EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

De dood bestaat niet !!!!

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 9Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Auteur  Bericht 
ThE_MaTRiX
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 15-1-2005
LDs:

De dood bestaat niet !!!!
BerichtGeplaatst: Za 31 Jul, 2004  Reageer met quote

Ik ben er van overtuigd dat de "dood" niet bestaat.
Onze geest heeft altijd al geleefd en zal altijd blijven leven. We zijn onsterfelijk.

Onze thuis is gene zijde en die thuis verlaten we vele malen om negatieve aspecten te ervaren en te overwinnen
en er van te leren.
Het is een continu proces van spirituele perfectionering.
Ik weet ook dat we altijd omringd worden door gidsen, geesten en overleden dierbaren.
Dat we met hen in contact kunnen komen als we leren hoe dat te doen.
In feite communiceren we met hen de hele tijd, of we ons er nu bewust van zijn, of niet.

Gene Zijde, en de geesten die er wonen, zijn net zo echt als de wereld waarin we leven.
Het enige wat "hier" van "daar" scheidt is...
een nauwelijks aan te duiden verschil in vibratiefrequentie.

We stellen ons dikwijls gene zijde voor als "ergens daarboven in de hemel", maar gene zijde is hier bij ons.
Het is een andere dimensie die naast onze werkelijkheid ligt.
Volgens een beroemde helderziende...één meter boven de begane grond.
Doordat dus de vibratiefrequentie veel hoger ligt kunnen wij het dus ook niet zien.

Hier op aarde kennen we begrippen als "tijd" en "ruimte". Bewoners van gene zijde genieten van de universele wetten
als "oneindig" en "eeuwigheid".

"Wij" hier op aarde en "zij" aan gene zijde zijn in feite hetzelfde.
"Wij" zijn vele malen "zij" geweest en worden weer "zij" als we dit leven afronden.
Wij allen hier en aan gene zijde zijn allemaal deel van hetzelfde geheel.
We worden alleen van elkaar gescheiden door de "dood"...een natuurlijke overgang.

Gene zijde is een adembenemde oneindigheid van bergen, oceanen, grote tuinen en bossen. De schoonheid ervan wordt er honderden
malen geïntensiveerd.
Er zijn prachtige gebouwen van verschillende architectuur...van klassiek Grieks/Romeins tot statig
Victoriaans...tot een eenvoudige blokhut om de persoonlijke voorkeur van de bewoners tegemoet te komen.

Alle dieren die hier leven, leven ook aan gene zijde. Zonder angst of agressie. Ze worden gekoesterd en gerespecteerd
als de onschuldige en oprechte wezens die ze zijn.

Bewoners van gene zijde zijn actief bezig. Ze studeren, werken, onderzoeken...allemaal uit vrije wil.
Ze vinden dingen uit, scheppen nieuwe medicijnen, kunst, muziek, filosofie en wetenschappelijke doorbraken.
Deze informatie zenden ze via subtiele telepathie door naar diegenen op aarde die de vaardigheden, middelen en toewijding hebben om
deze vindingen te verwezenlijken.
De wezens aan gene zijde hebben begaafde, bereidwillige handen en harten nodig die hun werk kunnen verrichten,
net zoals wij hun inspiratie nodig hebben.

Ze communiceren via telepathie, maar er word ook gesproken. De meest gesproken taal aan gene zijde is het oude Aramees.
Geen nood...wij kunnen dat ook omdat, als we er aankomen, we toegang hebben tot alle kennis die daar is.
Alsook tot de herinneringen aan alle vorige levens.

Aan gene zijde is geen agressie, ego, jaloezie, trots of veroordeling. Deze hebben de mensen zelf uitgevonden.

Als onze geest eenmaal de beslissing heeft genomen om terug geboren te worden, maken we een blauwdruk voor dit leven.
Deze bevat alles, van het soort ouders, familie, jeugd tot onze carrière, gezondheid en leeftijd die we zullen bereiken.
We kiezen ook voor een leeronderwerp, waarvan we denken het meeste te kunnen leren. Op dat gebied zullen we daarom ook
het meeste op de proef gesteld worden zolang we hier zijn.
Er zijn zeven onderwerpen waaruit je kan kiezen...
familie-sociale leven-liefde-gezondheid-spiritualiteit-financiën en carrière.
Als je je leven onder de loupe neemt zal je zien dat er één onderwerp hiervan is dat je maar niet op de rails krijgt.
Als het écht tegenzit slaat dat dan ook over op de andere onderwerpen zodat je het gevoel krijgt dat alles tegenzit.

Naast de blauwdruk maken we ook een soort contract op met de wezens aan gene zijde die over ons zullen waken,
ons gaan helpen en adviseren en beschermen tijdens ons verblijf hier.
De adviseur die het dichts bij je staat, mee je blauwdruk ontwerpt en altijd aan je zijde staat is je...gids.

back to top
Marco
LD4all lid
LD4all lid
34
Laatst gezien: 11-6-2006
LDs:

Zozo je weet wel alles in detail te vertellen he ?
Misschien is het na de "dood" wel helemaal geen paradijs zoals jij dat probeert te beschrijven in je topic !
Kijk eens heel goed om je heen tegenwoordig in de "normale" wereld , dacht je nou werkelijk dat het "aan de andere kant" zo veel beter is ?

Van wie heb je al die info gekregen trouwens ?

back to top
Qu
in stilte aanwezig
LD4all lid
Qu heeft een LD4all Quest gehaald!
45
Chat Mods
Researchers
Laatst gezien: 25-4-2018
LDs:

mooi geschreven the matrix (sorry die hoofdletters op welke plaats kan ik niet onthouden )

heb je dit zelf gezien, doorgekregen of verhaal je uit andere bronnen?

welkom terug overigens wiske

back to top
Wouter_R
droogstoppel
LD4all lid
Researchers
Laatst gezien: 9-12-2010
LDs:

Dit is veel te moeilijk voor mij...

back to top
sterredag
daydreamer
LD4all lid
sterredag heeft een LD4all Quest gehaald!
41
Researchers
Laatst gezien: 24-6-2017
LDs: soms

Interessante Theorie, leuk weer eentje die ik mijn eigen bestaande kan infilteren smile

Ik heb "de andere kant" iig altijd gezien als een soort van andere dimensie niet te ver bij ons vandaan... Ik vind dit wel een leuke aanvulling.

back to top
fEiGHT
Endless Eight
LD4all lid
Laatst gezien: 6-1-2005
LDs:

Dat het bestaat, ja..
maar dat het precies is zoals the matrix zegt..
dat denk ik niet..

back to top
Sylvain
Blood Guard
LD4all lid
28
Laatst gezien: 10-10-2007
LDs:

hmm, als het echt zo is wat jij beschrijft spring ik nu meteen van een flatgebouw? wink5

haha nee, mja, ik denk dat alles gewoon in een cirkel loopt..
je gaat dood en komt terug, en ik denk dat het verhaal van reincarnatie wel redelijk klopt.
Al weet ik dit natuurlijk niet zeker, want netzoals met astraal reizen is het moeilijk om te oordelen of het echt is of niet.

back to top
ThE_MaTRiX
LD4all lid
LD4all lid
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 01 Aug, 2004  Reageer met quote

pasQuale schreef:
mooi geschreven the matrix (sorry die hoofdletters op welke plaats kan ik niet onthouden )

heb je dit zelf gezien, doorgekregen of verhaal je uit andere bronnen?

welkom terug overigens wiske

Nee ik had dit van een site geplukt over gidsen, is een artikel van een vrouw die op haar 40ste met een vriendin zat te eten en opeens doorkreeg dat de vrouw met wie ze zat zwanger was.
Die vrouw wilde geen kinderen meer en had al tieners dus het leek haar sterk dat het waar was, later hoorde ze toch dat de andere vrouw zwanger was en ging het kwartje vallen..langzaam aan ging ze op zoek naar haar gids(en).
ze heeft een hele reeks artikelen daarover geschreven, maar ik ben en de naam en de link kwijt want ik had het ff gekopieerd en de site weggeklikt, een kwartier later had ik het hier neergeplakt en was ik dus de link etc. vergeten.

de vrouw heet magda en komt uit belgie...dus wie het weet mag de link posten.

en pasquale, thnx, ben graag weer terug, maar verloor ff mijn intresse.
dan ga je ff op een warme zomeravond een jaar later achter de pc zitten, je tikt dit adres omdat opeens het adres in je hoofd springt en je wordt gelijk weer gegrepen door de interrese die je verloren was. smile

back to top
TaZ
Planeswalker
LD4all lid
Laatst gezien: 16-10-2006
LDs:

Iedereen heeft een eigen visie, en ik denk niet dat het ooit 100% bewezen wordt.

back to top
Qu
in stilte aanwezig
LD4all lid
45
Chat Mods
Researchers
LDs:

ah magda! smile daarom kam het me enigsinds bekend voor dat artikel!

site van magda is www.onzegidsen.com smile

Laatst aangepast door Qu op Zo 01 Aug, 2004, in totaal 1 keer bewerkt
back to top
ThE_MaTRiX
LD4all lid
LD4all lid
LDs:

pasQuale schreef:
ah magda! smile daarom kam het me enigsinds bekend voor dat artikel!

site van magda is www.gidsen.com smile

Oohwja gidsen.com
is een leuke site idd

back to top
Qu
in stilte aanwezig
LD4all lid
45
Chat Mods
Researchers
LDs:

foutje, het is www.onzegidsen.com

back to top
sterredag
daydreamer
LD4all lid
sterredag heeft een LD4all Quest gehaald!
41
Researchers
Laatst gezien: 24-6-2017
LDs: soms

TaZ schreef:
Iedereen heeft een eigen visie, en ik denk niet dat het ooit 100% bewezen wordt.

ooit is wel erg lang hoor ... over 10.000 jaar ofzo, je weet maar nooit smile

back to top
Gerben
Ach ja.
LD4all lid
32
Laatst gezien: 5-10-2015
LDs: 22397,2 1/3

Ik vind het een leuk stukje om te lezen!
En heb er eigenlijk niet echt iets op tegenin te brengen.
Leuk geschreven, zet me wel aan het denken smile

back to top
ThE_MaTRiX
LD4all lid
LD4all lid
LDs:

TaZ schreef:

Ach, naar mijn mening is het niet echt moeilijk om het te bewijzen.
Je hebt namelijk mensen die dagen hun hart stil kunnen zetten, er is ook meermalen een docu geweest over die mensen, die toen vertelden over de hemel.
Ik zou zeggen, wetenschappers maak gebruik van mensen met deze gaven.

Ook heb ik 2 jaar terug meegemaakt dat ik op de verjaardag van mijn oma was, en haar ernstig zieke broer was daar ook, die ik evrder niet echt ken.
Hij viel in slaap en wij dachten laat maar gaan, die man is ernstig ziek dus als hij moe is kan hij makkelijk ff in die stoel gaan slapen.
Totdat hij anderhalf uur later huilend wakker werd en iedere aanwezige versteld naar zijn verhaal luisterde.
Wat bleek nou, tijdens zijn slaap, had hij een outtreding of een bijna dood ervaring gehad.
Hij vertelde huilend dat hij bij de poorten van een hele mooie wereld, met intens mooie muziek en een kleur die hij op aarde nooit gezien had.
Toen heeft hij een heel gesprek gehad met een man genaamd Johannes die hem vertelde dat zijn tijd nog niet was gekomen, en terug naar "beneden" moest.
Voor hij, de broer van mijn oma dus, wat kon zeggen werd hij wakker in de stoel, huilend omdat hij daar zo graag had willen blijven.

Of het waar is weet ik niet, maar ik weet wel, dat ik een hele spirituele familie heb, dit verhaal, mijn oma die ziek is, alle ramen en deuren dicht, een windje door de kamer, een hand op haar schouders en de volgende dag beter, en ikzelf, die ongeveer een jaar contact gehad heb met 3 engelen en heel spiritueel aangelegd ben.

Ik weet het het is een lang verhaal, maar nu wil ik zelf een reactie nog geven op het stukde dat ik hier gepost heb.

Ikzelf denk wel dat dat vrouwtje gelijk kan hebben, dat de hemel een andere dimensie is en die op een andere frequentie zit, kan me ff niks bedenken dat deze theorie ontkracht.
Ook dat het dus maar een meter boven onze grond zit kan wel kloppen, want hoe kan het dat je met een uittreding o.i.d weleens geesten/entiteiten in je kamer ziet zitten.
Als die "hemel" echt zo mooi is als je hoort en leest, waarom zou zo'n geest dan op aarde rond willen banjeren.

Wie weet trouwens wie dat vrouwtje bedoelt met die beroemde helderziende die beweert dat de hemel hier bij ons is, 1 meter boven de begane grond ?

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 9Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.