EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

server verhuizing, 21 augustus

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

Auteur  Bericht 
Qu
Founder
LD4all lid
Qu heeft een LD4all Quest gehaald!
44
Chat Mods
Researchers
Laatst gezien: 13-9-2017
LDs:

server verhuizing, 21 augustus
BerichtGeplaatst: Vr 31 Jul, 2009  Reageer met quote

Ik heb een spontane aanbieding gekregen van mijn huidige server provider - ik krijg een geupgrade server voor dezelfde prijs :D. Dat betekent een snellere en grotere server smile Dat betekent wel dat alles moet worden overgezet van de oude naar de nieuwe server.

Dit staat gepland voor 21 augustus.

Er zal niets verloren gaan, en als het goed is is er ook geen downtime. Er zal wel een korte periode zijn waarin je geen nieuwe berichten op het forum kunt posten, zodat er niets verloren gaat bij het overzetten. Ik zal waarschijnlijk een "reddingsboot" forum openen waar je in de tussentijd kunt posten - en alles wat daar staat zal verdwenen zijn zodra we verhuisd zijn. Als je al lang lid bent van LD4all kun je je dit misschien nog wel herinneren van onze vorige server verhuizing. smile

Ik hou jullie op de hoogte zodra ik meer informatie krijg van mijn server provider.

back to top
Nemo
Haunted dreams...
LD4all lid
26
Laatst gezien: 8-12-2009
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 18 Aug, 2009  Reageer met quote

Ik heb eerlijk gezegd wel een vraag hierover. Merken we iets van de nieuwe server? En staan er nog vernieuwingen in de planning? Leuk nieuws in elk geval smile.

back to top
Qu
Founder
LD4all lid
44
Chat Mods
Researchers
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 20 Aug, 2009  Reageer met quote

Nemo schreef:
Ik heb eerlijk gezegd wel een vraag hierover. Merken we iets van de nieuwe server? En staan er nog vernieuwingen in de planning? Leuk nieuws in elk geval smile.

Als het goed is merk je dat alles sneller gaat. En je merkt het omdat er even een overgangsperiode is, hieronder meer daarover.
Ik heb nooit een planning voor vernieuwingen, alleen een hele grote lijst met dingen die ik nog wil aanpassen/veranderen/verbeteren. En af en toe kom ik er aan toe om iets te doen.

back to top
Qu
Founder
LD4all lid
44
Chat Mods
Researchers
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 20 Aug, 2009  Reageer met quote

Wat gaat er gebeuren?

Later vandaag, (of morgen vroeg), zal het forum gesloten worden. Je kunt dan nog wel lezen ,maar niets nieuws posten. Dit is om te voorkomen dat er posts verloren gaan tijdens de verhuizing. Er zal een forum open blijven, een "reddingsboot" forum. Daarin kun je wel posten, maar alles wat daarin wordt gepost zal verloren gaan zodra we verhuisd zijn.

De eigenlijke verhuizing zal plaats vinden op zaterdagnacht tussen 1 en 4 uur 'snachts. (als ik dat goed heb uitgerekend, ik heb te horen gekregen dat het is vrijdag tussen 6PM CST and 9PM CST)

Zodra alles verhuisd is zouden we snel terug moeten zijn op de nieuwe server. (omdat het IP adres ook is veranderd, duurt het ongeveer 48 uur voordat het hele Internet weet waar LD4all nu te vinden is)

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.