EN | NL | FR

Het GROTE WILD topic V

Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

Auteur  Bericht 
Charlimoentje
LD4all lid
LD4all lid
26
Laatst gezien: 13-1-2008
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 13 Jan, 2008  Reageer met quote

Ik heb deze morgen eens WILD geprobeerd voor de eerste keer, ja zo dinge doe ik alleen op zondagen anders overslaap ik me xD mja dus, ik werd wakker om half 11 ofzo en ik dacht meteen aan het geen dat ik gisteren gelezen heb dat WILD makkelijker gaat als je tussendoor wakker geworden bent. Dus ik sloot mijn ogen en zei "ik ga lucide dromen en zal dat onthouden" ik heb tevoren ook mijn hoofd leeggemaakt. Toen voelde het alsof ik naar beneden viel, niet echt vallen ofzo, maar in de houding zoals ik in mn bed lag, ik voelde de REM enzo en hartslag versnelde ook, ik hoorde de wind waaien en zag blaadjes met de wind meegaan en kheb dan mijn ogen open gedaan want kvond het toch een beetje eng =( toen heb ik het nog eens geprobeerd en weer hetzelfde, na zo dat vallen enzo voelde mijn lichaam wel heel slapjes aan.

iemand tips ofzo?

back to top
Tasjah
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 31-1-2008
LDs:

slaapverlamming
BerichtGeplaatst: Wo 16 Jan, 2008  Reageer met quote

Hi
ik wil graag een betje hulp
gisteren wilde ik en LD, maar niet via WILD, ik beng nl. doodsbang voor slaapverlamming. maar ik begon wel dingen voelen alsof ik viel en gek getik te horen. dat had ik eergisteren ookal, maar toen had ik deze site nog niet ontdekt, dus wist ik niet wat er gebeurde en viel gewoon in slaap.
maar gisteren werd ik dus egt doodsbang, want het lijkt me egt heel eng dat slaapverlamming, dus wilde ik vragen, als jullie slaapverlamming hebben gehad, hoe is het, en WILD gebruikers, hoe vaak hebben jullie last van slaapverlamming?
please help! help!

back to top
Pseudos
schijn bedriegt
LD4all lid
Pseudos heeft een LD4all Quest gehaald!
34
Researchers
Laatst gezien: 19-10-2019
LDs: genoeg

BerichtGeplaatst: Wo 16 Jan, 2008  Reageer met quote

WILD is niks voor mij. Ik heb het nu ruim een week geprobeerd, maar het werkt slecht op mijn slaap. Ik ga dus weer over naar MILD en RC's wink5

back to top
...Eric...
Dreamcatcher
LD4all lid
29
Laatst gezien: 7-4-2013
LDs: ?

Re: slaapverlamming
BerichtGeplaatst: Wo 30 Jan, 2008  Reageer met quote

Tasjah schreef:
Hi
ik wil graag een betje hulp
gisteren wilde ik en LD, maar niet via WILD, ik beng nl. doodsbang voor slaapverlamming. maar ik begon wel dingen voelen alsof ik viel en gek getik te horen. dat had ik eergisteren ookal, maar toen had ik deze site nog niet ontdekt, dus wist ik niet wat er gebeurde en viel gewoon in slaap.
maar gisteren werd ik dus egt doodsbang, want het lijkt me egt heel eng dat slaapverlamming, dus wilde ik vragen, als jullie slaapverlamming hebben gehad, hoe is het, en WILD gebruikers, hoe vaak hebben jullie last van slaapverlamming?
please help! help!

Slaapverlamming heb je altijd als je in slaapt valt, je hebt er alleen pas last van als je wakker word en je wilt gaan bewegen. Bij WILD heb je hier dan ook geen last van omdat je bij WILD juist in slaap valt en probeert en niet beweegt.
Volgens mij heb je door WILD niet meer kans op een slaapverlamming als normaal.
Ik denk wel dat een SP het makkelijker maakt om WILD succes vol uit te voeren. (daarom wil ik nogsteeds een keer een SP meemaken, waarom ben je er eigenlijk zo bang voor?)

back to top
Tasjah
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 31-1-2008
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 31 Jan, 2008  Reageer met quote

eric, omdak er nie van hou controle te verliezen, en het me gewoon egt heel eng lijkt, niets te kunnen en wel het idee hebben in gevaar te verkren. ik weet nie precies, maar dit is blijkbaar iets wat ik gwoon nie kan hebben, want toen ik het voor het eerst las, liepen de rillingen al over mn rug...
en ik bedoel na of tijdens je WILD, als je u al in je slaapverlamming zit. (en in mijn stukje bedoelde ik met slappverlamming die ook bewust meemaken)

back to top
omnivarious
lucid-thinker
LD4all lid
29
Laatst gezien: 17-2-2011
LDs: veel

WILD
BerichtGeplaatst: Do 31 Jan, 2008  Reageer met quote

Pseudos schreef:
WILD is niks voor mij. Ik heb het nu ruim een week geprobeerd, maar het werkt slecht op mijn slaap. Ik ga dus weer over naar MILD en RC's wink5

same here, alleen werken MILD en RC's ook niet bij mij sadblauw

back to top
triest
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 3-2-2008
LDs:

BerichtGeplaatst: Vr 01 Feb, 2008  Reageer met quote

dwing het niet.. laat 't gaan

back to top
FlixDreamer
Musicaddict
LD4all lid
FlixDreamer heeft een LD4all Quest gehaald!
23
Researchers
Laatst gezien: 11-5-2012
LDs: 4

BerichtGeplaatst: Zo 10 Feb, 2008  Reageer met quote

WILD is kei-eng!!! cry Ik kan nu spreken over een bijna-dood-ervaring
Ik was bewust van mn lichaam dat op bed lag, maar toch zat ik al in de droom eh
En toen begon ineens alles te draaien en werd alles zwart cry Ik hoorde tegelijkertijd een schelle fluit in mijn oor blazen en mijn ogen deden verschrikkelijk pijn, mijn lichaam ging alle kanten op, terwijl ik gewoon in mn bed lag eh En toen hield het op en was nog alles zwart, geen droom dus, en het vreselijkste: Ik deed per ongeluk daarna mijn ogen open! Dat hele achtbaan-gedoe was nergens voor nodig geweest hand voor hoofd Het enige wat WILD me heeft gebracht, is een slechte nachtrust (voor zover je het rust kunt noemen )

back to top
Footprints
LD4all lid
LD4all lid
29
Laatst gezien: 23-3-2012
LDs:

BerichtGeplaatst: Vr 22 Feb, 2008  Reageer met quote

Tijdje niks meer gepost hier..

Ik heb een hulpmiddel-achtig iets om die 'achtbaan' rustiger te maken: raak met een hand of een voet de grond naast je bed aan (niet aan te raden voor mensen met een hele koude slaapomgeving, of met een hoogslaper tounge2 ).

Dit werkt trouwens ook als je veel gedronken hebt, en alles draait als je gaat slapen smile

back to top
FlixDreamer
Musicaddict
LD4all lid
23
Researchers

BerichtGeplaatst: Wo 27 Feb, 2008  Reageer met quote

Footprints schreef:

Ik heb een hulpmiddel-achtig iets om die 'achtbaan' rustiger te maken: raak met een hand of een voet de grond naast je bed aan (niet aan te raden voor mensen met een hele koude slaapomgeving, of met een hoogslaper tounge2 ).

Dit werkt trouwens ook als je veel gedronken hebt, en alles draait als je gaat slapen smile

Bah, heb ik net een hoogslaper, maar misschien werkt het ook met mn hand het plafond aanraken :D

back to top
B.
^_^
LD4all lid
28
Laatst gezien: 16-9-2014
LDs: 20

BerichtGeplaatst: Zo 02 Mrt, 2008  Reageer met quote

Footprints schreef:

Bedankt voor de tip smile. Ik ben niet iemand die elk weekend super veel drinkt, maar ik had een paar weken geleden daar echt heel erg last van xD (2 bier halen 1 betalen tounge2). Dus als het me nog is overkomt ga ik gewoon met m'n hand de grond aanraken :D

back to top
Rafskeman
Lucid mind
LD4all lid
24
Laatst gezien: 3-4-2018
LDs: ik hoop veel

BerichtGeplaatst: Ma 03 Mrt, 2008  Reageer met quote

Je hebt gelijk pseu ik kom steeds dichtbij maar ja daarna is het niks dus ik ga maar weer aan de MILD en RC:P

back to top
Vipo
LD4all lid
LD4all lid
33
Laatst gezien: 30-12-2011
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 11 Mrt, 2008  Reageer met quote

Vannacht is het me gelukt, me eerste 'echte' WILD.

Ik werd midden in de nacht wakker. Me lichaam was moe en ik wilde weer gaan slapen, maar me gedachtes hielden me wakker. Na enige tijd merkte ik toch dat ik af zakte. Me lichaam voelde steeds zwaarder aan en het voelde op den duur als een slaapverlamming. Dit heb ik wel meer en ik schrik hier niet meer van. Lichaam was dus zo goed als in rust; nu de geest nog.

Me intensies waren eerst nog niet echt om een WILD te krijgen. Toch merkte ik dat ik mezelf letterlijk in slaap voelde vallen. Op den duur kwamen de verschijnselen die, volgens de verhalen die ik over WILD's heb gelezen, wel bij meer mensen voorkomen. Het is moeilijk te omschrijven, maar ik hoorde allemaal horror-achtige geluiden, met een soort white noise effect eronder. Niet echt geheel prettig, maar ik wist dat er ook niks ergs kon gebeuren, dus ik zette het voort. Ik wachtte tot ik signalen kreeg kwa beelden. Gewoon puur wachten totdat je iets ziet. Ik zag dat er beelden voor mijn ogen ontstonden. Het begon allemaal in het klein, maar vergrootte zich naarmate ik me er steeds meer op begon te focussen. Ik bleef gewoon doorzetten tot het moment kwam dat ik letterlijk in een droomwereld stond. Ik voelde me eigen al meteen lucide en meteen met het gevoel dat je jezelf in een droomwereld bevindt. Toch gelijk even een RC gedaan en dit bleef ik gedurende droom ook regelmatig doen.

De droom hield lang aan en heb veel dingen gedaan. Het apartste moment vond ik dat ik op een gegeven moment een oude vrouw op straat tegen kwam. Ik vroeg aan haar wat zij in mijn droom deed en wat ze me kon vertellen.
Zij: "Ik ben hier beland nadat ik gestorven was"
Ik: "Wat gebeurd er hier allemaal dan, kwa belevenissen/bezigheden?"
Zij: "Niet veel, ik vind dit maar niks, het is saai"
Toen liep ze weg... Ik probeer hier niks mee te verklaren of wat dan ook, want het is tenslotte een droom. Toch deed dit me wat en het zette me zeker aan het nadenken.

Was een mooie ervaring.

back to top
FlixDreamer
Musicaddict
LD4all lid
23
Researchers

Waren er dan ook nog meer gestorven mensen?

back to top
Vipo
LD4all lid
LD4all lid
33
Laatst gezien: 30-12-2011
LDs:

Er zijn altijd genoeg personages in mijn dromen. Vaak confronteer ik diegene wat die in mijn droom doet, of ik vraag of diegene wat wilt vertellen wat ie van mij weet. Ik heb nog nooit een antwoord gehad zoals van die oude vrouw.

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: