EN | NL | FR

Lucide Uitdagingen

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Auteur  Bericht 
twin
dromenvanger
Moderator
twin heeft een LD4all Quest gehaald!
Laatst gezien: 13-9-2019
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 27 Apr, 2010  Reageer met quote

Ik heb 2 LD's gehad vorige week.
De 1 duurde zo'n 10 seconden en de ander ongeveer 5 seconden.
Het waren hele lange dromen en pas tegen het einde had ik het door.
Geen opdrachten gelukt helaas.

back to top
Alissa
LD4all lid
LD4all lid
Alissa heeft een LD4all Quest gehaald!
25
Laatst gezien: 2-12-2015
LDs:

Missie geslaagd! siiw
Klik hier om de verborgen tekst te zien (kan spoilers bevatten)

Ik heb eventjes het gedeelde eruit gehaald waar het niet over de opdracht ging wink
Dit was voor mij een middellange LD. ^^

back to top
Myane
What a Shamble
LD4all lid
Myane heeft een LD4all Quest gehaald!
26
Laatst gezien: 26-6-2013
LDs:

Okay, voor degene die de punten telt:

Ik heb namelijk de twee uitdagingen uitgevoerd in een FLD (geeft dat ook een paar puntjes? :3 ). Op 2 manieren (spraak + gebarentaal/armenzwaaien etc.) gecommuniceerd met een DC, en vervolgens telepathisch aan een beer gevraagd of 'ie me wou leren hoe ik beter de lengte van een LD kon inschatten. Zijn dat dan drie manieren, of moet het steeds met de zelfde DC zijn?

Ik voeg de droom hier zo nog wel even toe.

back to top
~Sandra~ heeft een LD4all Quest gehaald!
29
Chat Mods
Laatst gezien: 12-6-2017
LDs:

BerichtGeplaatst: Wo 28 Apr, 2010  Reageer met quote

Super werk mensen! grin

Leuk om jullie dromen te lezen. Ik ga straks even de puntjes uitdelen (heb het nu even druk en wil ook nog de nieuwe opdracht posten. Maar het komt!)

Myane, voor je eerste droom krijg je van mij 20 punten omdat je conversatie over Lucide Dromen ging en je nog niet lucide werd.
Voor je FLD: 30 voor het communiceren + 10 voor het vinden van een beer + 15 voor het leren van de beer + 10 voor communiceren met beer = 65 punten
(laatste droom verandert misschien nog als ik je droom heb gelezen)

Ansie, 35 lucide punten + 5 voor het bijna wakker worden maar toch niet + 10 punten voor de beer van opdracht 1 + 10 punten voor het knuffelen + 30 voor de boom + 20 voor de giraf + 10 voor combo-opdrachten (hoewel je het leren vergat) + 20 voor op tijd de opdracht doen + 30 voor opdracht terwijl je lucide bent = 170!

Amaryllis, Leuke manier van communiceren! Krijg je extra punten voor en je maakt het wel lekker moeilijk ja (vooral omdat je bij allebij de opdrachten ook nog punten kreeg voor het op verschillende manieren communiceren; ik heb het mezelf geloof ik moeilijk gemaakt grin) Het volgende is volgens mij beetje onoverzichtelijk maar goed..
35 lucide punten beer-opdracht+ 10 voor het vinden van beren + 15 voor het leren + 10 voor het communiceren met buikjes + 10 voor het praten + communiceer-opdracht 40 voor het communiceren (praten, telepathie & jouw manier die ik zo origineel vind dat je nog 10 punten extra krijgt) + 30 voor het manipuleren van de beertjes + 20 voor het manipuleren van je man [color=#55555]bonus[/color] + 30 omdat je het deed terwijl je lucide was + 20 omdat je op tijd was + 10 voor combineren = 230 punten!

Twin, je krijgt 10 punten voor allebij de dromen omdat je helaas pas laat door had dat je droomde. Volgende keer wordt je lucide aan het begin!

Alissa, 35 lucidepunten + 5 voor het terugkrijgen van luciditeit + 10 voor het praten + 10 voor telepathie + 30 voor je moeder + 30 omdat je het deed terwijl je lucide was + 20 omdat je op tijd was = 140 punten!

Laatst aangepast door ~Sandra~ op Wo 28 Apr, 2010, in totaal 1 keer bewerkt
back to top
29
Chat Mods
LDs:

Re: Lucide Uitdagingen: # 2: Communiceer met DCs!
BerichtGeplaatst: Wo 28 Apr, 2010  Reageer met quote

Number Three
Waarom bekijk je het niet eens vanuit andere ogen?

Verander van perspectief!

Je bent aan het dromen en je vraagt je ineens af hoe het zou zijn om het van een ander perspectief te bekijken, grijp je kans! Bekijk het eens van een derde persoonsvorm, of gewoon vanuit je gesprekspartner. Wissel zo vaak je wil en ontdek nieuwe perspectieven op het verhaal. Je kunt het je droom 'herspelen' of verder gaan als een ander persoon.

• Je herinnert je om van perspectief te wisselen 10 punten
  • Je probeert van perspectief te wisselen maar het mislukt 15 punten
  • Je wisselt van perspectief 30 punten
  • Je wisselt van perspectief en hebt ook echt een andere kijk op je droom 45 punten

Vergeet niet dat originele leuke perspectieven bonuspunten kunnen krijgen! grin

Succes!

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
Ansie heeft een LD4all Quest gehaald!
29
Chat Mods
Laatst gezien: 30-9-2018
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 29 Apr, 2010  Reageer met quote

Leuk! Ik heb wel eens dromen gehad in een ander perspectief, maar nog nooit een LD. Hoop dat het gaat lukken smile

back to top
Laatst gezien: 6-5-2010
LDs:

Vannacht 1 OBE waarna ik wakker geworden ben (was rond 3u30) en daarna elke REM-fase opnieuw lucide geworden, telkens gedurende zowat de hele fase, dus na de OBE nog 4x lucide geworden (tussen 4u en 10u) maar heb mezelf niet wakker gemaakt.

De drie eerste REM-fases duurden niet zo heel lang tussen de 15 en 30 min denk ik maar die werden natuurlijk steeds langer, laatste REM-fase was misschien 50min maar ben niet de hele tijd lucide geweest, denk dat ik het eerste kwartier normaal heb gedroomd en pas dan opnieuw lucide werd.

Wel enkele opdrachten gedaan maar in elke droom nieuwe dus zou eens moeten kijken in m'n DJ wat allemaal want ik weet het niet meer van buiten.

back to top
Alissa
LD4all lid
LD4all lid
Alissa heeft een LD4all Quest gehaald!
25
Laatst gezien: 2-12-2015
LDs:

Yay puntjes!

Okay, dit keer ga ik wat orgineels doen, in plaats van Amaryllis na te apen. Zal ze ook leuk vinden.

Alhoewel ik wel denk dat dit moeilijk zal gaan worden, ik heb het nog nooit eerder gedaan. Hmm. Vanuit me gesprekspartner zal wel leuk zijn, kan ik mezelf zien. xD

back to top
LDs:

Quote:
Okay, dit keer ga ik wat orgineels doen, in plaats van Amaryllis na te apen. Zal ze ook leuk vinden.
Hehe, geen probleem hoor, vond het leuk dat je het ook probeerde! smile

edit: in mijn vorige LD veranderde ik 3X van perspectief. Ik zat in een tribune en was naar een of ander optreden aan het kijken. De eerste keer verwisselde ik naar het standpunt van het podium. Daarna naar ergens vanuit het plafond en dan terug naar iemand van de toeschouwers.

back to top
29
Chat Mods
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 04 Mei, 2010  Reageer met quote

Sorry dat ik beetje laat ben, mijn laptop doet het niet echt meer (verbind niet met internet & usb-sticks werken ook niet.. heel irritant aangezien ik nu allemaal dubbel werk moet doen)

Amaryllis, een middel-lange LD?
35 lucide + 30 opdracht tijdens LD + 20 op tijd + 30 perspectief wisselen = 105 punten.

back to top
29
Chat Mods
LDs:

Lucide Uitdagingen: # 4: Liefde!

Nombro Kvar
LIve, Love, Laugh

Word verliefd!

Ook dit zou ik op z'n Disney's kunnen zeggen: Je gaat van start en volg je hart, totdat je in Upendi bent. Oftewel, volg gewoon je hart en wordt verliefd op een DC. De DC kan, maar hoeft niet, iemand te zijn die je in het echt ook kent. Wellicht is het iemand uit het echte leven die je dan ineens op een andere manier gaat zien. Je kunt ook naar het LD4all feest gaan en daar verliefd worden op een mede LD4aller grin

• Je vind iemand op wie je wel verliefd zou kunnen worden 10 punten
  • Je ervaart het gevoel van verliefd zijn in je droom. 15 punten
  • De verliefdheid is wederzijds 10 punten
  • Je hebt de liefde van je leven gevonden 25 punten

Hint: NDs kunnen ook punten opleveren... maar LDs uiteraard meer

back to top
23
Laatst gezien: 19-4-2011
LDs: 6 :D :D

jammer dat je WEL lucide moet/moest zijn, anders had ik die verliefd worden quest al gehaald :D (als ik me had ingeschreven)

back to top
LDs:

ahaagn, ik had de puntjes van de berenopdracht nog niet eens gezien, nice! ik zal niet echt aandachtig gevolgd hebben hihi en sorry voor de 'oeilijke puntentelling wink
ik zal de droom met de perspectief opdracht nog eens languit posten ook, als ik hier internet heb vanaf mijn eigen pc tenminste (ben nu in Barcelona) want is niet zo duidelijk anders, waren eigenlijk 4LD's na elkaar maar telkens onderbroken door diepe slaap denk ik, ofwel 4x middellang ofwel 1x lang met telkens opnieuw lucide worden dan, jah ofzoiets eh

ahja had eergister ook nog een LD, een lange... die heb ik gister nog gepost in mijn DJ
en jeeej! verliefd worden!! heb ik waarschijnlijk daarnet al gedaan op het vliegtuig grin hoe zit dat eigenlijk als ik lucide ben tijdens een NREM fase en ik dus geen normale droom of beeld heb maar wel bewust lig te slapen? want dan kan ik ook wel een DC oproepen en verliefd worden, ik zit dan alleen niet echt in een stabiele droom. Was daarnet bewust in slaap gevallen op het vliegtuig en had een verliefddroom maar weet niet welke slaapfase ik zat want mijn beeld was steeds weg of wazig, ik voelde mijn DC alleen en ik voelde me verliefd (en ook iets anders maar dat was de opdracht vast niet:D) )

back to top
Kyata
dagdromer
Moderator
Kyata heeft een LD4all Quest gehaald!
31
Laatst gezien: 29-7-2014
LDs:

Oh, leuk thema!
Ik was sowieso van plan om verliefd te worden in één van mijn volgende LD's, lijkt me wel grappig als het toevallig één dezer dagen lukt. :D

back to top
Dryalantha
Skyclad Dreamer
Moderator
Dryalantha heeft een LD4all Quest gehaald!
30
Researchers
Laatst gezien: 25-6-2018
LDs: +350

Dat wordt een makkie!

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: