EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Wie weet wat dit is?

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

Auteur  Bericht 
Lina
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 20-2-2012
LDs:

Wie weet wat dit is?
BerichtGeplaatst: Ma 20 Feb, 2012  Reageer met quote

Ik heb helemaal geen verstand van ld etc. Daarom hoop ik dat jullie mij kunnen helpen! ik droom een paar keer per jaar ongeveer hetzelfde. Ik ben dan in mijn droom bv op zolder, in vroegere huis van oma of in mijn slaapkamer. Ik ervaar dan een tinteling door mijn lijf zo ongeveer als kippenvel maar dan 100 x erger/ heftiger. Op dat moment besef ik in mijn droom dat mijn overleden oma of andere geesten aanwezig zijn. Op dat moment stijg ik op. Niet dat ik mezelf zie staan of liggen maar stijg zelf op, tegen plafond of wat er boven me is. Alsof ik er doorheen word geduwd. Ik vind dat in mijn droom niet leuk maar stijg toch op. Soms meerdere keren achter elkaar. Ik voel t ook aankomen. Door die enorme kippenvel. Soms zie ik dan schimmen voorbij.
Is dit gewoon een stomme droom of betekent dit iets?? Als ik dan wakker word heb ik nog steeds erge kippenvel! Soms maar niet altijd, besef ik dat ik droom. .?????
Hopelijk weten jullie raad!

back to top
Kyata
dagdromer
Moderator
Kyata heeft een LD4all Quest gehaald!
26
Laatst gezien: 25-5-2014
LDs:

Als je denkt "ik droom!" en ook iets ermee wil doen, dan besef je dat je droomt ja. Simpel.

back to top
Charlottekos
Droomkoningin
LD4all lid
Charlottekos heeft een LD4all Quest gehaald!
16
Laatst gezien: 18-1-2014
LDs: 208

Hey, toen ik jonger was had ik ook altijd een niet zo fijne droom/nachtmerrie die steeds terug kwam.
Ikzelf ben er vanaf gekomen door mijn angst te overwinnen. (droom ging erover dat mijn hele huis afbrande en ik de enige was die het doorhad waardoor we allemaal dood gingen)
Ik weet natuurlijk niet of het van een angst komt, maar probeer eens te bedenken of/waar je bang voor bent? Als je daar overheen kan komen kom je misschien ook van je droom af.

In ieder geval, veel succes er mee, en als het niet werkt kan je (als je weet dat je droomt) ook proberen de droom een andere kant op te sturen.

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.