EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Rotste droom?

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 5 van 9Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Auteur  Bericht 
Darleen_J
LD4all lid
LD4all lid
26
Laatst gezien: 2-3-2011
LDs: 13

BerichtGeplaatst: Wo 04 Okt, 2006  Reageer met quote

Rotste droom...
Mijn beste vriendin die mij negeerde. Ze negeerde mij zo hard dat ik haar niet eens kon zien. Daarna ging iedereen aan haar kant staan en negeerden al mijn vriendinnen mij.

back to top
luuk
LD4all lid
LD4all lid
31
Laatst gezien: 10-3-2008
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 14 Dec, 2006  Reageer met quote

rotste droom...

Van die typische dromen waarin alles fout gaat en ik overal voor op moet gaan draaien of dat t mijn schuld is overspannen
En dat als je dan wakker word je nog even na siddert maar dan heeeel opgelucht bent ^^

back to top
Yakintha
LD4all lid
LD4all lid
24
Laatst gezien: 8-1-2017
LDs:

dit is mijn rotste nachtmerrie , ik had die nachtmerrie vaaak als kind.

Ik zit in het apartement waar we vroeger woonden. Er belt iemand aan en ik kijk door zo'n spionnetje en zie mijn tante, nonkel , neef en 2 nichten staan. Ik ben dol blij. Ik doe de deur open en opeens krijgen ze allemaal vuurrode ogen en veranderen ze in monsters. Ze willen me pakken en steken hun armen naar mij uit. Ik ren als een gek naar mijn kamer naar mijn stapelbed. Ik zit in het onderste bed en die monsters willen me nog steeds opeten of wat dan ook. Ik wil heel hard gillen en roepen en kressen maar ik heb geen stem!!!

nog een rotte droom :
Dat ikin mijn kamer zit maar de lichten werken heel slecht en ik kan bijna niets zien. Dat vind ik heel rot want dan kan ik niets doen zien en als ik op de lichtschakelaar druk dan gaan de lichten niet aan.

back to top
Joep
droomgitarist
LD4all lid
25
Laatst gezien: 9-3-2009
LDs:

Ik had een week geleden nog een hele nare.

Mijn moeder was in een slang verandert en lag onder een doek en ik en een paar mensen zaten er in een cirkel omheen en toen kwam die slang(mijn moeder dus) onder die doek vandaan en ging op mij af. Ik werd heel bang en trapte mijn moeder dood en toen moest ik heel huilen en gingen al die mensen mee huilen. Ik kreeg een heel voelde me heel kut toen ik wakker werd. Vooral omdat ik de laatste tijd beetje ruzie met mijn moeder heb. sadblauw

back to top
Water
helder
LD4all lid
Water heeft een LD4all Quest gehaald!
32
Researchers
Laatst gezien: 29-4-2016
LDs: driemiljard

BerichtGeplaatst: Vr 15 Dec, 2006  Reageer met quote

Je leest echt veel narigheid tussen al die nachtmerries hier, zeg. eek2

Je eigen moeder doodtrappen is ook wel heel erg morbide. Lijkt me heel erg om jezelf dat te zien doen zonder dat je er iets tegen kunt doen.

back to top
debby
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 5-1-2007
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 19 Dec, 2006  Reageer met quote

Toen ik op studiereis was in Turkije, een jaar of 8 geleden had ik een droom die ik bijzonder eng vond.
Ik droomde dat ik met bed en al de tv ingezogen werd (hmm, is dat een scène uit Poltergeist, een van de vele films die ik nooit heb durven kijken?). Ik schreeuwde maar er kwam geen geluid.
Het meisje dat bij mij op de kamer lag werd wel wakker van mijn geschreeuw (dus wel degelijk geluid).
Daarna heb ik 't jaren doodeng gevonden om een tv op de slaapkamer te hebben...

back to top
sheba
windmeesteres
LD4all lid
26
Laatst gezien: 13-8-2007
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 19 Dec, 2006  Reageer met quote

het rotste uit mijn dromen:
-ik wil vluchten voor telkens dezelfde gast die mij wil wurgen, maar dan valt de klink eruit en dan verandert die in een schaduw en kruipt hij in mijn 'ziel'. dan ben ik een soort van evil en good tegelijkertijd..
-gekieteld worden in dromen (een steekgevoel) hebben mensen de "kieteldood" wel eens gehad? het is letterlijk gekieteld worden tot de dood..sadblauw

back to top
Midu
LD4all lid
LD4all lid
32
Laatst gezien: 6-12-2012
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 28 Jan, 2007  Reageer met quote

op de vlucht zin voor bepaalde mensen en niet sneller kunnen lopen dan pakweg 2 km/h terwijl je toch de ziel uit je lijf loopt
(maar is wel ideaal om lucide te worden, helaas ben ik nog nooit op dezem anier lucide geworden)

back to top
Water
helder
LD4all lid
Water heeft een LD4all Quest gehaald!
32
Researchers
Laatst gezien: 29-4-2016
LDs: driemiljard

BerichtGeplaatst: Ma 29 Jan, 2007  Reageer met quote

Alleen jammer dat meestal in dromen een "logische" reden wordt gegeven waarom je zo lastig vooruit komt, zoals je benen die ineens heel moe zijn bijvoorbeeld.

Daarbij is het ook moeilijk lucide worden als je gewoon op dat moment heel graag weg wilt. ^^

back to top
Tomara
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 19-8-2008
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 29 Jan, 2007  Reageer met quote

Als je denkt "Ik wou dat dit een droom was" dan is het zo gepiept. Als ik in een droom het woord droom noem, dan ben ik gelijk lucide smile

back to top
ichii
Legendary Dreamer
LD4all lid
Laatst gezien: 4-10-2008
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 30 Jan, 2007  Reageer met quote

Als je een goeie LD'er bent hoef je in principe geen rotte dromen te hebben, maar goed ondanks dat ik elke nacht LD glipt er wel eens een nare erdoorheen, als bijv neergestoken wordt of geschoten, want dat doet om een 1 of andere reden wel zeer hmm

of als ik een val maak bijv van een gebouw of uit een vliegtuig oid dan krijg ik een kramp in mn maag (vergelijking als je met een achtbaan net de eerste helling afgaat)

back to top
the1
LD4all lid
LD4all lid
26
Laatst gezien: 2-3-2009
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 03 Mei, 2007  Reageer met quote

Mijn vader ging in de auto zitten met zijn rug tegen het stuur aan. Hij reed 300KMH over een snelweg en iedereen zat mij uit te lachen, omdat ik bang was.

back to top
jouwmakker
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 13-5-2007
LDs:

BerichtGeplaatst: Za 05 Mei, 2007  Reageer met quote

Jammer Owen, ik blijf een stap voor je. Maar als je het zo nodig wilt weten dan vraag je dat gewoon.

Laatst aangepast door jouwmakker op Wo 07 Nov, 2007, in totaal 1 keer bewerkt
back to top
Artemis
LD4all lid
LD4all lid
32
Laatst gezien: 3-6-2007
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 13 Mei, 2007  Reageer met quote

Ik liep rond op m'n kamer en keek perongeluk in de spiegel. Toen ik goed keek zag ik dat ik het uiterlijk van m'n oma had. Ik voelde me zo oud en depressief, echt rot.

back to top
moinsQ
Dreamscaper
LD4all lid
27
Laatst gezien: 16-11-2008
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 15 Mei, 2007  Reageer met quote

Mijn rotste (en terugkerende) droom is dat ik huisdieren heb die ik verwaarloos omdat ik ze vergeet en dat ik ze dan ineens weer terugvind. Dat is zo zielig..

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 5 van 9Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.