EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

lucide dromen en kruiden

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

Auteur  Bericht 
Steef
Nieuw lid
Nieuw lid
42
Laatst gezien: 16-4-2012
LDs: 1

lucide dromen en kruiden
BerichtGeplaatst: Wo 02 Mei, 2012  Reageer met quote

Dat programma Spuiten en Slikken, heb ik ook gezien. Ging inderdaad over droomkruid. Dat is te koop bij de smartshop. Ik heb er zelf geen ervaring mee. Lucide dromen is iets dat je denk ik, vooral zélf moet doen. Wel kan ik me voorstellen dat een kruid je kunt helpen dichter bij dit doel te komen. Ik schrik wel van de kostprijs van dat soort potjes. Dat kan toch wel goedkoper lijkt mij. Bijv. door naar het pure kruid te zoeken. Misschien is het te koop in de natuurwinkel. Of misschien kun je het zelf verbouwen? Ik koop Citroenmelisse in de natuurlijkwinkel. Als ik dat gedronken heb dan krijg ik meestal mooie of grappige dromen terwijl ik van nature geneigd ben om minder leuk te dromen. Ik word uitgeslapen en ontspannen wakker. En die gedroogde Citroenmelisse kost maar zo'n 2 euro in de natuurwinkel en daar maak ik vier keer thee van (ik zet hem wel aardig sterk). De kruiden gaan los in de pot en door een zeefje. Het is ook nog eens een heel erg lekkere thee, de smaak zit een beetje tussen citroen en mint in.

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.