Lucide droom verpest?
 |
Auteur |
Bericht |
 |
|
|
|
|
|
17 |
LDs: nog geen
|
| Lucide droom verpest? |
Geplaatst: Za 14 Apr, 2012 |
|
|
Hoi iedereen,
ik weet niet of dit echt zo is, dus ik deel even mijn ervaring van vanochtend. c:
Ik werd wakker in m'n droom. En het eerste wat ik doe in de ochtend wanneer ik wakker word is naar m'n wekker kijken. Ik heb dus gelezen dat als je lucide droomt, dat een erg lastige taak kan zijn. Het duurde een tijdje voordat ik de cijfers kon zien, en ze veranderden ook steeds. Zelfs knipperen met m'n ogen verhielp het probleem niet. Uiteindelijk dacht ik dat er 14:00 stond. Ik weet nog dat ik bij mezelf dacht "Oh, het is 2 uur. Het is toch zondag, dus ik ga maar weer verder slapen." En toen droomde ik weer iets anders. En pas toen ik (echt) wakker werd, realiseerde ik dat ik misschien m'n droom heb verpest. Dit is zo frustrerend!
Waarom is dit gebeurd? Hoe kan ik me er van bewust maken dat ik lucide droom? Ik heb wel gelezen over reality checks en ik doe ze ook regelmatig, maar in een droom is het veel moeilijker om daar aan te denken. Ik hoop dat ik vanavond weer zoiets droom. c:
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
Geplaatst: Za 14 Apr, 2012 |
|
|
Ach, volgende keer beter toch? Dit soort dingen heb ik ook vaak. Volgende keer maar een RC doen, iedere keer wanneer je wakker word.
Misschien had je vanochtend dan geen lucide droom gehad, maar wel een FA. En daar mag je ook blij om zijn.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
 |
|
25
|
LDs:
|
|
Geplaatst: Zo 15 Apr, 2012 |
|
|
Ach, dat overkomt iedereen wel eens. Daarom is het handig om meerdere RC's te doen.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
 |
|
23
|
Berichten: 2476 Lid sinds: 30-12-2007 Laatst gezien: 16-5-2013
LDs: 414
|
|
Geplaatst: Vr 20 Apr, 2012 |
|
|
Je dacht er wel over na, dat is een goed begin toch? Het lukt je wel een volgende keer.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
20 |
LDs: 4
| | |
|
|
Geplaatst: Wo 02 Mei, 2012 |
|
|
Ik denk inderdaad dat je op weg bent naar een echte LD (jaloers). jezelf meerdere RC's aanwennen is echt een MUST vergeet daarbij ook niet om kritisch naar je omgeving te kijken
|
|
|
|  |
| |
| | | |
 | |
| |
Tijden zijn in GMT + 2 uur