EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Wat vind jij het leukst om te doen in een LD?

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 11 van 13Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende

Auteur  Bericht 
Apollo
LD4all lid
LD4all lid
24
Laatst gezien: 13-4-2012
LDs: 4

BerichtGeplaatst: Do 12 Apr, 2012  Reageer met quote

Jeddy schreef:
Zodra ik merk dat ik droom, zal ik mezelf eerst maar rustig proberen te houden dus niet dat ik in alle opwinding meteen de controle verlies.

Zodra me dat lukt, ben ik van plan om me DC te ondervragen. Op het Engelse forum is een topic ''testing the reallness of DC'' waar pasQual actief is, 3 stuks in totaal, heb ze allemaal gelezen, en kwam daar zulke coole DC vormen tegen zoals the dumbs, the watchers, the teachers, droom guides en zelfs dreamgods dat heeft mijn interesse zodanig gewekt ook kwa gesprekken (VERBAZINGWEKKEND) dat ik dat direct moet doen! Dus 1st maar ff serieuze dingen doen (de wetenschapper in me spreekt) en daarna coole dingen.

Ik kan iedereen aanraden om die topic wat ik noemde op het Engelse forum te gaan lezen, tenzij je Engels niet goed is, reuze interessant en indrukwekkend!!

Heb je linkje van het topic?

Ik heb verder nog niet veel LD's gehad. Maar heb in mijn LD's: al enorm ver gesprongen.
Vuur uit mijn handen laten komen en vuurballen proberen weg te schieten en DC's ondervragen.

Ik wil graag leren hoe ik met telekinese materie kan verplaatsen of beïnvloeden, dus dat is het volgende wat ik ga doen.

back to top
Apollo
LD4all lid
LD4all lid
24
Laatst gezien: 13-4-2012
LDs: 4

perongeluk dubbel"

Laatst aangepast door Apollo op Do 12 Apr, 2012, in totaal 1 keer bewerkt
back to top
Fawn
LD4all lid
LD4all lid
Fawn heeft een LD4all Quest gehaald!
23
Laatst gezien: 2-6-2017
LDs: 38

Die topics heb ik (na Jeddy's bericht) ook gelezen. Ik weet niet precies meer wat er allemaal in staat, wel dat het heel interessant was. Maar ik vind alle DC's interessant. wink Je moet wel een account hebben en ingelogd zijn op het Engelse forum voor je het kunt lezen.

Part 1: http://ld4all.com/forum/viewtopic.php?t=2945

Part 2: http://www.ld4all.com/forum/viewtopic.php?t=3704

Part 3: http://www.ld4all.com/forum/viewtopic.php?t=5819

Vervolg: http://ld4all.com/forum/viewtopic.php?t=31564

Oh, en ik wil nog steeds personages uit boeken opzoeken... En wat inspiratie opdoen voor mijn verhaal en zo.

back to top
Maike
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 1-5-2012
LDs: Nog nooit

BerichtGeplaatst: Vr 13 Apr, 2012  Reageer met quote

Toen ik voor het eerst hoorde over LD, dacht ik niet meteen over vliegen etc. maar over dingen oefenen die ik in rl niet al te goed durf tounge2 Denk dan over gewoon simpele dingen, zoals een backflip. Ik dacht dat dit wel mogelijk zal zijn, misschien krijg je er meer zelfvertrouwen in. Zou zoiets mogelijk zijn? smile

back to top
psych-out
Nieuw lid
Nieuw lid
27
Laatst gezien: 21-8-2012
LDs: +100

BerichtGeplaatst: Ma 20 Aug, 2012  Reageer met quote

- vliegen.
- lichamelijk contact met veel personen van het andere geslacht ^^.
- bepaalde substanties innemen die een leuk effect kunnen teweeg brengen.
- mij laten leiden en nieuwe zaken/landschappen ontdekken.

back to top
psych-out
Nieuw lid
Nieuw lid
27
Laatst gezien: 21-8-2012
LDs: +100

BerichtGeplaatst: Ma 20 Aug, 2012  Reageer met quote

--*Thomas*-- schreef:
wie heeft wel is gezoend in LD en hoe was het tounge2

ontzettend leuk, vooral ook als je iets verder gaat dan zoenen smile.
enorm veel extase en genot door je lichaam smile
wat hou ik toch van LD's!!!

back to top
Brainmaster9
Dream scientist
LD4all lid
20
Laatst gezien: 17-12-2012
LDs: een stuk of 7

BerichtGeplaatst: Do 23 Aug, 2012  Reageer met quote

mijn favoriete activiteiten:
- de droom ontdekken en creëren;
- vechten(Matrix style siiw );
- allemaal onmogelijke dingen uitproberen(vliegen, tegen muren oplopen etc.);
- DC's ondervragen.

back to top
arthieb123
Day Dreamer
LD4all lid
18
Laatst gezien: 8-5-2014
LDs: 22

BerichtGeplaatst: Vr 08 Feb, 2013  Reageer met quote

Wat ik wel een keer zou willen doen is, dat de wereld word aangevallen door duizenden aliens (of andere schepsels ^^ ) en dat ik met echt tientallen andere soldaten en vliegtuigen ga vechten...

PIEW PAUW*POEEEFFF* !

back to top
blok
^ dat ben ik ^
LD4all lid
19
Laatst gezien: 30-1-2014
LDs: -4-

BerichtGeplaatst: Vr 22 Feb, 2013  Reageer met quote

het klinkt allemaal zo mooi, mijn eerste LD ben ik vergeten, ik weet alleen dat het gewoon geweldig was. het eerste wat ik zal doen is denk ik dat ik het zo geweldig vind dat ik meteen wakker word ohno . anders ga ik proberen steden te maken en die dan weer verwoesten door erboven te vliegen en vuur uit mijn handen te laten schieten.tounge1 daarna met bekenden gaan praten wat ze van me vinden (vast niet zo aardig na ik hun stad heb verwoest) en aliens verslaan en snel rennen en door muren lopen en nog veel meer. maar eerst zorgen dat ik in mijn LD blijf.

back to top
Refive
LD4all lid
LD4all lid
21
Laatst gezien: 22-5-2015
LDs: 2

BerichtGeplaatst: Do 28 Feb, 2013  Reageer met quote

Als enige persoon kunnen vliegen als een vogel met je handen... tenminste... dat heb ik 1x gehad en was erg leuk omdat ik echt voelde te vliegen. Bij elke slag met mn armen een klein tikje omhoog en langzaam door de zwaartekracht omlaag... moest dus veel bewegen.

Toch blijft het leukste om seks te hebben met de knapste meiden in je droom!!! of dat er ineens 3 in een bed op je te liggen wachten. Somswel teleurstellend omdat me wekker ervoor afgaat of iets anders komt in de weg in de droom. Gelukkig wel paar keer succes gehad ^_^

back to top
huubvdp1
LD4all lid
LD4all lid
18
Laatst gezien: 29-12-2014
LDs: meer dan 10:)

BerichtGeplaatst: Za 23 Mrt, 2013  Reageer met quote

Vanacht was ik lucide en droomde ik dat ik achterna werd gezeten door mijn buren overspannen
Toen schreeuwde ik bevries en iedereen bleef stil staan.
Toen betoverde ik een schep dat hij makkelijk in de stoep kan graven
Toen graafde ik een kuil voor mijn achtervolgers en toen riep ik ontdooi
Ze renden regelrecht de kuil in ^^
Vond ik zeker leuk om te doen

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
57
Laatst gezien: 11-12-2017
LDs: 367

BerichtGeplaatst: Za 23 Mrt, 2013  Reageer met quote

Heel orgineel en grappig, Huub. Wat ik zelf nog eens wil doen is mezelf transformeren in een andere man, vrouw of dier. Metaformose dus. En de lucide droom vervolgen als die ander. Lijkt me heel apart. Is me nog niet gelukt. Wel in een ander springen maar dat had niet het gewenste resultaat. Is het iemand wel eens gelukt ? Misschien wat voor een quest.

back to top
wide_awake
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 19-9-2014
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 07 Jul, 2013  Reageer met quote

Refive schreef:
Als enige persoon kunnen vliegen als een vogel met je handen... tenminste... dat heb ik 1x gehad en was erg leuk omdat ik echt voelde te vliegen. Bij elke slag met mn armen een klein tikje omhoog en langzaam door de zwaartekracht omlaag... moest dus veel bewegen.

Toch blijft het leukste om seks te hebben met de knapste meiden in je droom!!! of dat er ineens 3 in een bed op je te liggen wachten. Somswel teleurstellend omdat me wekker ervoor afgaat of iets anders komt in de weg in de droom. Gelukkig wel paar keer succes gehad ^_^

Check, voor beiden!

Dat vliegen is echt heel erg leuk, omdat het ook echt voelt als vliegen, en niet als zweven. Je moet moeite doen om in de lucht te blijven, maar het is niet zo vermoeiend dat je er niet meer van kan genieten.
Seks in je dromen kan erg gênant zijn soms, maar is inderdaad ook wel leuk om te dromen!

Ik vind de meeste lucide dromen die ik echt kan besturen wel leuk, omwille van de vrijheid en het feit dat je kan doen wat je maar wil!

back to top
TAdaaa!
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 13-5-2014
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 29 Jul, 2013  Reageer met quote

Zoals ik alle verhalen hier lees kan je echt alles in een LD, zelf heb ik er nooit een gehad, Maar ik heb nog nergens gelezen dat iemand als duif/meeuw door de stad heen ging vliegen en dan op mensen z'n uitwerpselen los laten (lijkt mij iig een leuke ervaring en misschien krijg je dan wat meer begrip voor de eerst volgende keer dat je door een vogel geraakt word XD)
Nog nooit een LD gehad dus weet niet of 't het proberen waard is tounge2

back to top
Diplodocus
Nieuw lid
Nieuw lid
23
Laatst gezien: 3-11-2013
LDs:

BerichtGeplaatst: Vr 16 Aug, 2013  Reageer met quote

Als groot autoliefhebber droom ik telkens opnieuw dat ik achter het stuur zit van een bepaalde supercar. In het echte leven doe ik dan ook iedere keer mijn RC's wanneer ik een stuur vastneem.

Hierdoor ben ik al twee keer lucide geworden. De eerste keer reed ik met een Audi R8 en de tweede keer reed ik met een Mercedes C63AMG op de Nürburging... Dat geluid van die auto was super!

Maar er zijn nog zoooveeeel meer dingen die ik wil uitproberen! :D

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 11 van 13Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.