EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Vliegen? Hoe dan?

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 4 van 4Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Auteur  Bericht 
Xupmas
LD4all lid
LD4all lid
19
Laatst gezien: 2-8-2013
LDs: 10 :D

BerichtGeplaatst: Ma 01 Apr, 2013  Reageer met quote

De Draak: Deze is best wel moeilijk voor de eerste keer,
Transformeer je zelf in een draak en flapper je grote flappers
bonus: spuw vuur :D

back to top
Shadowmare
LD4all lid
LD4all lid
16
Laatst gezien: 9-7-2014
LDs:

BerichtGeplaatst: Vr 19 Apr, 2013  Reageer met quote

De laatste keer dat ik in een Lucide droom vloog steeg ik zwemmend in de lucht op. Dat ging heel erg traag en toen schakelde ik over in de Superman-versie, waarna ik als een razende door de lucht vloog.

back to top
rvh
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 3-1-2015
LDs:

wat kan dit echt??
BerichtGeplaatst: Di 06 Mei, 2014  Reageer met quote

Kan je serieus als je wil vliegen gewoon opstijgen enzo ik kan allleen bepalen of ik wakker wil worden in een droom of door wil blijven dromen. neutral [/b]

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
56
Laatst gezien: 19-10-2017
LDs: 364

BerichtGeplaatst: Di 06 Mei, 2014  Reageer met quote

Ja en ik ben niet de enigste die dat kan. Het gaat er om dat je erin gelooft dat je kan vliegen in je dromen. Spring in de lucht, je zal merken dat er geen zwaartekracht is
of veel minder. Je valt in slow motion. Vlieg als superman, strek je armen naast je en stijg op. Je gaat dan als een raket. Ga zwemmen in de lucht maar dat gaat langzaam. Bij enige twijfel zal je terugvallen op aarde. Probeer het eens. Is kicken als je de wind hoort suizen in je oren.

back to top
rvh
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 3-1-2015
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 23 Dec, 2014  Reageer met quote

Vannacht 1e ld gehad alleen duurde kort is dat bij elke ld zo? Ik was op school besefte dat het vakantie was en dat het dus een droom moest zijn ik ging toen gewoon mn docent uitschelden en hij ging juichen ik vertelde ook aan mn vrienden dat ze gewoon in mn droom zaten ze werden boos en ik moest lachen. Verder keek ik nog uit het raam en het leek een beetje op LA (die stad) dat was vet maar meer heb ik niet gedroomt want ik moest pissen en had gelezen dat wanneer je dat in een ld deed dat je dan dat ook in het echt doet dat wou ik niet dus werd ik expres wakker maar duren alle dromen zo kort en kan je ze niet 100% besturen?

back to top
Majah
dream grower
Moderator
Majah heeft een LD4all Quest gehaald!
45
Laatst gezien: 18-10-2017
LDs: 76

BerichtGeplaatst: Di 23 Dec, 2014  Reageer met quote

Gefeliciteerd met je eerste LD tumbsuplinkswitteduim
Hij was wel grappig
En nee, je kan ze niet 100% besturen. Nou ja, misschien als je er héél goed in bent kan het wel.

back to top
Dreamystivi
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 26-7-2017
LDs:

BerichtGeplaatst: Wo 24 Dec, 2014  Reageer met quote

rvh schreef:
Vannacht 1e ld gehad alleen duurde kort is dat bij elke ld zo?

Als je rustig kan blijven, kan je langere ld's hebben.
Proficiat alleszins met je eerste ld! Was nog behoorlijk lang voor een eerste, vind ik. Voor sommige duurt de eerste ld maar een seconde of twee.

Quote:
...maar meer heb ik niet gedroomt want ik moest pissen en had gelezen dat wanneer je dat in een ld deed dat je dan dat ook in het echt doet dat wou ik niet dus werd ik expres wakker

Het is waarschijnlijk omdat je dit gelezen hebt dat je die angst had en ook moest pissen in je droom. Probeer in het vervolg die angst los te laten. Ik heb al in ld's staan plassen, en toch droog wakker geworden. Maar ja, ik ben natuurlijk al niet meer zo jong, misschien is dit gevaar er wel degelijk bij jonge dromers. Maar dan nog, probeer het gewoon te negeren, zolang je niet begint te plassen in je lucide droom, maar andere dingen doet (en die plasdrang dus bedwingt), kan er zeker niets gebeuren.

rvh schreef:
maar duren alle dromen zo kort en kan je ze niet 100% besturen?

De lengte hangt af van hoe rustig je kan blijven en ook van de mate van luciditeit soms, het kunnen besturen hangt af van de mate van luciditeit. Soms is dit maar 10%, soms 50%, (bij mij is het vaak tussen de 50 en de 75%), zelden is dit 100%. 100% controle is hoge luciditeit, je kan dan echt alles doen wat je maar wilt, en vooral alles lukt dan, maar dit komt echt niet zoveel voor, heb het nog maar een keer of drie, vier gehad in heel mijn leven en ik ben al vele jaren bezig met lucide dromen.

Success en prettige feestdagen!

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 4 van 4Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.