EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Vliegen? Hoe dan?

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 3 van 4Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Auteur  Bericht 
dreamerkid
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 5-6-2011
LDs: elke dag LD

Vliegen in je droom
BerichtGeplaatst: Zo 05 Jun, 2011  Reageer met quote

Ik kan altijd vliegen in mijn droom al vanaf dat ik 5 jaar was
Wat ik doe is ik neem een klein aanloopje en dan zet ik me af
en dan kan ik gewoon zelf sturen alleen na 40 seconden ofzo
moet ik dan wel landen. ^^

back to top
Fawn
LD4all lid
LD4all lid
Fawn heeft een LD4all Quest gehaald!
23
Laatst gezien: 2-6-2017
LDs: 38

Ik heb nog nooit gevlogen. Niet dat ik het eng vind of zo maar ik heb er gewoon niet zo'n behoefte aan, blijf liever op de grond. Wanneer de gelegenheid zich voordoet zal ik wel van iets hoogs afspringen en wat met mijn armen fladderen. siiw

back to top
velcrew
top of foodchain
LD4all lid
32
Laatst gezien: 17-1-2015
LDs:

de sebastiaan movement doe ik wel vaker,maar niet zoals hier staat beschreven.
Ik laat me vallen richting grond en zweef rustig naar onder,ik lig boven de grond(nen centimeter of 7/siiw en lig daar te hooveren.Vandaar uit heb ik een paar mogelijkheden;gewoon schoolslag zwemmen of op mijn rug voortduwen. Ik kan me ook laten meevoeren door een stroom onder mij en gewoon genieten van wat ik zie.Dan heb ik ook de lame superhero-glide;ik loop een meterje of 10 en spring en doe de supermanvliegmove(hand in de zij en een gebalde linkervuist naarvoor) zo zweef/vlieg ik een meter of 30/40.Dit hangt eigelijk van mijn loopafstand af.Is wel nooit hoog.Meestal ter hoogt van de 2verdieping van een huis..Je kunt dit vergelijken met een papierenvliegtuigje dat je weggooit.

back to top
22
Laatst gezien: 20-2-2014
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 07 Jun, 2011  Reageer met quote

Eigenlijk ben ik nog steeds niet heel erg handig in vliegen xD
Maar nu gaat het me wel beter af. In het begin als ik van iets hoogs afsprong om te vliegen ging ik alle kanten op en kon mezelf niet rechthouden. Ik knalde dan ook tegen van alles aan zoals DC's (heb er zelfs 1 aan het huilen gemaakt..), bomen of gebouwen en was dan ook weer snel op de grond xp

Maar nu kan ik het wat beter, ik spring van iets hoogs af, en dan spring ik naar voren en blijf vooruit kijken, doe mijn armen wijd om de wind op te vangen en te sturen.
Ik stuur ook met me lichaam.
Ik kan het nu soms ook als ik gewoon van de grond omhoog spring maar dat gaat wat lastiger en kom dan bijna altijd weer neer.
Of ik zweef eventjes boven de grond en kom dan weer neer

back to top
RudyL90
LD4all lid
LD4all lid
27
Laatst gezien: 7-6-2013
LDs: Lost count

BerichtGeplaatst: Wo 24 Aug, 2011  Reageer met quote

Ik heb niet de moeite genomen om alle berichten te lezen, maar ik begrijp dat het mensen niet lukt om in hun lucide dromen te vliegen.
Misschien heb ik het voordeel dat ik sowieso al vaak droomde over dat ik vloog maar vliegen in een lucide droom is voor mij erg eenvoudig.
Ik zet mij van de grond af en ga direct de lucht in. En om op snelheid te blijven maak ik met mijn benen een soort van slag zoals je dat bij het zwemmen ook zou doen. Maar tijdens mijn lucide dromen ben ik een soort van God, ik kan doen wat ik wil. Een jetpack werkt ook prima. siiw

back to top
dj-girl
LD4all lid
LD4all lid
dj-girl heeft een LD4all Quest gehaald!
Laatst gezien: 26-3-2017
LDs: tel kwijt..

BerichtGeplaatst: Wo 24 Aug, 2011  Reageer met quote

oh dat is wel grappig :D
meestal 'zwem' ik in de lucht. Dan ga ik maar een beetje watertrappelen (luchttrappelen wink5) en meestal blijf ik dan wel even vliegen.

back to top
Robijn
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 1-1-2014
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 22 Jul, 2012  Reageer met quote

Mij lukt het niet sadblauw
Het is net als IRL: geen beweging of vallen...
Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik een rare soort van lucide ben... Als ik wakker word weet ik niet zeker of ik nou lucide was of niet. Ik weet wel dat ik droom maar ik besef het niet echt en daardoor heb ik ook geen controle over mijn handelingen. Ik weet dat hier een topic over is maar ik zeg het hier even omdat het met het vliegen te maken heeft. Want als ik geen controle heb lukt vliegen ook niet...
Iemand tips?

back to top
Fawn
LD4all lid
LD4all lid
Fawn heeft een LD4all Quest gehaald!
23
Laatst gezien: 2-6-2017
LDs: 38

Ik denk dat je er gewoon van overtuigd moet zijn dat het je lukt te vliegen.

back to top
Robijn
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 1-1-2014
LDs:

Maar ik heb geen controle...

back to top
LiesjeA
LD4all lid
LD4all lid
28
Laatst gezien: 18-4-2013
LDs: 5

Ik ben het met Fawn eens.
Ik heb een keer gehad dat ik in mijn droom een salto aan het maken was en erachter kwam dat ik dit helemaal niet kon, toen ging het ook fout. Maar de tweede keer dat ik dit droomde zei ik tegen mezelf; ik kan het wel, want ik droom. (en toen was ik niet eens lucide) Dus ik denk dat je nu vooral moet denken dat je het wel kan, want ook al is het onbewust, ergens komt er een moment dat je door hebt dat je droomt.
En omdat je er overdag in IRL aan denkt, denk je er in je droom ook sneller aan!

Succes!

back to top
Kyata
dagdromer
Moderator
Kyata heeft een LD4all Quest gehaald!
29
Laatst gezien: 29-7-2014
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 23 Jul, 2012  Reageer met quote

Mij lukt het alleen goed als ik achteruit vlieg en veel rondjes.
Of zoals laatst (in een gewone droom), ik had twee Fohns, met propellors erin. Ik richtte ze naar beneden en daardoor kon ik vliegen.

back to top
Judylicious
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 19-10-2012
LDs: 2

BerichtGeplaatst: Vr 19 Okt, 2012  Reageer met quote

Ik heb nog niet zo veel LDs gehad, maar ik heb in al mijn LDs wel eens geprobeerd te vliegen. Het gaat steeds beter! Laatst had ik een soort LD, ik wist wel dat het een droom was, maar ook weer niet.. Heel vaag, maar okÚ. Ik ging dus vliegen en probeerde allerlei technieken uit. Hartstikke leuk was het! De techniek die voor mij tot nu toe het best werkt is met een jetpack. Ik was een beetje in de lucht aan het zwemmen en ik dacht bij mezelf: ik wil een jetpack op m'n rug, zodat ik wat sneller ga. Dat deed ik dus, ik deed alsof ik een jetpack om had en ik ging ineens als een speer vooruit! Het was echt leuk smile

back to top
Porcupine Dream
LD4all lid
LD4all lid
27
Researchers
Laatst gezien: 19-10-2014
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 21 Okt, 2012  Reageer met quote

Vanaf mijn tweede lucide droom kan ik vliegen, alleen maar door er aan te denken. Ik stijg gewoon op en als ik sneller wil vliegen dan denk ik ik wil sneller vliegen. Alleen soms lukt het niet helemaal en heeft mijn onderlichaam moeite om in de lucht te blijven.
Ook heb ik een keer gevlogen op de vogel manier, heel hard wapperen met je handen. Dit hield ik alleen niet lang vol. En vandaag vloog ik met een auto! Ik zat in een auto toen ik lucide werd en wou vliegen en toen ging de auto met mij mee

back to top
Jappards
Nieuw lid
Nieuw lid
19
Laatst gezien: 20-4-2013
LDs: 0 (1?)

BerichtGeplaatst: Ma 25 Mrt, 2013  Reageer met quote

Ik heb nog geen LD gehad, maar ik heb wel een manier van vliegen bedacht en volgens mij moet dit wel de snelste zijn.
Dit doe je door ruimte tijd (het weefsel waar op de planeten draaien en dat zwaartekracht verklaard) te kneden.
Het weefsel van ruimte tijd laat je aan de voorkant indrukt en het weefsel aan de achterkant uitrekt.
In de theorie zou je zelfs- als je de ruimte tijd zou kunnen kneden,je zelfs in IRL kunnen vliegen, maar ik heb geen enkel idee hoe je dit zou moeten doen.

back to top
blok
^ dat ben ik ^
LD4all lid
18
Laatst gezien: 30-1-2014
LDs: -4-

BerichtGeplaatst: Vr 29 Mrt, 2013  Reageer met quote

in mijn eerte LD kon ik al superheld, maar dan hoefde ik niet armen naar achteren ofzo, en ik kon ook stilstaan in de lucht. alsof de droom bewoog en ik niet, zodat ik een houding kon aannemen wat ik wilde en de droom om me heen bewoog. siiw

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 3 van 4Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.