EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Vage wc's

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

Auteur  Bericht 
lolnoob
LD4all lid
LD4all lid
27
Laatst gezien: 8-9-2012
LDs: 0

Vage wc's
BerichtGeplaatst: Vr 07 Sep, 2012  Reageer met quote

In mijn dromen komen heel vaak rare wc's voor. Ik heb er al wat over gelezen op internet maar mijn ervaringen zijn toch iets anders dus daarom vond ik het wel leuk om het met jullie te delen. Ook lijkt het me leuk om meer van dit soort toilet dromen van anderen te lezen en hoe die dat ervaren.

In deze dromen ben ik vaak in een soort van zwembad, maar niet altijd. Het wc gedeelte is enorm groot, er is een enorme hoeveelheid aan wc's. Dit vind ik op het begin prachtig, maar als ik dan naar een wc probeer te gaan is er bijna altijd wat raars mee. Er zijn wel normale wc's, maar die zijn geplaatst op een soort plateau's zonder dat er deuren of wanden zijn. Andere wc's zijn heel klein maar zien er nog verder wel normaal uit.

Dat waren de wc's die nog redelijk normaal zijn, maar sommige zijn echt lachwekkend. Sommigen zien eruit als trechters, maar dan andersom. Sommige wc's hebben wel een deur, maar dan blijkt het een enorme zaal te zijn met meerdere mensen.

De meeste wc's zijn gewoon heel onlogisch en ik kan niet begrijpen hoe ze werken. Vaak eindigt de droom met een situatie waarin ik denk, ach het boeit me ook echt niet en dan ga ik gewoon ergens in proberen te pissen maar dan lukt het niet goed omdat de wc zo raar is tounge2 Ik stoor me hier dan niet echt aan, maar soms lijken andere mensen in mijn droom het niet fijn te vinden als ik per ongeluk tegen ze aan pis, wat ook soms gebeurd.

Als ik wakker word hoef ik niet altijd erg nodig te plassen, dus dat is niet de enige reden waarom ik deze dromen krijg.

Wat ook raar is, is dat ik nooit door heb dat het een droom is terwijl ik dit wel vaak meemaak in een droom. Ik heb verder wel een aantal keren lucide gedroomd maar nooit doordat ik in deze situatie zat.

back to top
Kyata
dagdromer
Moderator
Kyata heeft een LD4all Quest gehaald!
29
Laatst gezien: 29-7-2014
LDs:

Bij mij zijn wc's altijd open. Of de muren zijn van glas, of de deur staat open. Daardoor durf ik niet. Ik weet nog een keer dat de wc echt middenin een hal stond met allemaal mensen. Mijn wc dromen zijn stom. En toch heb ik ook nooit door dat het een droom is.

back to top
Fawn
LD4all lid
LD4all lid
Fawn heeft een LD4all Quest gehaald!
23
Laatst gezien: 2-6-2017
LDs: 38

Wat een grappige wc's, lolnoob. Die van mij zijn altijd heel smerig.

back to top
Charlottekos
Droomkoningin
LD4all lid
Charlottekos heeft een LD4all Quest gehaald!
20
Laatst gezien: 12-2-2014
LDs: 208

In mijn dromen zijn het vaak grote zalen vol met wc's, en dan is er een echt doolhof. Ik kan van zaal naar zaal en overal zijn kamers waar zo 20 potten in staan. Daar wil ik niet naar de wc gaan. Naast wc's liggen dan ook wel eens douchezalen en kleedkamers in dat doolhof. Vaak als ik dan naar de wc ga blijkt dat de deur te klein is of niet dicht kan zodat iedereen me kan zien. De potten zelf zijn vaak ook heel raar. Sommigen zijn gewoon anders gevormd, vaak zelfs zo dat ik me helemaal in bochten moet wringen. Vamdaag had ik nog een droom met de raarste wc tot nu toe. Aan de stortbak zat een pijpje die een beetje omhoog liep. Daaraanvast zat een bakje (ong 1 liter) vol met water. Er was dan een soort tuutje (als om mee te schenken) waar het water er uit kon stromen. Dan kwam het water met een boogje in een gat in de grond terecht. Het water werd constant ververst waardoor er steeds boogjes water door de lucht vlogen. Ik wilde plassen maar ik heb het uiteindelijk opgegeven omdat ik nat werd van het rondvliegende water.
Ik weet altijd wel hoe de wc's werken, ookal zijn ze nog zo raar. Ik word er soms ook lucide van, maar meestal niet helaas. Ik heb het nu zo'n 2 of 3 keer meegemaakt dat ik lucide werd.

back to top
lolnoob
LD4all lid
LD4all lid
27
Laatst gezien: 8-9-2012
LDs: 0

BerichtGeplaatst: Za 08 Sep, 2012  Reageer met quote

Haha mooi verhaal smile

back to top
PinkRose
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 23-1-2017
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 13 Sep, 2012  Reageer met quote

Ook hier zijn mijn droomwc's altijd raar. Ik zit voor iedereen te kijk, deuren willen niet op slot, als ze wel op slot willen zit er een raam in of zitten er opeens mensen op wc's naast me, of de deurtjes zijn maar een halve meter hoog... Als ik alleen thuis ben en ik door niemand gezien kan worden dan zijn de wc's vaak heel hoog, heel laag, heel groot of heel klein. Of er staat tot de bril water in. Of ik ga op de wc zitten en het is opeens een stoel. Of ik moet balanceren op een zwevende pot. Of of of....

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
Ansie heeft een LD4all Quest gehaald!
28
Chat Mods
Laatst gezien: 20-8-2017
LDs:

Problemen met WC's is volgens mijn een zeer bekend droom thema tounge2 Ook bij mij zijn de WC's vaak vreemd, of te openbaar. Soms zet ik mijn schaamte aan de kant en ga gewoon toch tounge2

back to top
Deathmar
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 24-12-2013
LDs: 1

Grappig om te zien dat heel veel mensen dezelfde toiletdromen hebben, ik ook trouwens. Hoewel ik ze heel veel heb, is het me niet gelukt om tijdens zo'n droom lucide te worden.

back to top
Synthesis
babedebupi
LD4all lid
26
Laatst gezien: 12-7-2013
LDs:

BerichtGeplaatst: Wo 27 Feb, 2013  Reageer met quote

Echt heel apart om dit te lezen, ik kan ook niet normaal naar de WC in mijn dromen (meestal openbare WC's). De WC thuis gebruik ik meestal om mij te verstoppen of uit mijn droom te komen, als ik aanvoel dat het niet goed loopt (ik ben dan niet lucide).

Bij mij komt het meest voor:
- Deur gaat niet dicht of er zit ruimte tussen de deur waarin mensen mij kunnen zien.
- Lage muren tussen de WC's bij openbare toiletten.

Maar verder ziet het er vrij "normaal" uit, geen rare WC-potten of iets dergelijks.

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.