EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

False Lucide Droom

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

Auteur  Bericht 
arthieb123
Day Dreamer
LD4all lid
14
Laatst gezien: 5-4-2013
LDs: 22

False Lucide Droom
BerichtGeplaatst: Do 31 Mei, 2012  Reageer met quote

Hallo! Ik wil graag wat meer te weten komen over een FLD 'False Lucid Dream'
Ik ben namelijk zeker dat ik er één had... maar eigenlijk toch ook weer niet.
Ik vertel jullie mijn droom, en me vraag aan jullie: wat is nou PRECIES een FLD en had ik een LD of een FLD, of ND.

'27-28' -5-12 Mijn Eerste LD, of niet?

Ik zat te fietsen over straat met me vrienden en opeens wil ik remmen ik kijk naar me vingers en heb gewoon mijn handen, 5 vingers Niks aan het handje (LOL 8D) maar toen bleken opeens me middelste 2 vingers aan 'ELKAAR' genaaid te zitten.
Toen dacht ik van dit kan niet! En ik werd heel blij en dacht IK DROOM!! (Maar het voelde gewoon niet echt!) en toen zei een vriend heel droog die naast me fietste: Word niet wakker hé!
Toen dacht ik echt van... OK
Toen fietste ik heel snel naar een huis gooide me fiets in de bosjes en ging op de stoep staan en probeerde een 'Donut' Jawel, te creeëren, ik keek de andere kant op wees op de grond en zei Donut! en toen kwam er een heel raar bruin cakeje met slagroom en een kers op de grond te liggen...
Ik probeerde het opnieuw: Donut! maar toen lag er opeens een snoepzakje.
En toen weer een snoepslangetje, en toen weer... ETC. (Ik kreeg maar niet wat ik wou,dit had ik ook met andere voorwerpen)
Daarna probeerde ik te vliegen, ik deed de Superman stand sprong omhoog en zei vlieg! Het lukte totaal niet.
Ik probeerde toen in de lucht te zwemmen, ik kwam ong. 1.5M Hoog, me droom duurde nog iets langer maar 2m ik werd toen wakker.

Is dit een LD of een ND of een FLD
Kunnen jullie mij helpen!?
Al voelde de droom helemaal niet echt,
En niet zo spannend als een LD

Alvast Bedankt!

back to top
Dryalantha
Skyclad Dreamer
Moderator
Dryalantha heeft een LD4all Quest gehaald!
23
Researchers
Laatst gezien: 16-5-2013
LDs: 414

Je gedroeg je als een lucide dromer en je reactie lijkt ook op die van een lucide dromer alleen... wie gaat zich bezig houden met snoep veranderen he volgens mij was het wel een LD maar gewoon laag lucide... dan denk je na over kleine droombenulligheden, lijkt alles heel dromerig en soms wazig louter omdat je luciditeit niet hoog is. Zoiets? smile

back to top
optimize
LD4all lid
LD4all lid
optimize heeft een LD4all Quest gehaald!
21
Laatst gezien: 4-3-2013
LDs:

Ik denk dat het wel een echte lucide droom was, maar dat je luciditeit erg laag was. Je hebt namelijk verschillende gradaties vanaf laag luciditeit waarin je bijna geen invloed op de droom hebt tot hele hoge luciditeit waarin je alles kunt en je heel bewust bent van wat er aan de hand is.
Bij een FLD weet alleen je onderbewuste dat je droomt en is er helemaal geen sprake van bewustheid, je droomt dus wel over lucide zijn maar hebt er geen werkelijke invloed op.

Het zou ook een FLD kunnen zijn hoor, ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen. Je bent zelf degene die het het beste kan herkennen.

back to top
arthieb123
Day Dreamer
LD4all lid
14
Laatst gezien: 5-4-2013
LDs: 22

Ik denk dan toch dat het een LD was met lage Luciditeit, maarja ik weet het niet zeker.. Het voelde niet zo heel echt... Niet alles deed wat ik wou. (Als je begrijpt wat ik bedoel.)

Bedankt voor de snelle reacties!

-Arthur

back to top
optimize
LD4all lid
LD4all lid
optimize heeft een LD4all Quest gehaald!
21
Laatst gezien: 4-3-2013
LDs:

Mocht het een FLD zijn geweest dan is dat ook niet erg hoor, het betekent juist dat je er héél dichtbij zit.

back to top
Dryalantha
Skyclad Dreamer
Moderator
Dryalantha heeft een LD4all Quest gehaald!
23
Researchers
Laatst gezien: 16-5-2013
LDs: 414

BerichtGeplaatst: Vr 01 Jun, 2012  Reageer met quote

Het wilt niet zeggen dat dingen niet lukken, dat het geen LD is. Bij heel realistische en hoge LD's is het net veel moeilijker dingen te veranderen omdat alles zo realistisch lijkt en je verstand denkt van ''wow dat ziet er zo echt uit.'' en dan begin je makkelijker te twijfelen waardoor dingen veranderen veel moeilijker gaat.

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.