|
Auteur |
Bericht |
 |
|
|
| Psychose na WILD |
Geplaatst: Ma 23 Apr, 2012 |
|
|
Ik weet niet zeker if dit in het juiste topic staat, Maar anyway,
ik ben nu een week obsessief WILD aan het doen soms 2, 3 keer per dag.
Gisteravond deed ik een poging maar daar lukte het me niet te transitionen.
Toen werd ik vanmorgen 6 uur wakker en merkte ik dat mijn school pas om 1 uur begon, dus besloot ik om 9 uur een WILD poging te doen, mijn REM slaap was om 6 uur dus ik heb daar 3 uur bij opgetelt.
Ik had een lucide droom voor zo'n 5seconden toen mijn been een spastische beweging maakte en ik plost weer terug was bij HH.
Toen ben ik uit bed gestapt.
Ik merkte op dat mijn hele blik op de realiteit inclusief mijn zicht verandert was.
dit duurde de hele dag.
Kleuren waren feller, af en toe schoot er een lichtflits voorbij of lichtpuntjes, als ik mijn ogen sloot zag ik meteen HH.
en het leek net alsof ik in een film liep de hele dag, een soort dagdroom beeld, ik was super geconcentreert op één ding, waardoor ik wel mijn schoolwerk af hadt though
Alleen toen ik in de klas zat, viel ik bijna flauw omdat ik plots iedereen als organisme zag en niet als personen, het voelde even alsof ik de enige met een bewustzijn was op aarde.
dit duurde zo'n 5 seconden maar was extreem beangstigend.
objecten leken verder weg en het was alsof de helderheid groter was.
Ik was de hele realiteit kwijt alsof de wereld om mij heen een droom was.
Het was net of ik aan de drugs zat, iets sterker dan het effect van wiet zelfs.
Een licht euforie's gevoel maar ook een gevoel alsof ik heel gevoelig was voor bewegende mensen of objecten.
Ik heb RC's gedaan maar was toch echt niet aan het dromen.
Ik vondt het best wel eng en heb het een week geleden eerder gehad na een WILD
Heeft iemand dit ook meegemaakt, kan iemand dit verklaren, of heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen als het weer voorkomt?
Cheers.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
Geplaatst: Do 26 Apr, 2012 |
|
|
Twee tot drie keer per dag WILD doen is veel te veel, hoe houd je het vol. Waarschijnlijk heb je 't zelf ook al beseft. Houd er mee gewoon mee op of probeer het eens over een paar weken.
Misschien heb je slaapgebrek gehad? De volgende keer dat je er last van hebt - ga slapen! Wie weet is het dan allemaal voorbij als je wakker bent.
Ik heb het ooit ook gehad, alleen zonder dat ik het aan zag komen. Eerst dacht ik dat ik in een droom zat, dus deed ik net zoals jij deed continue RC's. Ook zonder resultaat.
Nu slik ik sinds kort risperdal dus denk ik niet dat ik het ooit nog mee ga maken... gelukkig maar, ik ben thuis nog nooit zo angstig geweest. Ik wil je er wel meer over vertellen als je geinteresseerd bent, alleen dan via een privé bericht.
In die periodes was ik niet eens met lucide dromen bezig, laat staan dat ik WILD deed. De psychiater houd het op veel stress, en dat is bij mij de oorzaak ook geweest. Hopelijk schrikt dit nieuwe leden niet af, dat zou heel jammer zijn want lucide dromen zijn hartstikke leuk.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
Geplaatst: Vr 27 Apr, 2012 |
|
|
Slaapgebrek zelf kan het niet zijn, want dat waren naps en sochtends WBTB nadat ik 8 uur had geslapen.
dus ik haalde wel mijn 8 uur patroon.
Maar wat jij zegt, inderdaad was ik ook erg gestrest en licht depressief ik ben van mezelf al best bipolistisch en heb geregeld ook een rare of veranderde perceptie of psychose ook voordat ik van LD's afwist, dus misschien dat het het enigsinds versterkte.
Antipsychotica, dat soort pillen vindt ik persoonlijk best wel eng, omdat nooit wetenschappelijk vastgesteld is hoe het werkt.
en het blokkeert twee cruciale stoffen: Dopamine en Serotonine, dopamine is een stof die je gellukig laat voelen als je iets doet wat je kans op overleven en voortplanten vergroot zoals: eten, drinken en sex.
Vandaar dat ik de gedachte niet zo prettig zou vinden.
Maar je kan me altijd een privé bericht sturen als je je verhaal kwijt wil of wat dan ook.
Cheers.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
 |
|
23
|
Berichten: 2477 Lid sinds: 30-12-2007 Laatst gezien: 24-5-2013
LDs: 414
|
|
Geplaatst: Ma 30 Apr, 2012 |
|
|
Hmmm ik heb het ook wel al een paar keer gehad na een diepe meditatie. Gisteren leek de wereld ook plots heel erg in een blauwe zweem te gangen. Wat ik denk, is dat je door de intensieve training zodanig veel je hersengolven aanpast, dat het een beetje moeilijk aanpassen is als je weer doorgaat met je dagelijkse leven. Hoe ontspannender je bent (of vermoeid, in klas) hoe langer het duurt om je hersengolven over te schakelen naar meer activiteit en wakker zijn. Als ik jou was, zou ik geen training meer doen overdag maar enkel s'nachts en s'ochtends. Daarnaast, als je het in de ochtend doet, vlak voordat je ergens naartoe moet - zou ik ervoor zorgen dat ik goed wakker ben, door veel beweging, concentratie-oefeningen, een stevig ontbijt met koffie of thee, enzoverder.
Daarnaast, kan het ook aan je medicatie liggen idd. Ik nam een tijdje terug ook medicatie die de hersenactiviteit beïnvloedt. Daardoor kreeg ik ook makkelijker hypnagogia en zelfs hallucinaties maar de lucide dromen bleven helaas weg.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
Geplaatst: Ma 30 Apr, 2012 |
|
|
Yes indeed, ik gebruikte ook nog binaural beats.
maar ik ben vrijwel gestopt met WILD ook omdat ik veel lucid dreams al krijg vanuit een normale droom.
Ik gebruik geen medicatie hoor. ^^
Maar vroeger, was vastgesteld dat ik, pdd-nos, autisme, schizofrenie, bipolaire stoornis, asperger en hoogbegaafdheid had.
zo'n 4 jaar terug was ik opnieuw getest, daar kwam uit dat ik helemaal niks had en mijn iq net ietsje boven gemiddeld was maar gewoon normaal.
maar ik was wel heel verlegen vroeger en heb dit zelf opgebouwt.
ik ging zelf de straat op nummers van meisjes regelen tot het een gewoonte werd small-talk te hebben met de hele wereld.
elke dag self-improvement artikels lezen.
nu kan ik met trots zeggen dat ik super zelfverzekerd ben
toch heb ik hedendaags nog wel is wanen en symptomen van onder andere schizofrenie, ook veel stemmingswisselingen wat weer gerelateerd is aan bipolaire-stoornis. waarschijnlijk als ik te veel met mijn hersenen fuck heeft dit invloed op de stoornissen die ergens inactief verborgen liggen.
one's however, sorry voor de lange post, wou mn verhaal ff kwijt
Cheers.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
 | |
| |