EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

LD bloopers deel II

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 2Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Auteur  Bericht 
Partyfan5
Nieuw lid
Nieuw lid
19
Laatst gezien: 18-9-2011
LDs:

LD bloopers deel II
BerichtGeplaatst: Za 17 Sep, 2011  Reageer met quote

<mod>Deel 1</mod>

Het was mijn 1e lucide droom, dus ik dacht, laat ik gaan vliegen. Dat probeerde ik, ik dacht helemaal niet na en sprong van een tafel op goed geluk om te vliegen, ik viel keihard op de grond en had pijn. Ik weet nog dat ik dacht bij mezelf, ah, in dromen voel je dus ook echt pijn. (1 min later probeerde ik op een andere wijze te vliegen en toen lukte het wel:) )

back to top
Charlottekos
Droomkoningin
LD4all lid
Charlottekos heeft een LD4all Quest gehaald!
20
Laatst gezien: 12-2-2014
LDs: 208

BerichtGeplaatst: Ma 26 Sep, 2011  Reageer met quote

Ik had dus een prachtige LD gevolgd door een FA. Ik had niet door dat ik nog droomde. Ik droomde dus dat ik mijn droom was vergeten en ik heb zelfs braaf wat steekwoorden in mijn DJ gezet. Toen ik 's ochtends wakker werd duurde het echt heel lang voor ik besefte dat ik een LD had gehad

Goed, het is niet echt een blooper, maar ik schaam me er wel voor.

back to top
arthieb123
Day Dreamer
LD4all lid
18
Laatst gezien: 8-5-2014
LDs: 22

BerichtGeplaatst: Ma 28 Mei, 2012  Reageer met quote

Het gebeurde vandaag, Mijn eerste LD! Ok dan, Zoals vele zeggen ben je in een Lucide Droom heel sterk en dat kan je zelf ook bepalen! Later had ik heel erg dorst (ik wist niet waarom...)
dus ik fietste naar een huis ik deed een kast open en er zat een Mini-Koelkast in, ik trok aan het handvat, en ik trok toen aan dat ding zo hard dat die 'uit me handen' vloog en tegen een DC aan knaldde en hij werd echt heel boos maar hij kon me toch niks doen, LOL!

back to top
Dryalantha
Skyclad Dreamer
Moderator
Dryalantha heeft een LD4all Quest gehaald!
28
Researchers
Laatst gezien: 10-12-2017
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 28 Mei, 2012  Reageer met quote

Goeie start... lach1

back to top
Judylicious
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 19-10-2012
LDs: 2

BerichtGeplaatst: Di 29 Mei, 2012  Reageer met quote

Hahaha, het is zo grappig om dit te lezen!
Zelf heb ik nog maar 1 LD gehad, en nog geen bloopers. Het eerste wat ik dacht toen ik mijn LD had was: 'VET VET VET, dit moet ik op LD4all posten! Dit is te gek!' En toen vervaagde mijn LD natuurlijk weer, haha.

back to top
levipevi
Nieuw lid
Nieuw lid
23
Laatst gezien: 15-2-2011
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 12 Jul, 2012  Reageer met quote

het is misschien niet echt een blooper maar wel een grappig zicht in 1 van mijn eerste LD's besloot ik om te vliegen maar dat lukte niet zomaar ik moest beginnen rondlopen als een ik met mijn armen aan het zwaaien je kan het een beetje vergelijken zoals tom doet in die aflevering van tom en jerry als tom achter dat vogeltje aan zit

back to top
RudyL90
LD4all lid
LD4all lid
27
Laatst gezien: 7-6-2013
LDs: Lost count

Re: haha
BerichtGeplaatst: Do 12 Jul, 2012  Reageer met quote

T-Pex schreef:
...... haha colgate

Ik herinner me nog goed dat ik tijdens een LD bedacht dat als ik te hard zou schreeuwen, mijn ouders me in het echt in mijn bed knal hard hoorden schreeuwen. Voor de kenners; ik wilde een kamehameha-blast voor elkaar krijgen ... en daarvoor hoor je deze naam heel hard te roepen. Na deze realisatie heb ik in de rest van de LD de hele tijd gefluisterd ..... :...:

"Beetje jammer"

Greetzzz,
TX

Wat een goed idee zeg, dat ik daar nog nooit op ben gekomen. Heb al met water, vuur, stroom en weet ik wat geschoten maar nog nooit de kamehameha. :D

Mijn blooper: in een supermarkt probeerde ik door een melkpak heen te grijpen. Dit lukte, maar vervolgens bleef het pak melk in de buurt van mijn elleboog vastzitten en kreeg het niet meer los. DCs keken mij de rest van die droom heel vreemd aan...

back to top
Ambsi
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 1-2-2015
LDs:

BerichtGeplaatst: Vr 13 Jul, 2012  Reageer met quote

RudyL90 schreef:
Mijn blooper: in een supermarkt probeerde ik door een melkpak heen te grijpen. Dit lukte, maar vervolgens bleef het pak melk in de buurt van mijn elleboog vastzitten en kreeg het niet meer los. DCs keken mij de rest van die droom heel vreemd aan...

Hahahahaha, dat is zo hilarisch! lach1

back to top
Fawn
LD4all lid
LD4all lid
Fawn heeft een LD4all Quest gehaald!
23
Laatst gezien: 2-6-2017
LDs: 38

BerichtGeplaatst: Zo 22 Jul, 2012  Reageer met quote

Eigenlijk zou ik wel op alles willen reageren. ^^

RudyL90 schreef:

lach2

back to top
LDlover
LD4all lid
LD4all lid
Researchers
Laatst gezien: 14-4-2013
LDs: z

BerichtGeplaatst: Zo 05 Aug, 2012  Reageer met quote

Halverwege mijn LD dacht ik opeens dat het een gewone droom was en toen raakte ik in paniek en werd ik wakker. Wel jammer, want daar voor was het een hele leuke droom...

back to top
Kikkie
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 10-2-2014
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 07 Jan, 2013  Reageer met quote

Afgelopen nacht speelde mijn droom zich, zoals zo vaak, af in mijn oude flat, waar ik 4 jaar geleden weg ben gegaan. Ergens had ik het gevoel dat ik droomde. Zou het? Nee, ik denk het niet. Toch maar even naar mijn handen kijken. Eén, twee, drie, vier, vijf vingers. Mijn handen zagen er normaal uit. Even later stond ik in de badkamer. Ik dacht: "In een droom kan ik door muren heen lopen", en botste expres tegen de muur op. Ik kon er niet doorheen. Conclusie: geen droom dus.

Even later werd ik wakker. Was het dus tóch een droom! Dit vertelde ik aan iemand. Van die realitychecks die normaal waren enzo. En dat het zo jammer was dat ik niet beseft had dat het een droom was.

Weer even later werd ik dus écht wakker... overspannen Dat ik het aan iemand vertelde was dus óók een droom.. (Droom ik dan nu dat ik hier zit te typen? wink )

back to top
Zoe
Dromer 4All
LD4all lid
Laatst gezien: 13-5-2016
LDs: +/- 45

BerichtGeplaatst: Di 08 Jan, 2013  Reageer met quote

Ik probeerde een keer mijn ultieme doel te behalen (privé) en toen waren alle DC's boos op me. Wat wel faal was, ik wist dat ik droomde en dat het allemaal nep was, toch wou ik het goed maken met de DC's en ging me excuses aanbieden HAHA

back to top
Xupmas
LD4all lid
LD4all lid
19
Laatst gezien: 2-8-2013
LDs: 10 :D

BerichtGeplaatst: Do 10 Jan, 2013  Reageer met quote

Ik probeerde te vliegen als superman, toen vloog ik heel gênant tegen een muur aan.
Ging ik maar vliegen als een vogel. Wat een faal was dat

back to top
Nils
LD4all lid
LD4all lid
22
Laatst gezien: 4-4-2013
LDs: 3

BerichtGeplaatst: Wo 13 Feb, 2013  Reageer met quote

ik heb een keer geprobeerd door een muur te lopen, toen knalde ik keihard met mijn voorhoofd ertegenaan (ik slaap tegen de muur aan) toen heb ik met een Kamehameha de muur gewoon opgeblazen siiw
toen ik wakker werd had ik dus een rooie plek op mijn hoofd! was dus met mijn hoofd IRL tegen de muur aangeknalt! overspannen

back to top
Wortel
LD4all lid
LD4all lid
Wortel heeft een LD4all Quest gehaald!
25
Laatst gezien: 2-8-2017
LDs: onregelmatig

BerichtGeplaatst: Di 19 Feb, 2013  Reageer met quote

Haha grappig. Maar hoe kan dat eigenlijk, er wordt toch altijd gezegd dat je dan in een slaapverlamming bent, dus dat je niet in het echt kan bewegen. Ik heb ook wel eens iets meegemaakt, dat ik in het echt deed volgens mij. Hoe kan dat?

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 2Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.