EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Quick reply en gezien

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

Auteur  Bericht 
Yasmin
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 24-6-2009
LDs: 4

Quick reply en gezien
BerichtGeplaatst: Wo 15 Apr, 2009  Reageer met quote

Hoi helpdesk,

Wat ik mij afvoeg (en volgens mij zit ik hier goed grin ) Wanneer is het nou precies handig een gewoon antwoord of een quick reply te gebruiken? Ik zag dat bij quick reply bijv. geen emoticons zaten...

En hoe werkt het gezien knopje? Ik sta bijvoorbeeld bij sommige onderwerpen met stip bovenaan. Ik gebruik dan wel in mijn browser de back toets of ik switch nog weleens van berichten, maar bijna 30 keer toch echt niet.... ^^ ^^

Alvast beankt!

back to top
Qu
Founder
LD4all lid
Qu heeft een LD4all Quest gehaald!
44
Chat Mods
Researchers
Laatst gezien: 17-10-2017
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 16 Apr, 2009  Reageer met quote

Quick reply is maar wat jij zelf het handigst vindt. Ik gebruik nu ook Quick reply De smilies kun je ook gebruiken, mits je de codes uit je hoofd weet. wink

Gezien: is inderdaad elke keer wanneer je op dat topic bent geweest. Als je bijvoorbeeld dat topic ergens in een tabblad in je browser hebt staan en je start je browser weer op, en die laadt dan al die tabbladen, dan komt er ook weer +1 bij die viewcount. En volgens mij als je een post edit, gebeurt dat ook.

back to top
Yasmin
LD4all lid
LD4all lid

BerichtGeplaatst: Do 16 Apr, 2009  Reageer met quote

Ok dank je wel smile Zal me wel suf geklikt hebben zonder het door te hebben. Vond het wel maf dat ik topics aan het stalken was wink

back to top
Yasmin
LD4all lid
LD4all lid

BerichtGeplaatst: Zo 26 Apr, 2009  Reageer met quote

Snap het nog steeds niet helemaal, ik sta nog steeds bij veel topics zo hoog. Log momenteel wel geregeld in, maar zo veel kijk ik toch echt niet? Zit er een verdubbelaar in of kan het aan mijn pc liggen, of ik heb last van amnesia wink

Vind het niet zo erg, maar toch, durf haast niet meer te klikken. Mijn reacties pas ik nog weleens aan als ik een rare zin/spelfout zie, dus ik snap wel dat het hoog kan zijn, ik ga het toch maar eens bijhouden bij een topic.

back to top
Yasmin
LD4all lid
LD4all lid

BerichtGeplaatst: Wo 06 Mei, 2009  Reageer met quote

Ik vind het erg jammer, ik sta bij de ik ben nieuw hier topic op 116 keer, erg knap, maar ik heb daar geen 116 keer gezeten en gewijzigd etc.

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
Ansie heeft een LD4all Quest gehaald!
27
Chat Mods
Laatst gezien: 17-8-2017
LDs:

BerichtGeplaatst: Wo 13 Mei, 2009  Reageer met quote

Gebruik je de refresh knop erg vaak? of heb je een browser die automatisch vernieuwd?

back to top
Yasmin
LD4all lid
LD4all lid

BerichtGeplaatst: Wo 13 Mei, 2009  Reageer met quote

refresh niet nee, dat laatste zou kunnen, dat weet ik eigenlijk niet. Ik probeer er maar niet op te letten, ik vond het alleen zo suf. Maar kan er verder niets aan doen. Bedankt voor de tip!

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.