EN | NL | FR

Drugs in LD's

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Auteur  Bericht 
...Eric...
Dreamcatcher
LD4all lid
29
Laatst gezien: 7-4-2013
LDs: ?

BerichtGeplaatst: Di 05 Jan, 2010  Reageer met quote

Ik heb wel eens paddo's op in mn droom, dit gaf een heel dronken/dromerig gevoel. Ook werd m'n zicht heel donker on onduidelijk.

Ook heb ik een keer lsd op in een droom. Hiervan wist ik wel dat het niet echt was, ik bedacht me dat het effect best realistisch was, maar ik had niet door dat het een droom was. Het zal wel een FLD geweest zijn denk ik.

back to top
DreamHippy
WereldVerbeteraar
LD4all lid
26
Laatst gezien: 13-5-2010
LDs: 9

BerichtGeplaatst: Di 05 Jan, 2010  Reageer met quote

Ik geloof dat ik eens LSD nam in een ND, maar ik merkte er precies niets van. :')

back to top
elftor
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 23-1-2010
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 12 Jan, 2010  Reageer met quote

Onlangs gedroomd dat ik onder invloed van ketamine kwam door mijn wasmachine aan te zetten, was wel geen lucide droom. K weet niet meer zo goed hoe het voelde maar het was allesinds redelijk vaag ^^

back to top
...Eric...
Dreamcatcher
LD4all lid
29
Laatst gezien: 7-4-2013
LDs: ?

BerichtGeplaatst: Wo 13 Jan, 2010  Reageer met quote

Vannacht droomde ik dat ik onder invloed was van mdma (xtc). Mentaal voelde ik me zoals hoe ik me nuchter voel. Ik had wel last van mijn kaak/mond die een beetje zijn eigen wil had. Aan de mensen om mij heen was ook wel te merken dat ik grote pupillen had, dit vond ik vrij vervelend en had ik liever niet.
Het was op een soort (thuis)feestje met oude bekende en snapte niet waarom ik wat op had want ik vond het helemaal niks in die situatie. Ik wilde in een spiegel kijken om te zien hoe groot mijn pupillen waren, maar als ik dat zou doen zou meteen iedereen meteen door hebben dat ik niet nuchter was.
Toen ik naar boven ging verdween dit droom onderwerp weer en ging het weer verder met een soort feestje. (het veranderde toen naar mijn verjaardag).

back to top
Myane
What a Shamble
LD4all lid
Myane heeft een LD4all Quest gehaald!
26
Laatst gezien: 26-6-2013
LDs:

BerichtGeplaatst: Vr 22 Jan, 2010  Reageer met quote

Hm, sweet and innocent als ik ben op m'n zestiende, heb ik het in m'n dromen schijnbaar toch voor elkaar gekregen om hasj ergens vandaan te toveren. Begon allemaal een beetje te draaien, en werd er een beetje sloom en relaxt van. Ach ja.

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: