EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Het GROTE WILD topic VII

Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk
Pagina 4 van 10Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Auteur  Bericht 
Kyata
dagdromer
Moderator
Kyata heeft een LD4all Quest gehaald!
25
Laatst gezien: 17-6-2013
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 26 Mei, 2011  Reageer met quote

Nitro schreef:
en wat moet ik doen om hypnagogische beelden te krijgen?

Oke dit klinkt misschien vaag maar ik doe mijn best om het uit te leggen. Probeer IN je hoofd te kijken, niet wat je voor je ziet. Het is net zoiets als naar je gedachtes luisteren, maar dan met plaatjes. Het gaat ook om ontspannen.
Misschien helpt het om eerst een voorstelling in je hoofd van iets te maken, en dan daarnaar te kijken wat er mee gebeurt. Of voel ergens aan met je ogen dicht, kan heel goed dat je dan een voorstelling maakt van hoe het eruit ziet. Probeer naar die voorstelling te kijken.

back to top
menno215
LD4all lid
LD4all lid
18
Laatst gezien: 25-11-2012
LDs: al aardig wat

BerichtGeplaatst: Za 02 Jul, 2011  Reageer met quote

ik heb de wild manier 1 keer geprobeerd, het ging goed en ik kon goed bewust blijven. maar toen ineens sliep ik.... uit het niets. het ene moment was ik nog goed bewust en toen ineens.... weg. werd de volgende morgen gewoon wakker. dit probeerde ik trouwens ook gelijk de allereerste nacht dat ik met LD's bezig was, misschien niet zo handig. ik focus me nu meer op het herinneren van m'n 'gewone'dromen.

back to top
menno215
LD4all lid
LD4all lid
18

BerichtGeplaatst: Za 02 Jul, 2011  Reageer met quote

weet iemand toevallig ook of je een LD kunt krijgen door muziek te luisteren terwijl je gaat slapen. door bijvoorbeeld je mp3 op te zetten, oortjes in doen en zo gaan slapen. het lijkt mij dat dat dan ongeveer hetzelfde effect heeft als de software die je hier kunt installeren, of niet?

back to top
Toversnoepje
Explorer.
LD4all lid
25
Laatst gezien: 26-6-2012
LDs: 31

BerichtGeplaatst: Do 07 Jul, 2011  Reageer met quote

Laatste paar maanden, regelmatig een WILD. Om er gek van te worden.
En dan 5 a 6 x achter elkaar.

Ik maak mezelf constant wakker omdat ik het op een 1 of andere manier eng vind.
Telkens het gevoel dat er iets of iemand in de kamer is.
Maar na 1 of 2 keer wakker geweest te zijn is het wel goed.

Ook schreeuw ik vaak in mijn "slaap" tijdens de WILD. Geen idee waarom. Het is dan ook net alsof ik in het echt schreeuw maar dat is niet.

Het blijft erg wazig maar het is wel leuk :D

back to top
Fawn
LD4all lid
LD4all lid
Fawn heeft een LD4all Quest gehaald!
18
Laatst gezien: 26-3-2013
LDs: 36

BerichtGeplaatst: Zo 10 Jul, 2011  Reageer met quote

menno215 schreef:
weet iemand toevallig ook of je een LD kunt krijgen door muziek te luisteren terwijl je gaat slapen. door bijvoorbeeld je mp3 op te zetten, oortjes in doen en zo gaan slapen. het lijkt mij dat dat dan ongeveer hetzelfde effect heeft als de software die je hier kunt installeren, of niet?

Meestal val ik gewoon in slaap. sadblauw

back to top
menno215
LD4all lid
LD4all lid
18

BerichtGeplaatst: Ma 11 Jul, 2011  Reageer met quote

ja, ik viel ook gewoon in slaap ^^ . maar dat val ik eigenlijk altijd, wat ik ook probeer om "bewust" te blijven

back to top
vonis22
LD4all lid
LD4all lid
16
Laatst gezien: 27-8-2011
LDs: ik wil ze !!

BerichtGeplaatst: Za 30 Jul, 2011  Reageer met quote

Nitro schreef:
Ik had gisteravond voor het eerst 3x WILD geprobeerd. Ik kreeg bij alle 3 een raar gevoel over me heen en ik zag paarse puntjes. Mijn hart klopte snel, mijn ogen bewogen heen en weer, ademde sneller dan normaal en ik kreeg het warm. Bij de eerste keer wou mijn rechter oog open gaan, en dat vond ik wel irritant want daardoor moest ik weer opnieuw beginnen. Bij de 2e en 3e keer bleven gelukkig mijn ogen dicht. Bij alle 3 kreeg ik geen beelden. Ik zag gewoon kleuren die ik normaal ook zie als mijn ogen dicht zijn. Bij de 2e keer was ik gestopt omdat ik geen beelden kreeg en daarna probeerde ik nog een keer en kreeg weer geen beelden.

Had dit iets met WILD te maken en wat moet ik doen om hypnagogische beelden te krijgen?

Precies deze situatie heb ik elke keer dat ik WILD probeer, alleen mijn ogen willen HEEEEEL snel open, en mijn hart klopt alsof ik net de jackpot in mn pocket heb.

back to top
vonis22
LD4all lid
LD4all lid
16

BerichtGeplaatst: Za 30 Jul, 2011  Reageer met quote

Maakt het trouwens uit of je beweegd bij WILD want ik lig niet altijd comfortabel, en dan ben ik bang dat ik weer overnieuw beginnen moet

back to top
vonis22
LD4all lid
LD4all lid
16

BerichtGeplaatst: Wo 03 Aug, 2011  Reageer met quote

????

back to top
Ambsi
Defenestration!
LD4all lid
20
Laatst gezien: 14-1-2013
LDs: Een paar

BerichtGeplaatst: Wo 03 Aug, 2011  Reageer met quote

vonis22 schreef:
Maakt het trouwens uit of je beweegt bij WILD want ik lig niet altijd comfortabel, en dan ben ik bang dat ik weer overnieuw beginnen moet

Als je niet lekker ligt kun je beter gewoon verplaatsen, anders kun je natuurlijk niet ontspannen en rustig in slaap vallen.

back to top
Fawn
LD4all lid
LD4all lid
18

BerichtGeplaatst: Vr 19 Aug, 2011  Reageer met quote

WILD is me nog nooit gelukt. Ik krijg wel hypnagogishe beelden die af en toe voorbij flitsen, voor mijn gevoel gaat mijn hart luider kloppen (niet sneller). Af en toe zie ik ook puntjes/pijltjes, eh, schokkend naar beneden of opzij vallen. Weet niet precies hoe ik dat moet uitleggen. Ben nooit verder gekomen, wil het de komende tijd wel gaan proberen maar het lijkt me erg moeilijk.

back to top
LDreamer007
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 12-11-2012
LDs: nog niet...

BerichtGeplaatst: Vr 26 Aug, 2011  Reageer met quote

Hoihoi~

Ik kan niet op mijn rug liggen omdat ik na een tijdje niet goed kan ademen (ik krijg het benauwd). Ik kan me na een tijdje dus niet meer ontspannen. Mijn vraag is; kan je op je zij ook een WILD krijgen? (ik weet überhaupt niet of het gewoon is dat ik op mijn rug het benauwd krijg maarja...)

X

back to top
Fawn
LD4all lid
LD4all lid
18

BerichtGeplaatst: Za 27 Aug, 2011  Reageer met quote

juliab schreef:
Hoihoi~

Ik kan niet op mijn rug liggen omdat ik na een tijdje niet goed kan ademen (ik krijg het benauwd). Ik kan me na een tijdje dus niet meer ontspannen. Mijn vraag is; kan je op je zij ook een WILD krijgen? (ik weet überhaupt niet of het gewoon is dat ik op mijn rug het benauwd krijg maarja...)

X

Ik heb wel gelezen dat dat mogelijk is, je kunt zelfs WILD oefenen terwijl je op je buik ligt. smile Wel iets meer moeite doen om bewust te blijven en niet zomaar in slaap te vallen.

back to top
Toversnoepje
Explorer.
LD4all lid
25
Laatst gezien: 26-6-2012
LDs: 31

BerichtGeplaatst: Za 03 Sep, 2011  Reageer met quote

menno215 schreef:
weet iemand toevallig ook of je een LD kunt krijgen door muziek te luisteren terwijl je gaat slapen. ?

Heb ooit ergens iets gelzen over Brain waves. Die muziek schijnt te helpen.
Zelf nooit geprobeert.
juliab schreef:
. Mijn vraag is; kan je op je zij ook een WILD krijgen?

Ik heb ook al een aantal keren een WILD gehad terwijl ik om me zij lag, dus het is zeker wel mogelijk biggrin

back to top
menno215
LD4all lid
LD4all lid
18

BerichtGeplaatst: Za 03 Sep, 2011  Reageer met quote

ja, ik ken brainwaves wel, en heb het 1 keer geprobeerd. had bij mij niet echt veel resultaat.

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk
Pagina 4 van 10Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.