EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Het GROTE uittreding topic, deel IV

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 2 van 4Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Auteur  Bericht 
Dryalantha
Skyclad Dreamer
Moderator
Dryalantha heeft een LD4all Quest gehaald!
28
Researchers
Laatst gezien: 29-7-2017
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 17 Jan, 2011  Reageer met quote

Zie de topic ''OBE en paranormaliteit'' daar verwijs ik naar een boek die het verschijnsel uittredingen heeft onderzocht. Wat nog niet bewezen is, is in hoeverre het ''echt'' is of niet. De ervaring is wel echt, maar in de zin van waarheidsgeboden (als in, andere wereld/dimensie/whatever) kunnen ze tot zover niet zeggen. smile

back to top
Myane
What a Shamble
LD4all lid
Myane heeft een LD4all Quest gehaald!
24
Laatst gezien: 26-6-2013
LDs:

BerichtGeplaatst: Vr 28 Jan, 2011  Reageer met quote

Werkt dat echt, dat astraal-opzoeken van mensen? Daar wil ik wel experimenten mee doen, je mag best bij mij langskomen als je wil. Heb je dan m'n adres nodig of hoeft dat niet in een OBE?

back to top
Emily
Girl Anachronism
LD4all lid
25
Researchers
Laatst gezien: 7-5-2013
LDs: Quite some.

Myane schreef:
Heb je dan m'n adres nodig of hoeft dat niet in een OBE?

Volgens mij kan ze gewoon zeggen "ik wil in het huis van Myane zijn, nu" en dan poef is ze er. Lol, tot zover de bescherming van sloten en security-systemen.

back to top
Myane
What a Shamble
LD4all lid
Myane heeft een LD4all Quest gehaald!
24
Laatst gezien: 26-6-2013
LDs:

Emily schreef:

Volgens mij kan ze gewoon zeggen "ik wil in het huis van Myane zijn, nu" en dan poef is ze er. Lol, tot zover de bescherming van sloten en security-systemen.

Haha, ja, waarom zijn er eigenlijk nooit OBE-bankovervallen? Dat moet toch ook wel eens zijn voorgekomen! Doet me toch een beetje aan de echtheid ervan twijfelen, hoor wink5

back to top
VampieraNL
LD4all lid
LD4all lid
43
Laatst gezien: 16-12-2012
LDs: ± 1 per week

BerichtGeplaatst: Za 29 Jan, 2011  Reageer met quote

Myane schreef:
Haha, ja, waarom zijn er eigenlijk nooit OBE-bankovervallen? Dat moet toch ook wel eens zijn voorgekomen! Doet me toch een beetje aan de echtheid ervan twijfelen, hoor wink5

Dat komt omdat in de OBE en LD wereld er gewoon geld in je droomhanden ligt als jij vind dat dat nu zo is. (dreamcontrol)

Een was serieuzere benadering... ik denk dat je met je ijle astrale lichaampje door het geld heen grijpt.. stof kan alleen met stof beetgepakt worden.

En let op he? Big brother GOD is watching you!

back to top
Emily
Girl Anachronism
LD4all lid
25
Researchers
Laatst gezien: 7-5-2013
LDs: Quite some.

Ja, waarschijnlijk grijp je wel door het geld heen, maar het zou wel een ideale manier zijn om locaties voor de roof te verkennen en om te kijken waar de alarmen zitten, hoe dik de muren zijn, eventuele vluchtroutes, etc. d:

back to top
Silox`
Hopeloze Dromer
LD4all lid
25
Laatst gezien: 6-11-2013
LDs: 2

Emily schreef:
Ja, waarschijnlijk grijp je wel door het geld heen, maar het zou wel een ideale manier zijn om locaties voor de roof te verkennen en om te kijken waar de alarmen zitten, hoe dik de muren zijn, eventuele vluchtroutes, etc. d:

Can't agree more.

Het lijkt me ook wel handig op een examen, als je er echt goed in bent. Lekker spieken en niemand die het zal merken!

back to top
SpiritDreamer17
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 8-5-2014
LDs:

Myane schreef:

Nee joh, je beseft dan gewoon dat geld geen waarde heeft, wat moet je daar überhaubt mee doen in de astrale wereld, boze entiteiten mee omkopen zodat ze iemand anders zouden belagen misschien?

En je moet ook wel bedenken dat je steeds vast blijft zitten aan een koord, misschien kunne getrainde uittredingshonden dat spoor dan wel herleiden naar jouw fysieke lichaam en doen 'echte' uittreders daarom zo'n dingen niet!

back to top
Qu
Founder
LD4all lid
Qu heeft een LD4all Quest gehaald!
44
Chat Mods
Researchers
Laatst gezien: 17-10-2017
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 10 Feb, 2011  Reageer met quote

Ik heb mij weer genoodzaakt gezien om wat discussie om de discussie te verwijderen.

graag on topic weer... rolleyes

back to top
curlydreaming
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 17-3-2011
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 17 Mrt, 2011  Reageer met quote

Ik vind het heel jammer, dat mensen elkaar zo aanvallen, en moet pasquale gelijk geven.. stel je voor iemand zou in het topic lucide dromen de hele tijd zeggen, wat jullie beleven is niet echt.
Ik heb maar 1 spreuk voor jullie: omdat iets nog niet wetenschappelijk bewezen is, wil nog lang niet betekenen, dat het niet bestaat. Notabene deze spreuk van een bedrijfsarts geleerd wink5))

Ik wil jullie best vertellen hoe het met mij zon beetje verlopen is..
Op de lagere school had ik een weirdo ervaring.
We kregen inentingen.( ben als de dood voor spuiten) daarna handarbeid waar mijn moeder altijd hielp. Ik voelde me misselijk worden, en er werd mij gezegd om bij de deur te gaan staan.Hielp niet, dus maar naar buiten. Ik werd heel duizelig en liet me over een brugge hangen.. en zag..
Ik zag mezelf van een afstandje flauwvallen(ik viel dus ook echt flauw)
Voor mijn eigen kinderlijkeverklaring zei ik dus maar altijd, ik droomde dat ik flauwviel, maar iedereen vond dat raar, en dan zwijg je vanzelf maar.
Voor de rest door mijn hele leven heen te maken gehad met ervaringen dat ik uit mijn lijf getrokken werd, boven mijn lijf hing enz enz.
Tot ik in contact kwam mt een schrijfster die over uittredingen schreef. In haar boek schreef ze een soortgelijke ervarig toen zij jonger was, aan die van mij toen ik mezelf zag flauwvallen van een afstand.. ik had dus gewoon een uitreding.
Echt bewuste heb ik maar enkele gehad.. die waren overigens soms best beangstigend.
Ik begon dan te schudden en te schokken alsof ik epilepsie had, en had me een partij oorknallen.. ook kreeg ik hartritmestoornissen.. voor alle duidelijkheid ik ben dan wakker, alleen oogjes dicht.
Dan voel je je opeens omhoog zweven meestal een tunnel in de verte die dichter bijkomt, en waar je doorheen gaat.

Oh ja er wordt hier gesproken over bestaande plaatsen.
Toen ik nog in mijn vorige baan zat, in de gehandicaptenzorg, draaide ik vaker slaapdiesnten.. killershifts .. that's for sure!!!! wink5)))

Thuis ging ik dan altijd nog een tukje doen, en trad dan uit.. vaak bevond ik me dan weer op mijn werkplek.. precies zoals deze was, zag dan dezelfde collega's zitten die ik achter had gelaten bij het wisselen van de dienst.
Was ik hun dan aan het roepen en het gebaren.. alleen hun zagen me dan niet.. ik hn wel..ook welbekend bij een uittreding

Mijn droomuitredingen daarin tegen grenzen wel weer dichter bij het lucidegebeuren, vind ik.
Alleen hoe verklaar ik, dat ik echt voel dat ik terugglijd in mijn lijf???

liefs curlydreaming

Ps ik geloof in beidde, maar vind soms de grens zo dun, zeker als ik de rest van de topics lees.
Overiges hoef je het niet met me eens te zijn, zolang je me maar in mijn waarde laat.

back to top
optimize
LD4all lid
LD4all lid
optimize heeft een LD4all Quest gehaald!
25
Laatst gezien: 24-4-2013
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 17 Mrt, 2011  Reageer met quote

curlydreaming schreef:
Ik vind het heel jammer, dat mensen elkaar zo aanvallen, en moet pasquale gelijk geven.. stel je voor iemand zou in het topic lucide dromen de hele tijd zeggen, wat jullie beleven is niet echt.
Ik heb maar 1 spreuk voor jullie: omdat iets nog niet wetenschappelijk bewezen is, wil nog lang niet betekenen, dat het niet bestaat. Notabene deze spreuk van een bedrijfsarts geleerd wink5))

Ik wil jullie best vertellen hoe het met mij zon beetje verlopen is..
Op de lagere school had ik een weirdo ervaring.
We kregen inentingen.( ben als de dood voor spuiten) daarna handarbeid waar mijn moeder altijd hielp. Ik voelde me misselijk worden, en er werd mij gezegd om bij de deur te gaan staan.Hielp niet, dus maar naar buiten. Ik werd heel duizelig en liet me over een brugge hangen.. en zag..
Ik zag mezelf van een afstandje flauwvallen(ik viel dus ook echt flauw)
Voor mijn eigen kinderlijkeverklaring zei ik dus maar altijd, ik droomde dat ik flauwviel, maar iedereen vond dat raar, en dan zwijg je vanzelf maar.
Voor de rest door mijn hele leven heen te maken gehad met ervaringen dat ik uit mijn lijf getrokken werd, boven mijn lijf hing enz enz.
Tot ik in contact kwam mt een schrijfster die over uittredingen schreef. In haar boek schreef ze een soortgelijke ervarig toen zij jonger was, aan die van mij toen ik mezelf zag flauwvallen van een afstand.. ik had dus gewoon een uitreding.
Echt bewuste heb ik maar enkele gehad.. die waren overigens soms best beangstigend.
Ik begon dan te schudden en te schokken alsof ik epilepsie had, en had me een partij oorknallen.. ook kreeg ik hartritmestoornissen.. voor alle duidelijkheid ik ben dan wakker, alleen oogjes dicht.
Dan voel je je opeens omhoog zweven meestal een tunnel in de verte die dichter bijkomt, en waar je doorheen gaat.

Oh ja er wordt hier gesproken over bestaande plaatsen.
Toen ik nog in mijn vorige baan zat, in de gehandicaptenzorg, draaide ik vaker slaapdiesnten.. killershifts .. that's for sure!!!! wink5)))

Thuis ging ik dan altijd nog een tukje doen, en trad dan uit.. vaak bevond ik me dan weer op mijn werkplek.. precies zoals deze was, zag dan dezelfde collega's zitten die ik achter had gelaten bij het wisselen van de dienst.
Was ik hun dan aan het roepen en het gebaren.. alleen hun zagen me dan niet.. ik hn wel..ook welbekend bij een uittreding

Mijn droomuitredingen daarin tegen grenzen wel weer dichter bij het lucidegebeuren, vind ik.
Alleen hoe verklaar ik, dat ik echt voel dat ik terugglijd in mijn lijf???

liefs curlydreaming

Ps ik geloof in beidde, maar vind soms de grens zo dun, zeker als ik de rest van de topics lees.
Overiges hoef je het niet met me eens te zijn, zolang je me maar in mijn waarde laat.

Trek het je niet aan wat anderen er van vinden, alleen jij kunt over je eigen ervaringen oordelen.
Ook is het lastig om antwoord op je vraag te vinden, omdat de wetenschap zich er niet mee bezig houd ben je altijd afhankelijk van bronnen waarvan de betrouwbaarheid twijfelachtig is.

back to top
BitterSweet
LD4all lid
LD4all lid
BitterSweet heeft een LD4all Quest gehaald!
23
Laatst gezien: 18-10-2011
LDs: 1

BerichtGeplaatst: Za 19 Mrt, 2011  Reageer met quote

Wat ik altijd had is dat ik mijzelf ervoor kan voorbereiden zegmaar, als ik ging slapen en op mijn rug ging liggen met mijn hoofd naar achter vloog ik altijd uit mijn lighaam, tot het plafond en san werd ik weer teruggetrokken, dat ongeveer 4 keer over en toen werd het plafond Hemelsblauw zo blauw dat het pijn deed aan mijn ogen hiervan ben ik mij zo doodgeschrokken dat ik 'wakkerschrok' zegmaar helemaal bezweet, ik weet ook niet precies wat het is maar het is zeker wel een gave ervaring, alleen jammer dat ik niet verderkon dan mijn kamer, het lijkt wel alsf je vast zit aan een touwtje ofzo.

back to top
optimize
LD4all lid
LD4all lid
optimize heeft een LD4all Quest gehaald!
25
Laatst gezien: 24-4-2013
LDs:

BitterSweet schreef:
Wat ik altijd had is dat ik mijzelf ervoor kan voorbereiden zegmaar, als ik ging slapen en op mijn rug ging liggen met mijn hoofd naar achter vloog ik altijd uit mijn lighaam, tot het plafond en san werd ik weer teruggetrokken, dat ongeveer 4 keer over en toen werd het plafond Hemelsblauw zo blauw dat het pijn deed aan mijn ogen hiervan ben ik mij zo doodgeschrokken dat ik 'wakkerschrok' zegmaar helemaal bezweet, ik weet ook niet precies wat het is maar het is zeker wel een gave ervaring, alleen jammer dat ik niet verderkon dan mijn kamer, het lijkt wel alsf je vast zit aan een touwtje ofzo.

Sommige mensen geloven dat je lichaam vast zit aan een ''zilveren koord'' wat je ziel verbind met je fysieke lichaam. Misschien was dit het?
http://wiki.fok.nl/index.php/Zilveren_koord

back to top
Dryalantha
Skyclad Dreamer
Moderator
Dryalantha heeft een LD4all Quest gehaald!
28
Researchers
Laatst gezien: 29-7-2017
LDs:

Ik heb toch wel al enkele waarheidgebonden uittredingen gehad maar ik heb nooit dat zogenaamde zilveren koord gezien.

back to top
BitterSweet
LD4all lid
LD4all lid
BitterSweet heeft een LD4all Quest gehaald!
23
Laatst gezien: 18-10-2011
LDs: 1

BerichtGeplaatst: Zo 20 Mrt, 2011  Reageer met quote

[quote="optimize"]
BitterSweet schreef:

Dankjewel! ik had hier nog nooit van gehoord!

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 2 van 4Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.