|
Auteur |
Bericht |
 |
|
|
|
|
|
|
LDs:
| | |
|
| Wanneer binaural beats ? |
Geplaatst: Vr 16 Mrt, 2012 |
|
|
Hallo iedereen
Ik lees al verschillende weken mee, maar heb me nu eindelijk geregistreerd.
Ik heb al één keer eerder een lucide droom gehad, maar toen werd ik zo enthousiast dat ik meteen wakker werd.
Gister heb ik een binaural mp3-tje gedownload in de hoop dat dit iets helpt.
Dus toen ik op bed ging heb ik een koptelefoon opgedaan en ben gaan liggen.
Het duurde nog geen 2 minuten en m'n ogen begonnen als een gek heen en weer te gaan, denk zelf dat dit REM was, maar ik heb er nog niet zoveel ervaring mee.
Maar is het de bedoeling dat ik een halfuur naar dat mp3-tje ga luisteren, dan mijn koptelefoon af doe en probeer WILD toe te passen?
Of is het de bedoeling dat ik die koptelefoon gewoon ophoud?
Ik had vannacht wel het idee dat ik heel dichtbij was, alleen ik had moeite met mijn ogen dicht te houden door de REM en dergelijke.
Alvast bedankt !
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
Geplaatst: Za 17 Mrt, 2012 |
|
|
Welkom. Het meteen wakker worden uit enthousiasme klinkt bekend. Als ik jou was zou ik gewoon beide manieren uit proberen, dan weet je meteen wat voor jezelf werkt. Volgens mij was je inderdaad dicht bij ja. Dat je ogen beginnen te schokken is iets van REM (maar dat wist je zelf al ). Heel veel succes.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
|
LDs:
| | |
|
|
Geplaatst: Zo 18 Mrt, 2012 |
|
|
Bedankt!
Ja ik heb zo'n idee dat het koptelefoon ophouden beter zal werken, want toen ik hem afdeed en weer ging liggen, had ik totaal geen REM meer of iets dergelijks, en viel ik uiteindelijk ook normaal in slaap.
Maar bedankt in ieder geval
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
20 |
LDs: 4
| | |
|
|
Geplaatst: Wo 02 Mei, 2012 |
|
|
Wat houdt binaural beats in?
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
21 |
LDs: 2
|
|
Geplaatst: Wo 02 Mei, 2012 |
|
|