EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Hoe heb jij Lucide Dromen ontdekt? Deel II

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 5 van 6Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Auteur  Bericht 
Brainmaster9
Dream scientist
LD4all lid
20
Laatst gezien: 17-12-2012
LDs: een stuk of 7

BerichtGeplaatst: Vr 18 Mei, 2012  Reageer met quote

Ik ontdekte het op 9gag(volgens mij hebben wel meer mensen het zo ontdekt). Ik was meteen ge´nteresseerd en ging ook gelijk op wikipedia zoeken wat LD's zijn. Ik ontdekte deze site toen ik nog wat op google aan het zoeken was.

back to top
Dreamboy
LD4all lid
LD4all lid
20
Laatst gezien: 16-6-2012
LDs: 100

Re: Hoe heb jij Lucide Dromen ontdekt? Deel II
BerichtGeplaatst: Zo 03 Jun, 2012  Reageer met quote

Een vriend van op een spelletje(quake live) heeft me gezegt dat lucide dromen tof zijn, hij had er zelf een gehad. Hij legde me alles uit over lucide dromen en ik ben meer en meer gaan opzoeken over lucide dromen. Op een dag zal ik hopelijk ook een LD krijgen. looking_anim.gif

back to top
Dreamboy
LD4all lid
LD4all lid
20
Laatst gezien: 16-6-2012
LDs: 100

BerichtGeplaatst: Zo 03 Jun, 2012  Reageer met quote

Brainmaster9 schreef:
Ik ontdekte het op 9gag(volgens mij hebben wel meer mensen het zo ontdekt). Ik was meteen ge´nteresseerd en ging ook gelijk op wikipedia zoeken wat LD's zijn. Ik ontdekte deze site toen ik nog wat op google aan het zoeken was.

Ja ik kwam perongeluk op deze site terecht en ik ben blij dat ik het heb gedaan.8D

back to top
Rogerw
The Pianist
LD4all lid
19
Laatst gezien: 28-6-2012
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 21 Jun, 2012  Reageer met quote

Toen de film Inception een paar weken draaide, had RTL Nieuws er ongeveer 5 min aan uitbesteed tijdens een uitvinding. Dat je grotendeels van de film echt kon doen. Toen kwam die gast van lucidedromen , Tim Post of hoe heet ie ook al weer, nouja terug naar het onderwerp, en daar vertelde tim over lucide dromen en droom tekens en reality checks. en ik ging t meteen opzoeken en ik kwam hier terecht :D

back to top
Lore1998
My dream, my world
LD4all lid
19
Laatst gezien: 28-12-2014
LDs: 50+

BerichtGeplaatst: Za 04 Aug, 2012  Reageer met quote

de manier waarop ik lucide dromen ondekt heb is eigenlijk heel toevallig. Het was een paar maanden geleden en ik wou iets opzoeken op google. Ik weet niet meer wat maar het woord dat ik typte begon zo: 'Lu..' En toen ik dat typte keek ik of het gene wat ik zocht er al tussen stond. IK zag wat woorden en onder andere ook 'lucide dromen' Ik dacht van 'Wat is dat?' Uit nieuwsgierigheid klikte ik erop en leesde een site dat erover ging en ik vond het ontzettend interessant! Sinds dien heb ik nog veel sites bezocht over lucide dromen. Op een moment kwam ik deze tegen en die vind ik nog altijd de beste van al!smile

back to top
LDlover
LD4all lid
LD4all lid
Researchers
Laatst gezien: 14-4-2013
LDs: z

BerichtGeplaatst: Zo 05 Aug, 2012  Reageer met quote

door een spreekbeurt

back to top
racelol
LD4all lid
LD4all lid
20
Laatst gezien: 11-10-2016
LDs: 2

BerichtGeplaatst: Wo 05 Sep, 2012  Reageer met quote

ik zat op youtube van die Frequentie (Hersengolven) video`s te zoeken, maar er stond een video tussen met lucid dream erin, ik wist totaal niet wat het betekende en klikte erop, ik werd geintreseÚrt door de beschrijfing en ging er meer over zoeken op het web, en raakte steeds meer ge´nteseerd, en vond het fasinerend dat je de macht over je dromen kunt overnemen, ik heb zelf nog nooit een LD gehad omdat ik het nog maar een paar weken geleden heb ontdekt.

Zo heb ik lucide dromen ontdekt,

Mvg Racelol

back to top
jellysammy
LD4all lid
LD4all lid
19
Researchers
Laatst gezien: 7-12-2016
LDs: 0

BerichtGeplaatst: Do 08 Nov, 2012  Reageer met quote

Het begon allemaal vlak voor de zomervakantie, door een verhaal op een forum waar pranayama in voor kwam ben ik gaan googlen, vanaf daar heb ik diezelfde dag nog meditatie ontdekt. Ik heb een hele tijd gemediteerd(intussen niet meer) , toen ik weer wat aan het googlen was kwam ik gidsen en zo ook automatisch schrift tegen. Dit heb ik 2 dagen gedaan. Verder googlen naar meer manieren voor contact kwam ik op een of andere manier bij uittreden terecht en vanaf toen wist ik eigenlijk dat lucide dromen bestaan, heb me er nooit in verdiept maar er toen wel een gehad heel kort. Achteraf gezien kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik toen niet verder ben gegaan met de wereld verkennen maar ja. In de herfstvakantie ging ik zeer impulsief over LD googlen(zoals zo vaak) toen kwam ik op dit forum terecht. Dit alles door slechts 1 woord: Pranayama, ik geloof nu dan ook heilig in dat gidsen ons 'tekens' geven om op spiritueel gebied verder te ontwikkelen.

back to top
borislimburg
LD4all lid
LD4all lid
borislimburg heeft een LD4all Quest gehaald!
17
Laatst gezien: 24-6-2014
LDs: 12

BerichtGeplaatst: Do 08 Nov, 2012  Reageer met quote

Ik heb ld's ontdekt met het tijdschrift quest.

back to top
Lore1998
My dream, my world
LD4all lid
19

BerichtGeplaatst: Za 10 Nov, 2012  Reageer met quote

Er was eens een tijd dat ik met de vraag zat 'Hoe komt het dat we dromen' en ik wou er wat meer over te weten komen dus ik zocht het op. Maar ergens onderaan van de links stonds iets over lucide dromen. Ik had van het woord lucide nog nooit gehoord en mijn nieuwsgierigheid was groot dus daar ging ik eens bij kijken en zo had ik het gevonden

back to top
jellysammy
LD4all lid
LD4all lid
19
Researchers
Laatst gezien: 7-12-2016
LDs: 0

BerichtGeplaatst: Za 10 Nov, 2012  Reageer met quote

Lore1998 schreef:
Er was eens een tijd dat ik met de vraag zat 'Hoe komt het dat we dromen' en ik wou er wat meer over te weten komen dus ik zocht het op. Maar ergens onderaan van de links stonds iets over lucide dromen. Ik had van het woord lucide nog nooit gehoord en mijn nieuwsgierigheid was groot dus daar ging ik eens bij kijken en zo had ik het gevonden
Toen ik het eerst lucide las dacht ik dat het met geweld te maken had.

back to top
Wortel
LD4all lid
LD4all lid
Wortel heeft een LD4all Quest gehaald!
25
Laatst gezien: 2-8-2017
LDs: onregelmatig

BerichtGeplaatst: Di 20 Nov, 2012  Reageer met quote

Ik had als kind 3-5 lucide dromen, maar wilde dan meteen wakker worden omdat het dan een beetje eng werd ofzo. Mijn zus en vader hebben dit ook weleens, dus vond ik het vrij normaal, totdat ik er iets meer over ging lezen en ontdekte dat ik ze kan besturen. Ik heb nu in totaal 3 dromen volledig zelf bestuurd smile Iedereen kan het denk ik leren, maar ik heb denk ik wel soort van erfelijk geluk. Dat ik er nog maar 3 volledig gestuurde LD's heb gehad komt omdat ik weinig discipline heb;)

Desalniettemin heb ik al wel zo'n mooi vleugeltje van een quest behaald;)

back to top
Lore1998
My dream, my world
LD4all lid
19

BerichtGeplaatst: Do 13 Dec, 2012  Reageer met quote

jellysammy schreef:
Lore1998 schreef:
Toen ik het eerst lucide las dacht ik dat het met geweld te maken had.

Haha, ik wist wel dat het iets met dromen te maken had want ik had tenslotte in getypt 'dromen' en bij de link stond de titel 'lucide dromen' dus ik wist dat het wat met dromen te maken had maar ik had echt geen idee wat het betekende

back to top
Zoe
Dromer 4All
LD4all lid
Laatst gezien: 13-5-2016
LDs: +/- 45

BerichtGeplaatst: Di 18 Dec, 2012  Reageer met quote

Volgens mij was dat omdat ik een nacht wakker was geworden en dacht dat er iemand in de kamer stond. Ik ging opzoeken of het misschien een droom geweest kon zijn, toen kwam er ergens bij de links iets over lucide dromen. ^^

back to top
Synthesis
babedebupi
LD4all lid
26
Laatst gezien: 12-7-2013
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 18 Feb, 2013  Reageer met quote

Geeeen idee. Ik denk dat ik het op internet gevonden heb, heb dromen altijd al interessant gevonden, dus zal het zo vast gegaan zijn!

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 5 van 6Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.