EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Wat vind jij het leukst om te doen in een LD?

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 13Ga naar Pagina 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende

Auteur  Bericht 
Qu
Founder
Overseer
Qu heeft een LD4all Quest gehaald!
44
Chat Mods
Researchers
Laatst gezien: 21-3-2017
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 11 Apr, 2006  Reageer met quote

Vliegen? Onzichtbaar worden? Monsters verslaan?

Laat het andere dromers hier weten, om ze zodoende ook op ideeën te brengen voor hun volgende lucide droom.

droom

Wat ik altijd graag doe is droomkarakters ondervragen. En vliegen natuurlijk. En door spiegels stappen ^^ mirror

back to top
Midu
LD4all lid
LD4all lid
31
Laatst gezien: 30-12-2011
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 13 Apr, 2006  Reageer met quote

Leuk onderwerp!!!
Maar heb helaas niets toe te voegen, ben (bijna)nooit volledig lucide..
Maar die ene keer vond ik vliegen wel leuk natuurlijk smile

back to top
~Sandra~ heeft een LD4all Quest gehaald!
27
Chat Mods
Laatst gezien: 7-12-2016
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 13 Apr, 2006  Reageer met quote

In de LD's die ik heb gehad, wat er overigens niet zo heel veel zijn, vond ik vliegen het leukste om te doen.

Het geeft zo'n vrij gevoel; vooral in een van mijn laatste LDs was het echt geweldig. Ik was er de hele dag nog gelukkig van. ^^

Ik heb dan ook het vliegen proberen te combineren met andere dingen in mijn LD's. Zo was ik een keer op zoek naar iemand, en heb dit gedeeltelijk gevlogen.

Laatst aangepast door ~Sandra~ op Ma 17 Apr, 2006, in totaal 1 keer bewerkt
back to top
...Eric...
Dreamcatcher
LD4all lid
27
Laatst gezien: 7-4-2013
LDs: ?

BerichtGeplaatst: Ma 17 Apr, 2006  Reageer met quote

het leukste vind ik om gewoon DC's te ondervragen. vliegen probeer ik ook weleens maar dan loopt mijn droom zegmaar vast tounge2.

wat me ook leuk lijkt, maar wat ik altijd vergeet, is om alles te geen proeven in mijn droom. ik heb wel een keer speculaas gegeten en dat smaakte nog best goed :D

maar ik heb eigenlijk niet zoveel ld's om veel uit te proberen

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
Ansie heeft een LD4all Quest gehaald!
27
Chat Mods
Laatst gezien: 15-3-2017
LDs:

Leuke vraag smile

Ik denk personen uit het echte leven opzoeken in mijn droom en deze ondervragen smile

Al vind ik zwemmen (onderwater) ook heel leuk. Het geeft zo'n veilig en warm gevoel. Ik vind het trouwens ook leuk om onderwater te zwemmen in gewone dromen en in het echt. (Al houd ik dat iets minder lang vol.)

back to top
Water
helder
LD4all lid
Water heeft een LD4all Quest gehaald!
30
Researchers
Laatst gezien: 29-4-2016
LDs: driemiljard

Vechten. ^^

back to top
Sonnetje
Red Crystal Dragon
LD4all lid
26
Laatst gezien: 29-12-2012
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 23 Apr, 2006  Reageer met quote

Eigenlijk vind ik het het leukst om me gewoon te laten verrassen ^^ Simpelweg door mijn droom lopen en maar zien wat er gebeurt! Vliegen lijkt me ook nog altijd geweldig, maar het is me nog nooit gelukt. Ik stort steeds neer sadblauw

back to top
Bloempje
Carpe Florum
LD4all lid
26
Laatst gezien: 28-4-2006
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 25 Apr, 2006  Reageer met quote

Ik heb niet echt veel lds gehad, maar ik vind kleren passen heel leuk om te doen. praten lijkt me ook heel leuk, maar dat vergeet ik altijd te doen in dromen :O

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
27
Chat Mods
LDs:

BerichtGeplaatst: Wo 26 Apr, 2006  Reageer met quote

Neontetra schreef:
Praten vind ik erg interessant, vooral met meisjes wink5

Dat kan ook in het echt hoor

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
27
Chat Mods
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 27 Apr, 2006  Reageer met quote

Ik vind het ook leuk hoor, om met mensen te gaan praten. Ze reageren alleen meestal zo raar

back to top
Bom
Nieuw lid
Nieuw lid
26
Laatst gezien: 8-5-2006
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 01 Mei, 2006  Reageer met quote

dingen doen die ik in het dagelijkse leven niet zou durven doen, maar ik droom niet zovaak lucide dus dat gebeurd niet zovaak.
Vliegen wil ik ook wel eens proberen tounge2

back to top
enpro
LD4all lid
LD4all lid
35
Laatst gezien: 31-8-2006
LDs:

Vliegen ben ik al een beetje op uitgekenen omdat ik dat altijd al kon ook in normale dromen . M aar als ik echt lucide ben dan word mn droomwereld altijd koud en heb op de een of andere manier geen jas ofzo aan of loop ik zelfs in mn ondergoed. Waarom dit is is me nog steeds een raadsel.
Maar het leukste vind ik meisjes imponeren met het fijt dat ik kan vliegen en super sterk ben en een soort van kan toveren. ^^ Ik doe aan freeride/street (een soort van bmxen met een aangepaste mountainbike op de straat) en in het echt kan ik het niet zo goed maar in als ik droom damn dan ben ik beter dan de beste freerider op de planeet . Maar het gekke is bij mij dat als ik echt 100% lucide ben ik juist minder controlle heb dan dat ik "half lucide ben" . Maar jah het is allebij leuk.

back to top
Darleen_J
LD4all lid
LD4all lid
24
Laatst gezien: 2-3-2011
LDs: 13

Wat zou ik graag doen als ik lucide droom...
Een eigen huisje maken die altijd (ongeveer) hetzelfde is en die dan altijd bezoeken. grin En ook vechten. Een beetje Jiu-Jitsu oefenen. Moet binnenkort examen voor geel doen maar ik kan het nog niet fatsoenlijk smile.

Laatst aangepast door Darleen_J op Za 06 Mei, 2006, in totaal 1 keer bewerkt
back to top
~Sandra~ heeft een LD4all Quest gehaald!
27
Chat Mods
Laatst gezien: 7-12-2016
LDs:

enpro schreef:
Maar als ik echt lucide ben dan word mn droomwereld altijd koud en heb op de een of andere manier geen jas ofzo aan of loop ik zelfs in mn ondergoed. Waarom dit is is me nog steeds een raadsel.
De eerste keer was dit waarschijnlijk gewoon toevallig gebeurt. Voortaan gebeurt het altijd omdat je verwacht dat het gebeurt. Als je verwacht dat het koud wordt zodra je lucide wordt gebeurd dit ook. Als je wil dat dit niet meer gebeurd moet je zorgen dat je het vergeet, dat je verwacht dat het nu gewoon warm blijft smile

Voelt dat vliegen in normale dromen net zo geweldig als in LD's eigenlijk? (ik heb nog nooit gevlogen in een ND. De enige keer dat ik iets deed was nog enigsinds op vliegen leek in een ND werd ik daar lucide van. Maar verder heb ik nooit gevlogen in een ND, voor zover ik me kan herinneren)

back to top
Dannydeman
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 5-9-2007
LDs:

Vragen stellen aan DC's smile Helemaal als je filosofische vragen stelt, echt geweldige antwoorden krijg ik dan meestal. En meestal heel anders dan ik zou verwachten van mezelf.

Ik geloof bijvoorbeeld niet in god maar een DC in de vorm van alleen een stem zat mij haar fijn uit te leggen dat er wel zeker een vorm van god bestaat smile Zelfs dat ik er in kon geloven als ik dat zou willen. En dat terwijl ik totaal niet gelovig ben (maar dat is wel duidelijk denk wink5 )

Ook een keer een vrouw die beweerde dat dit haar derde leven was en dat ze nu in het spirituele is, ze beweerde dus dat iedereen in principe vaker leeft waaronder een spiritueel bestaan. Ik vroeg zelfs hoe oud ik werd en ze zei 89 smile

Dingen waar ik totaal niet in geloof die zo erg helder beantwoord worden, blijft bijzonder.

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 13Ga naar Pagina 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.