EN | NL | FR

Het GROTE WILD topic VII

Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

Auteur  Bericht 
Jeddy
Rebel
LD4all lid
31
Laatst gezien: 1-2-2011
LDs: 1

Het GROTE WILD topic VII
BerichtGeplaatst: Wo 12 Jan, 2011  Reageer met quote

<mod>Dit is het GROTE topic voor al je WILDe vragen. Heb je problemen? Vind je het eng? Begrijp je het niet helemaal? Zoek je naar tips? Dan ben je hier aan het juiste adres! Neem ook eens een kijkje naar de vorige delen van dit topic:
Deel I
Deel II
Deel III
Deel IV
Deel V
Deel VI

</mod>

Wow heftig!

Gisternacht 2 uur ong, ik lag in bed en was echt kapot moe.
ik deed de wild na een tijdje lekker ontspannen te liggen ging mijn linkeroog ineens lichtjes open (rl), ik sloot me oog en boem toen kwam het!
over mij hele lichaam een tintelend gevoel uit het niet, mijn hart sloeg als een idioot uit zichzelf, en mijn ogen ogen bewogen van links naar rechts uit zichzelf, kon jammerlijk genoeg dat niet vasthouden gezien het nieuwe was voor me en ik me aandacht er niet van af kon houden maar volgens mij was ik bijna via de wild lucide geworden?
Leuke ervaring!

back to top
eltane
LD4all lid
LD4all lid
eltane heeft een LD4all Quest gehaald!
27
Laatst gezien: 9-12-2018
LDs: Veel

Wow nice! Ofja, als je het positief ervaren hebt ^^

ik vind het soms nog een beetje eng om er mee te "experimenteren". Maar als ik dan de gedachte door mijn hoofd haal dat het allemaal er bij hoort vind ik het ineens totaal niet eng meer..

Ik zou zeggen, nog eens proberen als je de tijd er voor hebt :D

back to top
Jeddy
Rebel
LD4all lid
31

eltane schreef:
Wow nice! Ofja, als je het positief ervaren hebt ^^

ik vind het soms nog een beetje eng om er mee te "experimenteren". Maar als ik dan de gedachte door mijn hoofd haal dat het allemaal er bij hoort vind ik het ineens totaal niet eng meer..

Ik zou zeggen, nog eens proberen als je de tijd er voor hebt :D

haha ja voor mij was het een positieve ervaring en leuk tijdens het gebeuren dacht ik echt van ''wow nu gaat het gebeuren ik ben straks lucide''
Vanavond zal ik het weer proberen (vandaag 6 uurtjes maar geslapen dus aankomend avond/nacht ben ik vast wel weer zo kapot als gisteren)
Nu is voor mij de stap om me dan mee te laten gaan met die ''flow'' zal lastig worden om me niet te bewust op die ''symptonen'' te laten letten! haha ik praat nu wel zo makkelijk maar als je hart zo tekeer gaat ineens dan is dat wel erg moeilijk tounge2
Zal zodra het me weer overkomt berichten!

back to top
Joseph
--DreamLife--
LD4all lid
32
Laatst gezien: 25-2-2015
LDs: 0

Ik wilde gister ook nog WILD doen,maar is er niet van gekomen.
Vanavond maar weer een poging wagen.

back to top
Jeddy
Rebel
LD4all lid
31

BerichtGeplaatst: Do 13 Jan, 2011  Reageer met quote

Lol, gisteren avond 12 uur lag lekker in me bed, lekker moe enzo, was van plan de wild te doen lag in positie en was overtuigd dat het me dit x wel zou lukken!
Wat gebeurd er? ik werd gewoon 9 uur wakker vanochtend haha hoezo FAIL?tounge2

back to top
eltane
LD4all lid
LD4all lid
eltane heeft een LD4all Quest gehaald!
27
Laatst gezien: 9-12-2018
LDs: Veel

Jeddy schreef:
Lol, gisteren avond 12 uur lag lekker in me bed, lekker moe enzo, was van plan de wild te doen lag in positie en was overtuigd dat het me dit x wel zou lukken!
Wat gebeurd er? ik werd gewoon 9 uur wakker vanochtend haha hoezo FAIL?tounge2

Haha, dat heb ik ook eens gehad! tounge2 gigantisch vervelend want dan moet je weer een dag wachten haha tounge2

back to top
Joseph
--DreamLife--
LD4all lid
32
Laatst gezien: 25-2-2015
LDs: 0

jammer dat je gewoon in slaap bent gevallen Jeddy.

back to top
Hydra
Dream Gentleman
LD4all lid
972
Laatst gezien: 12-2-2013
LDs: Nihil

Vervelend Jeddy, ik zelf val nooit in slaap wanneer ik mezelf voorneem om wild te doen. Iedergeval het is nog nooit voorgevallen sinds ik WILD probeer.

back to top
Empereur
Emperor of LD
LD4all lid
24
Researchers
Laatst gezien: 23-12-2014
LDs: I

Irritant, maar lig je op je rug? Want dat voorkamt sneller in slaap vallen, maar ach oefenen oefenen en nog eens oefenen. tounge2

back to top
Empereur
Emperor of LD
LD4all lid
24
Researchers

Omg, Jeddy las even je bovenste bericht, en daar stond dat je linkeroog open ging, zoiets heb ik vannach gehad. :O me rechteroog viel open en me linkeroog bleef dicht, maar heeft dat dan wat te maken met lucide?

back to top
Silox`
Hopeloze Dromer
LD4all lid
27
Laatst gezien: 6-11-2013
LDs: 2

(Empereur, je kan de 'edit'-knop rechtsboven je post gebruiken om je vorige post te editen, en je wijziging daar bij te schrijven smile )

Dat heeft niets te maken met luciditeit. Ik heb het altijd, als ik in slaap probeer te vallen, of mediteer. Ik weet niet echt hoe het komt, en ik erger me er bij het mediteren wel vaak aan, maar ik heb nog geen oplossing gevonden. Je concentreert je er best niet te veel op, want anders raak je snel afgeleid. Als je oog open gaat, laat het gewoon zo smile

back to top
Empereur
Emperor of LD
LD4all lid
24
Researchers

Silox` schreef:
(Empereur, je kan de 'edit'-knop rechtsboven je post gebruiken om je vorige post te editen, en je wijziging daar bij te schrijven smile )

Dat heeft niets te maken met luciditeit. Ik heb het altijd, als ik in slaap probeer te vallen, of mediteer. Ik weet niet echt hoe het komt, en ik erger me er bij het mediteren wel vaak aan, maar ik heb nog geen oplossing gevonden. Je concentreert je er best niet te veel op, want anders raak je snel afgeleid. Als je oog open gaat, laat het gewoon zo smile

Oke, bedankt.

En umg.. trouwens, het zijn 2 verschillende reacties, die ik niet bij elkaar vind passen. dus dan ga ik ze ook niet bij elkaar doen hea?

back to top
Silox`
Hopeloze Dromer
LD4all lid
27
Laatst gezien: 6-11-2013
LDs: 2

Ik vind persoonlijk dat het een stuk gemakkelijker leest. Ik verwacht altijd dat er per nieuwe post iemand anders aan het woord is. Maar als jij het zo beter vindt, is het mij goed!

back to top
Jeddy
Rebel
LD4all lid
31

Empereur schreef:
Omg, Jeddy las even je bovenste bericht, en daar stond dat je linkeroog open ging, zoiets heb ik vannach gehad. :O me rechteroog viel open en me linkeroog bleef dicht, maar heeft dat dan wat te maken met lucide?

Ja, raar is dat he, ik bedoel het was niet eens zo dat ik het deed als of me oog ineens uit zichzelf los ging naja dat deed het ook. Toen dat gebeurde deed ik em weer dicht en boem ineens kwamen de effecten die ik eerder al poste!

ennee ik lag niet op mijn rug, dan lukt me eigenlijk niks, ik slaap het best in als ik op rechts lig (las ergens dat mannen op rechts ook beter inslapen en vrouwen op links maar dat is wat anders) maar goed mijn wild momentje ging op rechts ook, alles werkt eerlijk gezegd beter op rechts bij mij.

back to top
Awesome
Semi-Dreamer
LD4all lid
24
Laatst gezien: 25-2-2013
LDs: 6

Haha Jeddy over dat snelle hartkloppen, dat had ik ook de eerste keer toen ik WILD probeerde. Het was heel raar want opeens zag ik beelden die ik totaal niet verwachtte en ik schrok me echt kapot tounge2 Maar dat zakte al snel af en was toen klaarwakker xD

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: