EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

het GROTE Uittreding Topic deel II

Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk
Pagina 1 van 3Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende

Auteur  Bericht 
Iez
bibbediebabbedieboe!
LD4all lid
Laatst gezien: 19-8-2009
LDs:
Woonplaats: Rotterdam, Zuid-Holland, Nederland, Europa, de Aarde, het Heelal, Dromenland

het GROTE Uittreding Topic deel II
BerichtGeplaatst: Zo 18 Mei, 2003  Reageer met quote

<mod> Dit is deel II van het uittredingen topic. Deel I kun je hier: http://www.ld4all.com/nl/forum/viewtopic.php?t=100&st art=0 vinden.

Dit is het topic voor al je vragen, ervaringen, frustraties, tips en wetenswaardigheden, kortom, alles over uittredingen.

nieuwe topics over uittredingen (OBE, OOBE, Astrale Projectie)
zullen worden gelockt en verwezen naar deze.

</mod>

Repression schreef:
Iesze schreef:
Repression schreef:
Ik droom heel vaak dat ik een uittreding heb.. dan ben ik lucide en stap ik uit mijn bed. Ik kan dan alleen helemaal niks bijzonders.. alleen maar wat ik hier dus ook kan...

wat voor bijzonders zou je dan eigenlijk moeten kunnen eh ?

een beetje door de muren heen zweven... zou toch moeten lukken als je geen lichaam hebt.

Je kuny dus eigenlijk niet zoveel bijzonders, je bent gewoon in deze wereld en het enige wat je kan is een beetje vliegen en door muren heen enzo...? Hmm... Het heeft natuurlijk wel voordelen, als je morgen nou een overhoring hebt ofzo zou je in een uittreding nog even verder kunnen leren 's nachts terwijl je lichaam de volgende dag uitgerust is! 8D

back to top
Repression
of the obvious
LD4all lid
Laatst gezien: 5-7-2012
LDs: pffftt...

BerichtGeplaatst: Ma 19 Mei, 2003  Reageer met quote

Iesze schreef:
Repression schreef:
Iesze schreef:
Repression schreef:
Ik droom heel vaak dat ik een uittreding heb.. dan ben ik lucide en stap ik uit mijn bed. Ik kan dan alleen helemaal niks bijzonders.. alleen maar wat ik hier dus ook kan...

een beetje door de muren heen zweven... zou toch moeten lukken als je geen lichaam hebt.

Je kuny dus eigenlijk niet zoveel bijzonders, je bent gewoon in deze wereld en het enige wat je kan is een beetje vliegen en door muren heen enzo...? Hmm... Het heeft natuurlijk wel voordelen, als je morgen nou een overhoring hebt ofzo zou je in een uittreding nog even verder kunnen leren 's nachts terwijl je lichaam de volgende dag uitgerust is! 8D

(wat maken we een mooi kunstwerk van quotes he? lol)

nou, je zal vast wel wat dingen kunnen, maar heb er niet zoveel over gelezen. Ik heb meer gelezen over hoe je het krijgt enzo.. verder weet ik er niet zoveel van af tounge1

maar in feite zou je wel meer dan rondvliegen kunnen denk ik..

back to top
Iez
bibbediebabbedieboe!
LD4all lid
Laatst gezien: 19-8-2009
LDs:
Woonplaats: Rotterdam, Zuid-Holland, Nederland, Europa, de Aarde, het Heelal, Dromenland

BerichtGeplaatst: Ma 19 Mei, 2003  Reageer met quote

Is een lucide droom dan eigenlijk niet veel leuker? eh

back to top
Repression
of the obvious
LD4all lid

BerichtGeplaatst: Di 20 Mei, 2003  Reageer met quote

vast wel, maar het gaat er natuurlijk niet altijd om of het leuker is of niet tounge1

back to top
EieltsM
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 25-9-2008
LDs:

Verschil
BerichtGeplaatst: Ma 26 Mei, 2003  Reageer met quote

Het verschil tussen een lucide droom en een uittreding is dat bij een uittreding, je geest je lichaam verlaat (real time). Een lucide droom speelt zich af in je hoofd.

back to top
Teror
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 3-9-2004
LDs:

uhm....dus die geschommel in me hoofd = uitreding?

back to top
EieltsM
LD4all lid
LD4all lid
LDs:

Teror schreef:
uhm....dus die geschommel in me hoofd = uitreding?

Dat is het begin ja.

back to top
Teror
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 3-9-2004
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 27 Mei, 2003  Reageer met quote

Nog een ding uhm...is het mogelijk vanuit de uitreding toestand te overstappen naar die lucide (droom)?

back to top
EieltsM
LD4all lid
LD4all lid
LDs:

BerichtGeplaatst: Wo 28 Mei, 2003  Reageer met quote

Teror schreef:
Nog een ding uhm...is het mogelijk vanuit de uitreding toestand te overstappen naar die lucide (droom)?

Waarom zou je dat willen vraag ik me dan af? Een uittreding is toch juist cool?

back to top
hijsgek
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 23-12-2005
LDs:

BerichtGeplaatst: Wo 28 Mei, 2003  Reageer met quote

mmm, als je vaak uittredingen hebt, en nog nooit lucide dromen hebt gehad lijkt het me toch verdomt makkelijk wink

Kweet alleen niet hoe het moet of of het mogelijk is

back to top
Jop
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 19-1-2007
LDs:

vraagje...
BerichtGeplaatst: Za 31 Mei, 2003  Reageer met quote

Een Lucide droom maak ik niet al te veel mee, alhoewel je met mediatie wel dezelfde status behaald. En dat heb ik wel gedaan.

Maar, als ik neigingen krijg uit te treden, bekruipt mij een angstig gevoel, puur omdat ik geen idee heb hoe ik het onder controle moet houden. Dit is me ook vaker gebeurt tijdens "gewoon" slapen.

Als ik uittreed wordt ik bang, probeer ik met mijn armen te slaan en wil ik om m'n ouders roepen (ben 17) maar er beweegd niks, er is ook geen geluid.

Heeft iemand misschien enige tips hoe je dit onder controle kan houden? Ik weet dat ik me bewust moet houden van het feit dat ik het gewoon ben die dan actief is, ik voel me gewoon als een ongebore baby die nog geen weet heeft van de onbekende wereld die hij op het punt staat te betreden.

Veel dank,

- Xoalin

back to top
Repression
of the obvious
LD4all lid

BerichtGeplaatst: Za 31 Mei, 2003  Reageer met quote

Je angst overwinnen en er gewoon voor gaan lijkt mij het beste. Als je bang bent, ga je erover nadenken, als je nadenkt, ga je bedenken wat er allemaal fout kan gaan of wat er kan gebeuren.

Als ik iets probeer, en er gebeurt ook echt iets, dan ga ik gewoon verder en zie wel wat er gebeurt.

back to top
Jop
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 19-1-2007
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 02 Jun, 2003  Reageer met quote

Ik ging vannacht weer een stukje verder, maar het is gewoon of ik blijf draaien en draaien. Het was licht, veel licht. Verwarring sloeg toe, angst.

- Xoalin
Mushotoku

back to top
ThE_MaTRiX
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 15-1-2005
LDs:

BerichtGeplaatst: Wo 18 Jun, 2003  Reageer met quote

Repression schreef:
Iesze schreef:
Repression schreef:
Iesze schreef:
Repression schreef:

(wat maken we een mooi kunstwerk van quotes he? lol)

nou, je zal vast wel wat dingen kunnen, maar heb er niet zoveel over gelezen. Ik heb meer gelezen over hoe je het krijgt enzo.. verder weet ik er niet zoveel van af tounge1

maar in feite zou je wel meer dan rondvliegen kunnen denk ik..

wat ook leuk is na een uitreding , is andere dimensie binnenvliegen , ga zo hard als je kunt door je plafond heen omhoog , hoger hogerr hoger , en opeens ben je in een andere dimensie , eigenlijk gaat het niet om hoe je het doet als je het maar wilt , heb de ged8e dat je een andere dimensie in wilt en doe dingen waarvan jij heel zeker denkt te weten dat je dan in een andere dimensie komt.

back to top
Jury
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 20-7-2003
LDs:

BerichtGeplaatst: Wo 25 Jun, 2003  Reageer met quote

Hoi ierdereen,

Ik heb me vandaag geregistreerd maar lees de afgelopen maand regelmatig jullie ervaringen met LD's. En dat vind ik wel insteresant.

Maar uitredingen zijn anders zoals jullie al opmerken.

Als je uitreed kan je overal naartoe reizen en dat wat je ziet is dan ook echt (als je met je lichaam hetzelfde ziet) niets is vervormt. Als je dan zin heb om naarAmerika te gaan dan kan je dat door 'teleporteren' of ernaartoe te vliegen. Wat je dan ziet gebeurt op dat moment ook in het echt.
Voorbeeld: Je docent heeft de antwoorden van de proefwer(examen) van morgen op zijn tafel laten liggen (met de antwoorden open en bloot dat als je langsloopt je het kan lezen). Als je dan die avond een uitreding heb en je gaat naar (vliegen lopen teleportatie) school Je kijkt ernaar onthoudt het voila een 10 zonder te leren de volgende dag.

Je kan gesprekken volgen naar de bar gaan en alles zoals het in het echt ook uitziet.
je vriendinnetje in de badkamer begluren.... :D

Dus je kan goed en kwaad mee aanrichten in het echte wereld.
En er zit wel degelijk negatieve kanten aan. Je angst speelt een grote rol.
Dit doet die natuurlijk in een droom ook maar....
Zorg dat je goed geinformeerd bent voordat je gekke dingen gaat uithalen.

Dit wou ik ff kwijt.
Ik hou me veel liever bezig met lucide dromen daar kan je een ander en jezelf geen (blijvend) kwaad mee doen. Niet dat ik al bewust mijn LD's kan oproepen, ik ben nog aan het oefenen.

Groetjes Jury

-->er zijn weinigen die goed en kwaad kan onderscheiden, niet alles wat jou pleziert is goed<---

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk
Pagina 1 van 3Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.