Een droom in een droom
 |
Auteur |
Bericht |
 |
|
|
|
|
|
20 |
LDs: 4
| | |
|
| Een droom in een droom |
Geplaatst: Do 26 Jul, 2012 |
|
|
Ik had laatst een droom in een droom... het ging als volgt:
Ik droomde dat ik in huis was en mijn vader was er ook (klopte niet want hij woont ergens anders) maar ik was niet lucide.. ik ging op de bank liggen en ging "slapen" Toen belande ik in deze "tweede" droom waar ik weer in huis was alleen nu in de gang, ik zag dat het donker was buiten terwijl het in mijn eerste droom licht was buiten. Ik deed een RC en zag dat ik 10 vingers had. Hierna werd ik wakker uit mijn tweede droom en lag weer op de bank terwijl mijn pa nog rondliep.. ik weet niet meer wat er daarna gebeurde maar ik werd uiteindelijk ook uit deze ND wakker en lag in bed na te denken vreemd toch?
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
Zeker. Maar wel leuk om mee te maken, ik heb zoiets nooit gehad volgens mij.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
20 |
| | |
|
|
|
|
Het is wel raar op zich... maar om een of andere reden word ik altijd na het doen van een RC altijd wakker best frustrerend zo onderhand >.<
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
ZoefEerste en Snelste
 |
|
|
52 |
LDs: 102
|
|
Geplaatst: Za 28 Jul, 2012 |
|
|
Amyrlin
Gaan dromen in een droom komt wel vaker voor heb ik ook wel eens meegemaakt.
Zoek maar op Dromen in een droom is al eens eentopic van geweest op LD4ALL.
Eigenlijk ga van je ene droomscene naar een ander, zoals jij van de kamer naar de gang. Ik heb wel eens een droom gehad dat ik in een huis kwam waar een vrouw sinasappels voor me stond te persen, daarna ging ik naar buiten en kwam in een andere droomscene terecht. Toen ik later weer terug ging naar het zelfde huis was ze er nog steeds en gingen we samen tv kijken op de bank. Vond dat wel apart.
Echter wat jouw droom uniek maakt is de combinatie dat je bent gaan slapen in je droom en daardoor in een andere droomscene terecht kwam. Een nivo bent terug gegaan en in de vorige droomscene weer verder ging dromen. Ik ben nog nooit lucide gaan slapen in mijn dromen. Levert misschien wel leuke effecten op of je gaat weer normaal verder dromen. Kan je mee gaan spelen.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
20 |
| | |
|
|
Geplaatst: Za 04 Aug, 2012 |
|
|
Ik heb trouwens van de week de film inception gekeken en ik moet zeggen dat leek er wel een beetje op.. gaan slapen in een droom en dan in die droom dromen. Daarna wakker worden en dan je weer in de vorige droom bevinden.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
|
LDs:
| | |
|
|
Geplaatst: Di 04 Sep, 2012 |
|
|
het is niet echt een droom in een droom dat is een illusie je droomt en dan droom je dat je wakker word maar je zit gwn in dezelfde droom
|
|
|
|  |
| |
| | | |
 | |
| |
Tijden zijn in GMT + 2 uur