtergelaten ofzo, en ik hoorde mijn ouders praten enzo. Maar ik wist niet waar ik was en waar ik naartoe moest en alles was donker. Dat was iets van 9 jaar geleden ofzo, maar ik kan em nog goed herinneren. Ik was echt heel verdrietig sadblauw

back to top
Pseudos
schijn bedriegt
LD4all lid
Pseudos heeft een LD4all Quest gehaald!
33
Researchers
Laatst gezien: 10-11-2012
LDs: veel krijgen

mijn rotste droom was een droom van beelden en gevoelens... Vooral de gevoelens maakte het zo rot.

Ik kreeg in een soort rondgaande arena steeds gevoelens die ini mini klein en prikkend zijn. Echt super irritant klein. Gevolgd door Iets super overweldigends en groot massief over je heen. En dat continu achter elkaar.
Op het einde was er een soort van finale met een super grote prijs die over me heen kwam en me overweldigde. Ik werd huilend wakker en kon de droom niet uitleggen aan mijn ouders die aan mn bed zaten.

back to top
TaZ
Planeswalker
LD4all lid
Laatst gezien: 16-10-2006
LDs:

:)
BerichtGeplaatst: Za 27 Mrt, 2004  Reageer met quote

Pseudos, zoiets heb ik vroeger vaak gehad als nachtmerrie. Dan stond ik ook in een soort arena, oid, helemaal omsingeld met iets zwarts, heel vaag. Ik was dan enorm klein, en dat zwarte erg groot. Het gaf me een heel gek en pijnlijk gevoel sadblauw

Gelukkig heb ik dat nooit meer colgate

back to top
Gerben
Ach ja.
LD4all lid
32
Laatst gezien: 9-10-2016
LDs: 22397,2 1/3

hmm, dat klinkt niet prettig, maar wel leuk als je dan Lucide wordt. Dan kan je kijk wat dat zwarte nou precies is ^^

back to top
Kawaii_Chiko
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 12-9-2005
LDs:

Om eerlijk te zijn kan ik me geen echte rotte dromen meer herinneren?
IMO is de realiteit altijd rotter geweest dan m'n meest 'kutte' droom. Dus dat is wel weer mooi meegenomen :D

Of ja..nouja, droom van niet zo lang terug: (iets te veel stark trek gekeken)
Vast zitten in een spaceship en dan naar een planeet storten. En je ziet 't gebeuren maar je kunt er niets aan doen. En constant zie je 't voor je hoe die grond dichterbij zal komen en hoe je te pletter valt.
En in de intercom hoor je geschreeuw, maar je kunt niet verstaan wat ze zeggen. En het raarste is dan nog wel de muziek..
Laatste tijd hoor ik steeds muziek in m'n dromen :D

Maar goed, dat is niet zo leuk. Maar het is maar nep..dus tja, als je wakker bent is 't weer goed.

back to top
DeGVR
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 11-2-2006
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 29 Mrt, 2004  Reageer met quote

Ik droomde dat ik samen met m'n zus door een kamer heen liep, langs wat ongure types van een jaar of 25 met een getinte huidskleur (jaja racisme en generalisatie komt ook voor in dromen sadblauw ) en petjes op. Ik liep naar de deur, m'n zus kwam achter me aan. Het was zo'n klapdeur met een veer, een deur die dus niet open blijft staan. Ik ging door deze deur, en wachtte op mijn zus. Het duurde mij te lang dus ik ging weer terug en zag hoe die gasten mijn zus probeerden te wurgen en wat aan te doen. eek2

Toen werd ik wakker.

back to top
Pseudos
schijn bedriegt
LD4all lid
Pseudos heeft een LD4all Quest gehaald!
33
Researchers
Laatst gezien: 10-11-2012
LDs: veel krijgen

Re: :)

TaZ schreef:
Pseudos, zoiets heb ik vroeger vaak gehad als nachtmerrie. Dan stond ik ook in een soort arena, oid, helemaal omsingeld met iets zwarts, heel vaag. Ik was dan enorm klein, en dat zwarte erg groot. Het gaf me een heel gek en pijnlijk gevoel sadblauw

Gelukkig heb ik dat nooit meer colgate

Ik heb wel vaker dat mensen ditzelfde gedroomd hebben. Eigenlijk 1 keer in hun leven. En daarna niet meer....
Ik heb het idee dat het een soort overgang is. Of dat je ook iets loslaat. Ik heb trouwens ook 1 keer in het echt hetzelfde gevoel gehad toen ik ergens mee aan het kloten was. Maar ik weet niet meer waar het van kwam.

back to top
TaZ
Planeswalker
LD4all lid
Laatst gezien: 16-10-2006
LDs:

:)

Ik heb het denk ik niet in een bepaalde grote overgang gehad... van 4 tot 14 jaar denk ik... En dan had ik de droom een paar keer per jaar ongeveer

back to top
Kawaii_Chiko
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 12-9-2005
LDs:

Dat niemand lucide is geworden en die rot droom een schop voor z'n spreekwoordelijke achterste heeft gegeven wink5

back to top
Raafje
LD4all lid
LD4all lid
34
Laatst gezien: 29-6-2008
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 18 Apr, 2004  Reageer met quote

Ruzie maken met m'n beste vriendin omdat ik niet mee mocht naar een feest.
Of dat mijn vriendin door mijn presentatie zat te praten en ik steeds maar vroeg of ze stil wilde zijn, want het ging al niet zo lekker.

back to top
Kitty_Nyu
LD4all lid
LD4all lid
32
Laatst gezien: 25-8-2007
LDs:

Re: Rotste droom?
BerichtGeplaatst: Vr 29 Sep, 2006  Reageer met quote

Hmmm echt rot droom ik nooit, zelfs uit de nachtmerries krijg ik een soort van kick. Maar kan me nog wel een nare droom herrineren dat ik vanuit mijn donkere kamer in bed naar de donkere overloop keek, en een doodskist rechtop door de overloop zag schuiven. :/ krijg nog steeds de rillingen daarvan.

Nico schreef:

Een van mijn rotste droom was, dat ik niet kon lopen maar alleen hinkelen. Ik kon met geen mogelijkheid die andere voet op de grond zetten. Het was geen nachtmerrie of erge droom, het was gewoon niet fijn dat ik niet kon lopen.

Hehe, dit soort dromen heb ik altijd, of kan alleen maar fatsoenlijk vooruit komen als ik op een vage manier hinkel, of achteruit loop, of alsof ik door water loop... meestal wordt ik hier bij achtervolgd (niet altijd op een negatieve manier) neutral

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
Ansie heeft een LD4all Quest gehaald!
29
Chat Mods
Laatst gezien: 8-9-2018
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 01 Okt, 2006  Reageer met quote

Ik heb wel eens gedroomd dat ik bijna niet kon zien en een heel slechte orientatie vermogen had. Ik probeer me bed uit te komen maar dat lukt niet omdat ik bijna niets zie en ik steeds met mijn hoofd scheef zak zodat alles draait en ik niet weet wat onder en boven is. Erg irritant...

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 4 van 9Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.