EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Rotste droom?

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 7 van 9Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Auteur  Bericht 
DreamHippy
WereldVerbeteraar
LD4all lid
24
Laatst gezien: 13-5-2010
LDs: 9

BerichtGeplaatst: Zo 20 Sep, 2009  Reageer met quote

Van mij was het als er iemand onbekends me de hele tijd achtervolgde. Ik kreeg dit door en probeerde heel snel te rennen (maar in dromen gaat dit natuurlijk niet) dus ik maar proberen en proberen maar ik raakte bijna niet vooruit... Zelfs door het feit ik niet vooruit raakte was ik me niet bewust dat ik droomde (vreemd toch)... neutral

back to top
DarkFantasy
I know I'm crazy.
LD4all lid
Laatst gezien: 22-5-2010
LDs: no idea.

BerichtGeplaatst: Za 31 Okt, 2009  Reageer met quote

Lijkt me eng DH!

Er is één nachtmerrie die me blijft achtervolgen, waar alle trieste/slechte dingen uit mijn leven samen komen. Ik word altijd heel nerveus wakker dan, omdat het allemaal vrij echt en realistisch is.

back to top
Sebassie
Beginnend Dromer
LD4all lid
25
Laatst gezien: 1-1-2011
LDs: Rond 9.00 am

BerichtGeplaatst: Di 02 Feb, 2010  Reageer met quote

Ik heb, ik denk ongeveer een half jaar geleden, het volgende gedroomd:
Ik ben in een bos. Ik kijk naar mijn hand, en zie hoe deze is ingekapseld in ijs. Ik kan mijn hand niet bewegen. dan valt er een klein, wit, rupsje op mijn hand. Ik probeer hem er af te blazen, maar hij blijft hangen achter een gaatje in het ijs. Hij kruipt in het gaatje, en ik voel hem op mijn hand. Dat stomme beest kruipt verder en verder onder het ijs, en ik zie hem langzaam plat worden. Dit geeft een enorm rotgevoel, maar dat is nog niets vergeleken met het gevoel (en het gezicht) wanneer hij onder het ijs uit elkaar knapt. Dan word ik wakker. Ik heb nog weken met dat gevoel rondgelopen, en na het schrijven van deze post is het weer helemaal terug... blauw

back to top
22
Laatst gezien: 3-4-2012
LDs: 12 :)

BerichtGeplaatst: Di 02 Feb, 2010  Reageer met quote

mijn rotste droom??
Ik heb er denk ik 2. En ze staan allebei volgens mij al in mijn dromendagboek maar hier komen ze opnieuw:
Gedeelde droom met wessells:
Ik had een gedeelde droom met wessells... ik droomde dat ik in een auto zat en ik zat naast iemand zonder gezicht. Dat "ding" ging steeds dichter naar me toe en ik kon geen kant op.... Op een gegeven moment zat het ding in me (het nam me over) en ik kon alleen maar de wil van het ding doen.... zelf kon ik niks meer doen.... Op een gegeven moment komt wessells aangelopen en kijkt de auto in.... Ik wil hem waarschuwen maar ik kan niks doen.... Ook zie ik er ouder uit in die droom door die geest. Wessells wil dat ik meegaa en iets leuks gaan doen, maar ik kan niet mee want ik wordt "bezeten" Wessells loopt teleurgesteld weg en ik moet achterblijven en ben super bang. Dan wordt ik wakker..... en ik lag nog heel lang met mijn ogen open want het is niet zo'n fijne ervaring....

tweede droom:
Afscheid Sam
Ik had in een paar dromen een jongen waarmee ik het heel goed kon vinden (het was zeg maar love at first side) En op een gegeven moment had ik er voor gekozen hem niet meer te zien in mijn dromen want het was best teleurstellend als ik wakker was en me realiseerde dat hij nep was.... Dus dat was de laatste droom met Sam... Hij was veel te lief voor me dus het was erg moeilijk.... Hij zei dat hij zou komen als ik hem nodig had maar niet te vaak meer..... En dat hij er altijd zou zijn voor me.... maar het was echt verschrikkelijk om hem te moeten achterlaten want hij kon niet meer verder lopen zei hij

Dat waren mijn 2 rotste dromen... cry ik zie ze weer helemaal voor me:(

back to top
aquaboy11
Back in business!
LD4all lid
aquaboy11 heeft een LD4all Quest gehaald!
20
Researchers
Laatst gezien: 3-5-2014
LDs: 85

BerichtGeplaatst: Wo 26 Mei, 2010  Reageer met quote

mijn rotste droom was dat ik achtervolgd werd door een heel leger. ze kwamen op me af met wapen en werd behoorlijk veel geraakt ik werd niet wakker maar voelde het wel sadblauw , toen kwam er een raket uit een at-4 op me af toen was ik 1 been en 1 arm kwijt mijn oog werd geraakt dus was half blind. toen kwam er nog zo'n raket op me af en raakte mijn andere been kwijt en kon me alleen nog vooruit trekken met 1 arm (barstend van de pijn cry ) die werd er afgehakt en probeerde ik me met mijn kin in het zand voort te trekken maar dat ging niet toen werd mijn hoofd eraf gehakt en werd ik wakker. toen werd ik tintelend wakker (dat is nogal irritant).

back to top
Emily
Girl Anachronism
LD4all lid
26
Researchers
Laatst gezien: 7-5-2013
LDs: Quite some.

BerichtGeplaatst: Za 29 Mei, 2010  Reageer met quote

aquaboy11 schreef:
mijn rotste droom was dat ik achtervolgd werd door een heel leger. ze kwamen op me af met wapen en werd behoorlijk veel geraakt ik werd niet wakker maar voelde het wel sadblauw , toen kwam er een raket uit een at-4 op me af toen was ik 1 been en 1 arm kwijt mijn oog werd geraakt dus was half blind. toen kwam er nog zo'n raket op me af en raakte mijn andere been kwijt en kon me alleen nog vooruit trekken met 1 arm (barstend van de pijn cry ) die werd er afgehakt en probeerde ik me met mijn kin in het zand voort te trekken maar dat ging niet toen werd mijn hoofd eraf gehakt en werd ik wakker. toen werd ik tintelend wakker (dat is nogal irritant).

O___O
Dat verslaat al mijn nachtmerries. Had je problemen met het een of ander in de periode dat je die droom kreeg? :/

back to top
Kyata
dagdromer
Moderator
Kyata heeft een LD4all Quest gehaald!
29
Laatst gezien: 29-7-2014
LDs:

Ik weet niet meer wat mijn naarste droom was. Het had vast iets te maken met het verliezen van mijn vriend, of het gevoel te hebben niet te bestaan (omdat er niet naar me geluisterd werd ofzo).

back to top
aquaboy11
Back in business!
LD4all lid
aquaboy11 heeft een LD4all Quest gehaald!
20
Researchers
Laatst gezien: 3-5-2014
LDs: 85

nou weet ik eigenlijk niet misschien toen er een hele klas achter me aan werd gestuurd om me in elkaar te rammen

back to top
Roos-Skywalker
Unieke wapens smid
LD4all lid
20
Laatst gezien: 7-8-2011
LDs: onzeker

BerichtGeplaatst: Do 07 Jul, 2011  Reageer met quote

Mijn rotste droom was die ene droom zonder bloedvergieten.

back to top
Fawn
LD4all lid
LD4all lid
Fawn heeft een LD4all Quest gehaald!
23
Laatst gezien: 2-6-2017
LDs: 38

BerichtGeplaatst: Zo 10 Jul, 2011  Reageer met quote

Heb eigenlijk nooit nachtmerries - zou het eerder nare dromen noemen. Op mijn veertiende droomde ik dit; ik was bezig met twee mensen op eten. Keek in de spiegel. M'n hele mond zat onder het bloed en er vielen tanden uit. Toen werd ik wakker. Het duurde dus best kort maar was wel raar.

back to top
Juna
LD4all lid
LD4all lid
33
Laatst gezien: 21-7-2011
LDs:

BerichtGeplaatst: Wo 13 Jul, 2011  Reageer met quote

Ik denk dat mijn meest nare droom, zover ik me dat nu kan herinneren een droom was waarin m`n moeder vreselijk eng en anders geworden was. Ze had wel het gezicht van m`n moeder maar het was m`n moeder niet. In de plaats daarvan een eng persoon die rare bewegingen maakte en waar ik heel erg bang voor was.

back to top
Roos-Skywalker
Unieke wapens smid
LD4all lid
20
Laatst gezien: 7-8-2011
LDs: onzeker

BerichtGeplaatst: Wo 13 Jul, 2011  Reageer met quote

Fawn schreef:
Heb eigenlijk nooit nachtmerries - zou het eerder nare dromen noemen. Op mijn veertiende droomde ik dit; ik was bezig met twee mensen op eten. Keek in de spiegel. M'n hele mond zat onder het bloed en er vielen tanden uit. Toen werd ik wakker. Het duurde dus best kort maar was wel raar.

WOW EPIC! 8D

Dat zou ik stiekem ook wel willen

back to top
Synthesis
babedebupi
LD4all lid
26
Laatst gezien: 12-7-2013
LDs:

BerichtGeplaatst: Za 23 Jul, 2011  Reageer met quote

Een tijdje geleden had ik een droom waarbij ik niet meer durfde te slapen en heb er nog dagen over ingezeten, haha. Als je het leest denk je misschien, waar maak je je druk over? Maar het had echt impact op mij=(

Ik lag in bed en stond op, ik en mijn zusje gingen naar de kleinste slaapkamer in ons oude huis. We werden gezocht door een persoon en beneden was er een feest aan de gang. Dexter (haha, van de gelijknamige serie, niet de cartoon) hielp ons en blokkeerde de deur door middel van bacteriën. Mijn zusje ging als eerst het raam uit en ik vroeg "kon ik?!" en ik kon. Dus mijn zusje en ik rennen als een GEK naar de schutting, want we waren in de achtertuin. Het was ontzettend donker en ik rennen rennen...staat er een camera op mij gericht en daar achter stond die man die ons zocht, en hij "kiekeboe". En in mijn gedachten ín die droom stelde ik mij voor dat wij hier NOOIT meer weg konden komen.

Het doet mij ontzettend denken aan Saw. En ik heb vrij weinig nachtmerries, en ik noem ze eigenlijk niet nachtmerries maar k*tdromen, haha, zelfs in mijn droomdagboek schrijf ik het zo op eh

Oh, en ik heb eens een droom gehad waarbij mijn moeder ontzettend kwaad was op mij (ze is nog nooit kwaad op mij geweest, nooit echt ruzie gehad ook). De dagen erna (in RL) moest ik er steeds aan denken en was ik op mijn hoede voor haar, haha. Die droom was ook vreselijk, want ik heb nog nooit mijn moeder zó kwaad gezien.

back to top
Kyata
dagdromer
Moderator
Kyata heeft een LD4all Quest gehaald!
29
Laatst gezien: 29-7-2014
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 24 Jul, 2011  Reageer met quote

Ik heb een keer gedroomd dat een groepje mensen ontzettende ruzie maakten met andere mensen en mij haatten. Dat is al naar, maar het naarste was dat het die dag zelf ook echt gebeurde. En ik heb al zo weinig zelfvertrouwen.
Ik heb nog steeds nare dromen over dat groepje. Vannacht kwam ik ze weer tegen. sadblauw

back to top
Fawn
LD4all lid
LD4all lid
Fawn heeft een LD4all Quest gehaald!
23
Laatst gezien: 2-6-2017
LDs: 38

BerichtGeplaatst: Zo 24 Jul, 2011  Reageer met quote

Kyata schreef:
Ik heb een keer gedroomd dat een groepje mensen ontzettende ruzie maakten met andere mensen en mij haatten. Dat is al naar, maar het naarste was dat het die dag zelf ook echt gebeurde. En ik heb al zo weinig zelfvertrouwen.
Ik heb nog steeds nare dromen over dat groepje. Vannacht kwam ik ze weer tegen. sadblauw

Wat naar. =( Gelukkig is 't maar een droom, toch. ^^

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 7 van 9Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.