rare droom vannacht, uitenlopende betekenissen droomsymbolen
 |
Auteur |
Bericht |
 |
|
|
|
|
|
22 |
LDs: nog 0
|
| rare droom vannacht, uitenlopende betekenissen droomsymbolen |
Geplaatst: Di 19 Jul, 2011 |
|
|
hallo,
normaal vertaal ik mijn droom intiuief en daarna zoek ik de symbolen op en dan maak ik in combinatie daarmee mijn droomuitleg. alleen nu vind ik hem zo verwarrend en kan ik niks echt vinden wat ik erbij vind passen..
Ik droomde dat ik in bed lag met mijn vriend en dat er muizen waren, ik vond dat niet prettig dus ik stuurde mijn vriend er op af maar de kat had ze al gevonden en was ze op aan het eten. Het geknaag van de kat op de muis bleef mij ontzettend storen en ik werd banger en banger voor alle muizen die nog rondliepen. Ik zag ook half opgegeten geknaagd witte met een beetje geelbruinige rugvlekken muizen.
Na een paar keer vragen en geirriteerd te worden ging mijn vriend ze eindelijk weghalen.
ik had ook nog een droom maar al een paar weken eerder dus ik weet hem niet zo goed meer, er gebeurde heel veel dingen, ik weet nog dat er ijsberen waren in een glazen kooi die als marionetpoppen gebruikt werden zonder dat iemand het deed en ik weet dat ik aan het wegrennen was en naar buiten rende en ik zag dat er een trein aankwam, zonder spoor gewoon random en hij kwam recht op me af dus net op tijd deed ik een stap naar achter en voor me neus stopte die, ik was opgelucht, toen kwam er een tweede trein recht op me af en ik deed weer een paar stappen naar achter en hij stopte naast de trein maar er net iets achter zodat ik de voorste trein nog kon zien. en toen gebeurde precies hetzelfde met een 3e trein die ook netjes op de lijn stopte zodat ik alle treinen nog kon zien en toen schrok ik wakker ik was overigens erg bang voor de treinen
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
14 |
LDs: nog 0
|
|
Geplaatst: Za 21 Jul, 2012 |
|
|
was je daarvoor al bang voor treinen of daarna pas?
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
21 |
LDs: 2
|
|
Geplaatst: Za 21 Jul, 2012 |
|
|
Soms is er gewoon geen verklaring voor een droom. Dromen zijn hoofdzakelijk random verbindingen die in je hersenen worden gemaakt zonder er ook maar iets aan betekenis aan vast zit. Hier kunnen elementen uit het echte leven bij komen maar deze hoeven niet meteen een verklaring te krijgen.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
 | |
| |
Tijden zijn in GMT + 2 uur