EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

LD bloopers deel II

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 2 van 2Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Auteur  Bericht 
Nils
LD4all lid
LD4all lid
22
Laatst gezien: 4-4-2013
LDs: 3

BerichtGeplaatst: Wo 20 Feb, 2013  Reageer met quote

gewoon tijdens het omdraaien in je slaap, want als je wakker word lig je niet in de zelfde positie toen je ging slapen. zelfde princiepe, alleen dan met mijn hoofd tegen de muur aan

back to top
blok
^ dat ben ik ^
LD4all lid
18
Laatst gezien: 30-1-2014
LDs: -4-

BerichtGeplaatst: Di 19 Mrt, 2013  Reageer met quote

niet LD, maar wel grappig:
ik droomde dat ik net wakker was en ergens heen moest en dacht: gelukkig ben ik niet te laat! of ik was 1/2 seconde lucide of ik was toen wakker, maar op dat moment werd ik wakker en dacht ik ben wel te laat want mijn wekker is een uur geleden afgegaan! en ja, ik was een uur te laat.

back to top
Zoe
Dromer 4All
LD4all lid
Laatst gezien: 13-5-2016
LDs: +/- 45

BerichtGeplaatst: Vr 22 Mrt, 2013  Reageer met quote

Ik was ooit lucide en zat in een auto. Ik zat achterin en wou door de deur (zonder hem open te doen) naar buiten vallen. Dus ik probeer eerst met me hand erdoor te gaan.. en val dan met me hele lichaam tegen de deur, maar nee de rest van me lichaam bleef hangen O_O

back to top
Roäc
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 3-1-2014
LDs:

BerichtGeplaatst: Vr 03 Jan, 2014  Reageer met quote

Laatst had ik twee faals in een lucide droom. Ik had namelijk een lucide droom door middel van DILD. In de ND droomde ik dat ik uit mijn zolderkamer (die ik niet heb) keek en dat ik verderop allemaal huizen in de fik zag staan, en het vuur scheen mijn kant op te komen. Ik wekte mijn ouders om ze te waarschuwen, ik weet niet meer wat ze zeiden, maar waarschijnlijk iets heel achterlijks waardoor ik ging twijfelen of dit nu RL was. Ik kneep mezelf en voelde niets, en baalde enorm. Dit vond ik namelijk een erge spannende droom, en daarom vond ik het jammer dat hij nep was. Teleurgesteld was ik mezelf al aan het wakker maken (blooper 1) totdat ik mezelf net op tijd bedacht dat dit juist 10x spannender is! Enthousiast rende ik langs mijn ouders en, ze waren toch niet echt, schreeuwde naar ze: STELLETJE M*G*L*N! (is hier een antischeldpolicy?), maar in mijn droom schreeuwde ik zo hard, dat ik mezelf IRL wakker mompelde :( [/code]

back to top
NoFish
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 10-6-2014
LDs: (1/..)

BerichtGeplaatst: Wo 15 Jan, 2014  Reageer met quote

haha als ik zo van iedereen lees kunnen er toch nog wel andere dingen misgaan bij proberen te vliegen, ik had een paar dagen geleden mijn allereerste lucide droom. ik was zo enthousiast dat ik droomde waardoor ik mezelf wakker aan het maken was. ik had ergens gelezen dat je dan moest ronddraaien om in je droom te blijven dit lukte best goed (je kunt dus niet duizelig worden) en toen alles weer normaal was had ik het idee kom laat ik gaan vliegen zo moeilijk is dat toch niet? nou ik stond in een grote balzaal en voelde mezelf omhoog gaan, alsof ik gewoon opsteeg alleen er trok een kracht aan me, nu was het niet vliegen maar bleek naar een paar keer op en neer gestuiterd te hebben gewoon de zwaartekracht om te draaien enz. enz. het was een leuke ervaring maar helaas door mijn enthousiasme duurde het minder lang dan dat ik had gedacht en heb ik mezelf wakker gemaakt.

back to top
meredith
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 16-6-2014
LDs:

BerichtGeplaatst: Vr 17 Jan, 2014  Reageer met quote

Leuk al die faals. Ik was een keertje half lucide maaf ik vond mijn droom zo eng dat ik uit het zolder raam gesprongen was. Toen kwamen er allemaal mensen om hee. Staan en zeide dat ik drie honderd meter naar beneden was gevallen. Later besefte ik dat ik mezekf ook gewoon wakker hed kunnen maken in plaats van zelf moord te plegen had me pijn kunnen besparen bij het wakker worden.

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
56
Laatst gezien: 18-10-2017
LDs: 364

BerichtGeplaatst: Za 18 Jan, 2014  Reageer met quote

Weg vliegen is ook een mogelijkheid. Ik laat me niet te pletter vallen.

back to top
DC-Tess
Fulltime Dreamer
LD4all lid
22
Laatst gezien: 11-4-2014
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 23 Mrt, 2014  Reageer met quote

Ik had een keer keiharde ruzie met een paar DC's in mijn droom. Het kwam toen tot zo ver dat ik er eentje wou slaan. Alleen terwijl ik naar hem toe liep en mijn vuisten bewoog werd ik wakker, en sloeg ik keihard tegen de muur aan, om vervolgens keihard ''ROTZAK'' te roepen. Toen realiseerde ik me dat hij weg was en dat ik al wakker was. shy2

back to top
wide_awake
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 19-9-2014
LDs:

BerichtGeplaatst: Vr 19 Sep, 2014  Reageer met quote

Ik had in mijn lucide droom een ontzettend mooie halsketting gekregen van iemand, en ik vond het zo'n zonde dat ik die enkel maar in mijn droom had. Plots had ik een lumineus idee: ik zou een manier vinden om voorwerpen in een droom te transporteren naar de werkelijkheid. "Want dat zou toch mogelijk moeten zijn, niet?"
Ik had het plan helemaal uitgewerkt, en ben in mijn droom als een gek naar huis gefietst en de trap opgelopen naar mijn kamer om daar de halsketting onder mijn kussen te verstoppen. Je kan je niet voorstellen hoe blij dat ik was dat ik eindelijk dé manier gevonden had om een voorwerp naar het echte leven te kunnen zenden.
Toen ik wakker werd ging ik meteen zoeken onder mijn kussen, maar de vreugde duurde natuurlijk niet zo lang...

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
Mario (Stefano) heeft een LD4all Quest gehaald!
16
Researchers
Laatst gezien: 17-10-2017
LDs: 63

BerichtGeplaatst: Vr 19 Sep, 2014  Reageer met quote

Ik ging een keer 112 bellen in een LD maar toen moest ik voordat hij ging bellen kiezen welke alarmcentrale ik wou in een lijst smile In een LD van vroeger wou ik het Amerikaanse alarmnummer 911 bellen maar zat er geen hoorn meer aan het telefoondraad smile

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 2 van 2Ga naar Pagina Vorige  1, 2

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.