|
Auteur |
Bericht |
 |
|
|
|
|
|
26 |
LDs: 0
|
| Verschijnsel = droom. |
Geplaatst: Ma 09 Jul, 2012 |
|
|
Hallo mensen!
Dit schijnt ook een goede techniek te zijn die ik gelezen heb.
Net doen alsof elk verschijnsel die je in reality teg
enkomt een droom is.Werkt misschien nog beter dan een reality check.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
16 |
LDs:
|
|
Geplaatst: Wo 11 Jul, 2012 |
|
|
Wat bedoel je met elk verschijnsel?
Bedoel je dan grote dingen of ook kleine dingen als een hond tegen komen op straat?
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
26 |
|
|
Geplaatst: Wo 11 Jul, 2012 |
|
|
Met alles wat je tegenkomt op een dag , zoals een huis dat je ziet , de natuur , of wat je zegt een hond.Oftewel , net doen alsof je waakleven een droom is.Dromen gaan ook over in verschillende verschijnselen.Je begint op een boerderij en 2 seconden later zit je ineens in een achtbaan (om maar wat te noemen ).
Gewoon alles wat je tegenkomt op een dag tegen je zelf zeggen : dit is een droom , ik droom nu.Succes
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
 |
|
23
|
LDs: 414
|
|
Geplaatst: Do 12 Jul, 2012 |
|
|
Hmm dat is een variant op dreamsigns herkennen geloof ik. Bij elke dreamsign een RC doen. Mijn vriend doet het op die manier trouwens! Bij elk onderwerp waar hij vaak over droomt, doet hij overdag een rc als hij die IRL tegen komt. Zou ik eigenlijk ook moeten doen...
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
26 |
|
|
Geplaatst: Do 12 Jul, 2012 |
|
|
Hey Dryalantha , dit is eigenlijk niet alleen dreamsigns herkennen.Het is net doen alsof je waakleven overdag een droom is , tot het moment dat je gaat slapen.Het is de bedoeling om bij elk verschijnsel dat je tegenkomt net te doen alsof het een droom is.Omdat dromen ook constant overspringen op andere verschij nselen gaat je onderbewuste wellicht op een moment zeggen/denken ; ik droom , dit is een droom.Het is bij mij 1 keertje gelukt , overigens.Best een leuke methode . Ik zal eens opzoeken waar ik dat gelezen heb.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
Geplaatst: Zo 22 Jul, 2012 |
|
|
| Joseph schreef: |
Met alles wat je tegenkomt op een dag , zoals een huis dat je ziet , de natuur , of wat je zegt een hond.Oftewel , net doen alsof je waakleven een droom is.Dromen gaan ook over in verschillende verschijnselen.Je begint op een boerderij en 2 seconden later zit je ineens in een achtbaan (om maar wat te noemen ).
Gewoon alles wat je tegenkomt op een dag tegen je zelf zeggen : dit is een droom , ik droom nu.Succes  |
Is dit niet LL?
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
21 |
LDs: 2
|
|
Geplaatst: Zo 22 Jul, 2012 |
|
|
| Fawn schreef: |
| Joseph schreef: |
Gewoon alles wat je tegenkomt op een dag tegen je zelf zeggen : dit is een droom , ik droom nu.Succes  |
Is dit niet LL? |
Inderdaad.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
 | |
| |