EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Rotste droom?

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 8 van 9Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Auteur  Bericht 
Kyata
dagdromer
Moderator
Kyata heeft een LD4all Quest gehaald!
29
Laatst gezien: 29-7-2014
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 24 Jul, 2011  Reageer met quote

Nu wel ja, toen niet. tounge1

back to top
Nitro
Hoeveel vingers?
LD4all lid
20
Laatst gezien: 26-11-2011
LDs: 60

BerichtGeplaatst: Zo 24 Jul, 2011  Reageer met quote

Mijn rotste droom was dat ik 3x achterelkaar een FA kreeg. cry Ik was toen nog maar 8 jaar oud en ik wist niks van lucide dromen en RC's. Voor die FA werd ik spontaan lucide in me droom.

In een andere droom waarin ik niet lucide was wouw ik iets belangrijks zeggen tegen iemand maar ik kon niet praten. Ik kreeg automatisch teveel zuurstof binnen en ik voelde dat mijn longen ontplofte. shutup Ik was echt geïrriteerd in die droom. angry

back to top
dj-girl
LD4all lid
LD4all lid
dj-girl heeft een LD4all Quest gehaald!
Laatst gezien: 26-3-2017
LDs: tel kwijt..

BerichtGeplaatst: Do 01 Sep, 2011  Reageer met quote

Ik droomde pas een keer dat ik dronken werd gevoerd door de politie. Ik moest 2liter wodka opdrinken (ik wilde helemaal niet maarja als de politie je dwingt..) en toen moest ik helemaal kotsen enzo dat was nogal rot.

back to top
velcrew
top of foodchain
LD4all lid
32
Laatst gezien: 17-1-2015
LDs:

dat ik voor een goeikope prijs echt een gigantische collectie retrogames en consoles kon kopen.Poeefff!! ik werd wakker en zwoesj !!:weg nieuwe additie aan men collectie.
echt hatelijk!! hem dien droom al een paar keer gehad.echt bagger!

back to top
dj-girl
LD4all lid
LD4all lid
dj-girl heeft een LD4all Quest gehaald!
Laatst gezien: 26-3-2017
LDs: tel kwijt..

velcrew schreef:
dat ik voor een goeikope prijs echt een gigantische collectie retrogames en consoles kon kopen.Poeefff!! ik werd wakker en zwoesj !!:weg nieuwe additie aan men collectie.
echt hatelijk!! hem dien droom al een paar keer gehad.echt bagger!

Ai da's zuur 8|
Toch maar sparen..

back to top
Ambsi
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 1-2-2015
LDs:

Mijn vriend begon in het wilde weg rond te schieten. Ik vluchtte en hij kwam achter mij aan. Na een wilde achtervolging had hij me in het nauw gedreven. Ik begon te huilen en probeerde ervoor te zorgen dat hij tot inkeer kwam. Juist toen ik dacht dat dat gelukt was, stak hij de loop van zijn pistool in zijn mond en schoot. Ik omarmde zijn stervende lichaam en vroeg: "Waarom doe je me dit aan, waarom doe je me dit aan?"

Dat was volgens mij wel de rotste droom die ik ooit heb gehad neutral Heb normaal ook nooit nachtmerries, dus was even schrikken.

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
Ansie heeft een LD4all Quest gehaald!
27
Chat Mods
Laatst gezien: 17-8-2017
LDs:

BerichtGeplaatst: Za 03 Sep, 2011  Reageer met quote

Dat kan ik mij voorstellen Ambsi hugs

back to top
Emily
Girl Anachronism
LD4all lid
25
Researchers
Laatst gezien: 7-5-2013
LDs: Quite some.

BerichtGeplaatst: Ma 05 Sep, 2011  Reageer met quote

._.

*hug Ambs*

back to top
Ambsi
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 1-2-2015
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 05 Sep, 2011  Reageer met quote

smile hugs

back to top
Synthesis
babedebupi
LD4all lid
26
Laatst gezien: 12-7-2013
LDs:

BerichtGeplaatst: Wo 27 Feb, 2013  Reageer met quote

Ok dit vind ik wel grappig, ik wilde net mijn rotste droom opschrijven en zag dat ik het al eerder gepost had, maar het nu heeeel anders in mijn hoofd zit dan toen! En ik dacht echt dat ik het in 2012 gedroomd had. Tijd vliegt voorbij.

Dit is hoe ik het mij vandaag herinnerde
Ik lag in bed en mijn zusje was erbij, ik had echt ontzettend veel pijn, want de andere mensen die in de kamer zaten hadden mij iets aangedaan en ik wilde gewoon weg. We renden naar een andere kamer en sloten ons op, Dexter (van de TV-serie) smeerde de binnenkant van de deur in met bacteriën en beschermde ons. Hij deed het raam achter open, zodat we weg konden gaan. We klommen naar beneden en renden de achtertuin uit, tot er opeens bij de uitgang iemand stond met een camera en zei "gotcha". Gewoon op een hele nare manier en toen ik wakker werd wilde ik niet meer slapen, omdat ik bang was om terug in die droom te komen cry

En dit in juli 2011.
Een tijdje geleden had ik een droom waarbij ik niet meer durfde te slapen en heb er nog dagen over ingezeten, haha. Als je het leest denk je misschien, waar maak je je druk over? Maar het had echt impact op mij=(

Ik lag in bed en stond op, ik en mijn zusje gingen naar de kleinste slaapkamer in ons oude huis. We werden gezocht door een persoon en beneden was er een feest aan de gang. Dexter (haha, van de gelijknamige serie, niet de cartoon) hielp ons en blokkeerde de deur door middel van bacteriën. Mijn zusje ging als eerst het raam uit en ik vroeg "kon ik?!" en ik kon. Dus mijn zusje en ik rennen als een GEK naar de schutting, want we waren in de achtertuin. Het was ontzettend donker en ik rennen rennen...staat er een camera op mij gericht en daar achter stond die man die ons zocht, en hij "kiekeboe". En in mijn gedachten ín die droom stelde ik mij voor dat wij hier NOOIT meer weg konden komen.

Het doet mij ontzettend denken aan Saw. En ik heb vrij weinig nachtmerries, en ik noem ze eigenlijk niet nachtmerries maar k*tdromen, haha, zelfs in mijn droomdagboek schrijf ik het zo op eh
.

back to top
Refive
LD4all lid
LD4all lid
21
Laatst gezien: 22-5-2015
LDs: 2

BerichtGeplaatst: Do 28 Feb, 2013  Reageer met quote

Ik ik vind het erg vervelend om neergestoken te worden in een droom... heb twee keer gehad dat ik in een droom ben neergestoken en vervolgens enkele seconden zit te leiden... je hebt dan het gevoel echt neergestoken te zijn en alles lijkt zo echt, geen pretje ! Toch bijzonder dat je pijn zo erg kunt simuleren zegmaar.

back to top
Lore1998
My dream, my world
LD4all lid
19
Laatst gezien: 28-12-2014
LDs: 50+

BerichtGeplaatst: Za 02 Mrt, 2013  Reageer met quote

ik vertelde een leugen op facebook en iedereen kreeg door dat het nep was en begon me er vragen over te stellen waar ik geen antwoord op kon vinden, heel de tijd voelde ik me super zenuwachtig en opgejaagd en had ik zoveel spijt dat ik die domme leugen verteld had. Het ironische was, ik was in die droom aan het denken van 'ghoh en nu kan ik de tijd niet terug draaien en nu kan ik niet even in mijn vingers knippen en toveren dat ik het nooit gezegd heb.' Het leuke was, wakker worden van deze droom. Het gaf zo'n opgelucht gevoel van 'pfew, het is allemaal niet echt gebeurd.' maar de droom was echt rot

back to top
Synthesis
babedebupi
LD4all lid
26
Laatst gezien: 12-7-2013
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 03 Mrt, 2013  Reageer met quote

Refive schreef:
Ik ik vind het erg vervelend om neergestoken te worden in een droom... heb twee keer gehad dat ik in een droom ben neergestoken en vervolgens enkele seconden zit te leiden... je hebt dan het gevoel echt neergestoken te zijn en alles lijkt zo echt, geen pretje ! Toch bijzonder dat je pijn zo erg kunt simuleren zegmaar.

Gek is dat hé! Dat je "pijn" voelt in je dromen, heb dat altijd heel apart gevonden.

back to top
Refive
LD4all lid
LD4all lid
21
Laatst gezien: 22-5-2015
LDs: 2

BerichtGeplaatst: Ma 11 Mrt, 2013  Reageer met quote

Synthesis schreef:
Refive schreef:

Gek is dat hé! Dat je "pijn" voelt in je dromen, heb dat altijd heel apart gevonden.

Inderdaad tounge2 zo realistisch gevoel terwijl je het in het echt nooit meegemaakt hebt. Dan heb ik ook vaak in die droom dat ik moeilijk en kort adem, vanwege de pijn. Echt typisch zoals je het bijv. in films ziet wink5

back to top
Zoe
Dromer 4All
LD4all lid
Laatst gezien: 13-5-2016
LDs: +/- 45

BerichtGeplaatst: Ma 11 Mrt, 2013  Reageer met quote

Ik vind dromen waarin ik verdwaal of verdrink echt héééél rot. Serieus ik ben daar door die dromen ook in het echt bang voor geworden. 1 droom ging zo:

Ik was in een soort vakantie park en wist dat wij huisje nummer 402 hadden (of een ander nummer weer ik niet meer) en de even nummers zaten rechts van het park, en 400 helemaal achterin. Het was minimaal een half uur lopen voor ik bij het huisje was. De volgende keer dat ik daarheen ging lopen was ik nog een het begin van het park en liep heel bewust de rechtse kant op om naar het huisje te gaan. Na de hele rit gelopen te hebben kom ik erachter dat ik de linkse kant ben ingelopen en niet meer weet hoe ik terug kom.

Echt een rotte droom :$

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 8 van 9Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.