EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Magnesium/Omega 3 en heldere dromen

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

Auteur  Bericht 
Dannydeman
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 5-9-2007
LDs:

Magnesium/Omega 3 en heldere dromen
BerichtGeplaatst: Ma 03 Jun, 2013  Reageer met quote

TIjd geleden dat ik hier gepost heb smile Het is ook al redelijk lang geleden dat ik me actief bezig heb gehouden met Lucide Dromen. Sinds een aantal weken ben ik echter aan het experimenteren met voedingssupplementen. Niet om te dromen, maar gewoon om gezonder te leven. Niets schokkends, maar natuurlijke multivitamines, Omega 3/6 en nu ook Magnesium. Ik merk heel veel positieve effecten, wat ik van te voren niet had gedacht. Zeker nu ik begonnen ben met Magnesium merk ik dat ik veel meer energie heb en tegelijkertijd kalmer ben.

Er is echter 1 bijkomstigheid welke ik opmerkelijk vind. Iedere nacht heb ik zeer heldere dromen. Geen geheel prettige dromen, maar ook niet onprettig. Ze zijn echter zeer helder en het is erg consistent, want krijg ze nu iedere nacht. Ik heb nog niet de controle kunnen overnemen (misschien te lang out of practice smile ) maar ik denk dat dit zeer goed mogelijk is!

Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met Magnesium/Omega 3 en het krijgen van zeer heldere dromen? En zo ja; wat zou een mogelijke verklaring kunnen zijn van dit fenomeen?

back to top
ilias030
Nieuw lid
Nieuw lid
Researchers
Laatst gezien: 30-7-2013
LDs: 0 ik wil ze

BerichtGeplaatst: Di 04 Jun, 2013  Reageer met quote

Hey Dannydeman,

Spannend dat je veel LD krijgt leuk, en ook goed dat je gezond aan het eten , en natuurlijk is het verstandiger om gezonde producten te eten IPV junkfood enzo , want byv als je veel alcohol drinkt is de kans klein dat je LD krijgt i.p.v byv boter , als ik goede dromen krijg heb ik meestal iets gezonds gegeten maar ik heb nog geen LD gehad.En als ik Junkfood byv eet herinner ik ze niet meer , dus JA het helpt.

Veel succes met je LD wink

back to top
Nicro
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 21-1-2014
LDs:

BerichtGeplaatst: Vr 08 Nov, 2013  Reageer met quote

Het zou goed kunnen dat magnesium iets mee te maken heeft. Het is een stress-verlager en het word vaak gebruikt bij slaapstoornissen dus het lijkt mij wel verband te houden.

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.