EN | NL | FR

in slaap vallen

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Auteur  Bericht 
rustin
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 6-6-2011
LDs:

in slaap vallen
BerichtGeplaatst: Di 07 Jun, 2011  Reageer met quote

nou voordat ik wil slapen wil ik eerst nog beetje muziek luisteren, maar kan ik dat ook combineren met concertreren op lucide dromen, na het muziek luisteren ofzo, of gewoon helemaal niet muziek luisteren? wat zouden jullie doen, en is de WBTB de beste manier voor iemand nieuw om lucide te leren dromen

back to top
Fawn
LD4all lid
LD4all lid
Fawn heeft een LD4all Quest gehaald!
25
Laatst gezien: 2-6-2017
LDs: 38

Als je nou doordeweeks muziek luistert en het weekend gebruikt om je op lucide dromen te concentreren? Volgens mij doen wel meer mensen dat, je moet tenslotte ook opschieten om naar school te gaan dus hebt niet veel tijd om dromen op te schrijven. Of je luistert muziek en in de paar minuten nadat je het uit hebt gezet denk je erover na, kan ook.
Er is niet een beste manier, er is een manier die het beste voor jou zou kunnen werken. Als het je lukt om 's ochtends vroeg op te staan dan kun je het eens uitproberen. Voor mij zijn WBTB samen met MILD de beste methoden. Alvast succes.

back to top
rustin
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 6-6-2011
LDs:

bedankt, en ik stond al vroeger altijd heel vroeg op en doe dat nu nog steeds, ik ben meestal al 30 minuten eerder klaar dan dat ik geplant had dus ik kan gewoon meestal rustig aandoen in de ochtend, ik ga denk ik elke methode wel proberen en kijken welke ik het fijnste vind

back to top
Fawn
LD4all lid
LD4all lid
Fawn heeft een LD4all Quest gehaald!
25
Laatst gezien: 2-6-2017
LDs: 38

BerichtGeplaatst: Wo 08 Jun, 2011  Reageer met quote

Ah, handig. Kom je ook nooit te laat (in tegenstelling tot mij haha). OkÚ, en als je binnekort geneigd bent om je om te draaien en verder te slapen tijdens WBTB... Gooi de deken van je af en sta op, het is het waard.

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: