EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

OBE/OOBE Ervaring

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

Auteur  Bericht 
MrThiemoo
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 10-11-2012
LDs:

OBE/OOBE Ervaring
BerichtGeplaatst: Di 06 Nov, 2012  Reageer met quote

Ik had een tijdje terug veel LD's en schreef al men dromen op. Toen ik er mijn intresee er een beetje in verloor stopte ik met het opschrijven van me'n dromenen ik had ook geen lucid dreams meer.

Nu had ik vanacht mijn eerste Out of body experience.
Het is bijna niet te beschrijve hoe het voelde/mooi het was.
Ik luisterde een sleep hypnosis: Sleep Hypnosis
Bij 4 min was ik in een diepe slaap en opeens hoorde ik zijn stem weer, het was als een soort licht knopje die werd omgeshcakeld datk opeens in die OBE zat ik wist dat ik sliep en k hoorde de man verder praten met z'n hypnose.
Het voelde alsof ik op een bed van bubbels lag ik zag ze overal met een groene gloed eroverheen, begon te zweven en uit me bed te stappen het was echt een super ervaring. Toen probeerde ik mezelf wakker te maken omdat k er niet veel over gelezen had op het internet. Ik werd wakker en schreef het gelijk op.

Heeft iemand ook een keer zo'n ervaring gehad? Want wat gebeurd er als je je eige laat gaan met de OBE. En hoe kan je het trainen, deze was puur toeval.

Mvg Thiemo[/quote]

back to top
MrThiemoo
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 10-11-2012
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 06 Nov, 2012  Reageer met quote

Nu ben ik eigenlijk ook iemand die wel zo af en toe een j opsteekt, en voor dit allemaal gebeurde was de laatste 3 uur gelede.

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
56
Laatst gezien: 19-10-2017
LDs: 364

BerichtGeplaatst: Wo 07 Nov, 2012  Reageer met quote

Hi Mister. Ik heb het ook meegemaakt de eerste keer vond ik heel heftig omdat ik nadat ik uit mijn lichaam was gekomen en naar mijn slapende lichaam wilde kijken werd wakker geschud door iemand die ik niet kon zien. De tweede en derde keer ging het veel beter. Toen niet naar mijn slapende lichaam gekeken. Tweede keer naar de zitkamer toegaan en derde keer naar buiten. Ik vind OBE's net zoals je beschrijft nog indrukwekender dan normale lucide dromen. Mijn ervaringen ermee kan je lezen in het eerste deel van mijn lucide droomdagboek. Een goede site vind ik OBE4U, kijk voor techniekjes om uit te treden naar de 10 video's. Zal met sleep hypnosis ook eens een keer gaan oefenen. Klink veel belovend.

back to top
optimize
LD4all lid
LD4all lid
optimize heeft een LD4all Quest gehaald!
25
Laatst gezien: 24-4-2013
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 08 Nov, 2012  Reageer met quote

Ik heb wel eens OBE waarin ik na een fake WILD (een WILD terwijl ik al droom) uit mijn lichaam stapte of zweefde. Maar ik ben er vrij zeker van dat dit normale lucide dromen waren. Soms realiseerde ik pas dat het geen echte WILD was nadat de lucide droom was afgelopen, omdat het verschrikkelijk realistisch kan lijken. Of echte OBE's bestaan weet ik niet, ik heb het zelf in ieder geval niet meegemaakt.

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
56
Laatst gezien: 19-10-2017
LDs: 364

BerichtGeplaatst: Vr 09 Nov, 2012  Reageer met quote

http://www.youtube.com/watch?v=MtuHLulECUI
Gesprek met Stephen LaBerge en Dominick Attisani over OBE's vanaf 1.15.30.
Gaat daar ongeveer 15 minuten over. Experts op het gebied van lucide dromen.
Vanaf 0.40.30 gesprek van 2 uur over allerlei aspecten van lucide dromen.
Heel boeiend als het je interesseert.

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.