EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

LD4all Quest 70: Zomervakantie!

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 2Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Auteur  Bericht 
Ansie
Stockholm
Moderator
Ansie heeft een LD4all Quest gehaald!
28
Chat Mods
Laatst gezien: 20-8-2017
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 08 Jun, 2014  Reageer met quote

Auteur: Ansie

Deze Quest duurt tot eind augustus

Elke maand, op LD4all :ld4all: hebben we een nieuwe Quest om je LD's op een leuke manier te verkennen.

klik hier voor een lijst met alle LD4all Quests
Klik hier om zelf een Quest voor te stellen

Zomervakantie!
De dagen zijn langer, de zon voelt warmer aan en stranden beginnen langszaam vol te lopen. Het is weer zomer! Tijdens de zomer gaan veel mensen op vakantie. De één in eigen land, de ander naar een bestemming aan de andere kant van de wereld.

Hoe geweldig je vakantie ook is, er is altijd ruimte voor verbetering. Te veel regen misschien? Te warm? Geen zwembad? Te weinig vis? Geen privé-jet? In onze dromen kunnen we onze perfecte vakantie creëeren. Laten we dat in deze Quest gaan doen!

Om deze Quest te voltooien en je vleugels te verdienen

• Word Lucide
  • Creëer je eigen vakantie
  • Heb het naar je zin
  • Beschrijf je vakantie in dit onderwerp

Wees alsjeblieft duidelijk of je het gevoel hebt dat je de Quest gehaald hebt. Je kunt het ook nog eens proberen. pasQuale geeft de vleugels alleen als je zelf het gevoel hebt dat je geslaagd bent. De vleugels zijn een beloning voor jezelf.

pasQuale zal iedereen die zijn vleugels verdiend heeft zijn vleugels geven aan het einde van de Quest. Wees dus alsjeblieft geduldig.

Tips voor het behalen van deze Quest

• Bedenk van te voren wat je ideale vakantie is.
  • Bedenk hoe je de locatie gaat vinden. Kijk je achter een deur? Draai je je om? Of reis je met de auto?
  • Probeer je genieten van je vakantie!

Veel succes en een fijne vakantie!

Laatst aangepast door Ansie op Ma 01 Sep, 2014, in totaal 1 keer bewerkt
back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
Mario (Stefano) heeft een LD4all Quest gehaald!
16
Researchers
Laatst gezien: 12-12-2017
LDs: 63

BerichtGeplaatst: Zo 13 Jul, 2014  Reageer met quote

Ik was thuis en ik stond bij de bank en deed een reality check. Ik kneep mijn neus dicht en ik kreeg geen adem en mijn vingers waren ook normaal en mijn moeder stond bij de trap in de woonkamer en die zag er niet raar uit. Ik dacht toch er klopt iets niet. Ik dacht als ik mijn neus dicht knijp krijg ik adem en ik kneep mijn neus dicht en ik kreeg gewoon nog adem! Ik dacht Dit is een droom! Ik stelde voor dat ik op vakantie was en op een strand en ik zag een strand met een rood met witte parasol voor me. Ik dacht Ik wil slaapverlamming. Het werd donker om me heen en ik had het gevoel dat ik in bed lag maar andersom met mijn hoofd op het einde van me bed. Ik liet me weer meeslepen door de droom en later (in dezelfde droom) was ik weer lucide en probeerde ik me voor te stellen auto's in een baantje te zien rijden geconcentreerd. Later dacht ik dacht dat ik wakker was (maar ik was niet echt wakker) en zei ik tegen mijn moeder dat ik lucide was. Ik zei ook dat ik dacht Ik wil slaapverlamming en mijn moeder zei Je moet je niet bang maken (of je moet geen enge dingen doen). Toen zei ik Zoef zei probeer het uit. Ik liet me weer meeslepen door de droom en de droom ging weer over in een normale droom. Ik was op het vakantiepark Coldenhove in Gelderland en ik ging voor de laatste keer zwemmen (want we zouden die maandag weer naar huis gaan). We waren in het grote gedeelte van het zwembad en het was heel rustig. Later was ik in het vakantiehuis en moest ik huilen omdat we bijna naar huis gingen. We gingen een brief sturen naar Sprotje (Michelle von treuberg) of ze bij ons op vakantie wou komen. Er was een man en die zei Ze is nu al wat ouder. Die maandag zou Michelle bij ons op vakantie komen. We moesten wel naar een ander vakantiehuis. Ik wou zo graag dat Michelle kwam. Toen was het maandag en ging ik met mijn moeder naar het nieuwe huisje. Ik zei is het huisje niet huisdier vrij? Maar gelukkig was het huisje niet huisdier vrij en het was ook niet rook vrij. Ik dacht van binnen aan een grapje van O hij is wel mens vrij en ik dacht ik kan dat grapje straks wel tegen Michelle zeggen. Ik dacht Ik ben nu weer heel erg op Michelle verliefd. Later zat ik met Michelle op mijn bed (van het vakantiehuis) en Michelle had haar telefoon mee. Ik had het met Michelle over telefoons maar het leek erop dat ze het er niet meer over wou hebben. Toen wou ze het er denk wel weer over hebben want we hadden het er weer over. Michelle vroeg Mag ik even op je telefoon? Ik zei Nu even niet. Ik dacht misschien mag ze wel even op mijn oude tab. Michelle haar telefoon bleef heel lang op het Samsung Logo staan. Ik zei Als hij het straks nog niet doet Moet ik hem dan maken? Michelle zei Ja. Ik zei Alles is er dan wel af maar aan een telefoon die niet opstart heb je ook niks. Toen startte hij wel op en ze had een oranje thema en het leek erop dat haar telefoon naar fabrieksinstellingen stond want je moest hem op nieuw instellen (het oranje thema is normaal voor de voetbal maar nu omdat Michelle kwam). Ik dacht O het komt door je kippen thema. Ik zei Je vader heeft hem zeker helemaal gereset? Ik ging hem instellen en toen moest ik de taal instellen en ik wou hem bijna op Nederlands zetten maar toen dacht ik O nee Michelle is komt uit Duitsland (Michelle komt uit Duitsland maar in mijn droom praate ze Nederlands). Ik zei moet de taal op Duits of Nederlands? Ze zei Ik denk dat Duits makkelijkst voor me is. Toen werd ik wakker. Dat ik wakker was vond ik het jammer dat het maar een droom was.

Ik heb het gevoel dat ik de quest ga winnen!

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
16
Researchers

BerichtGeplaatst: Ma 21 Jul, 2014  Reageer met quote

Ik had vannacht weer een LD! Eerst was het een ND en toen ik later een RC deed werd het een LD!

We waren op vakantie in Gelderland Coldenhove en we moesten naar huis. Ik ging met mijn vader en moeder uit het vakantiehuisje. We kwamen nog even langs een ander vakantiehuisje en ik was verdrietig dat we naar huis gingen. Ik zei tegen mijn moeder Hoef ik niet te huilen dat we naar huis gaan? Mama zei Nee hoor daar hoef je niet om te huilen. Ik voelde al tranen in mijn ogen. Ik zei Ik huil toch niet? Ik ging met mijn vader bij dat andere huisje naar binnen want er stonden nog wat spullen. De gang zag er anders uit dan die van het huisje waar wij in zaten. Ik zei tegen mijn vader O ik moet de meterkast nog zien. Mijn vader zei Daar moet ik nu in. Toen dacht ik de andere meterkast moet ik ook nog zien. (Als je binnen kwam had je rechts meteen de deur naar de woonkamer en naast die duur de meterkast en tegenover de WC, Badkamer, en slaapkamers).
Ik wou eigenlijk ook de slaapkamers van dat huisje nog even zien. Toen ging ik weer naar buiten en was ik heel verdrietig. Ik zei Je mag gewoon plakkaat zeggen als we hier blijven. Ik ging fietsen met mijn moeder en het leek of ik geesten van ons zelf in het huisje zagen. We fietsten verder en ik kneep mijn neus dicht en Ik kreeg geen adem. Ik dacht Ik krijg adem en ik kneep weer mijn neus dicht en ik kreeg gewoon adem. Ik wist dat ik droomde. Ik dacht aan de quest en ik besloot de vakantie wat gezelliger te maken en dacht aan een liedje van Bassie&Adriaan Op vakantie. Op vakantie.
(Maar ik weet niet meer of ik het ook zong). We kwamen de 2 vrouwen tegen bij de toiletten. Later was ik met mijn moeder in mijn slaapkamer en mijn moeder stond bij het raam. Ik dacht aan mijn moeder met het hoofd van een monster maar het gebeurde niet. Toen voelde ik dat ik wakker begon te worden dus ik ging in mijn handen wrijven. Ik dacht luciditeit luciditeit. Toen werd ik wakker.

Ik heb het gevoel dat ik geslaagd ben!

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
28
Chat Mods
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 29 Jul, 2014  Reageer met quote

Gefeliciteerd Stefano smile Het is je gelukt om je vakantiedromen en LD's te combineren!

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
16
Researchers

BerichtGeplaatst: Wo 30 Jul, 2014  Reageer met quote

Ansie schreef:
Gefeliciteerd Stefano smile Het is je gelukt om je vakantiedromen en LD's te combineren!

Dankjewel! Betekend dat dat ik mijn vleugels verdiend heb?

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
28
Chat Mods
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 31 Jul, 2014  Reageer met quote

Als jij vindt dat je genoeg je vakantie hebt verbeterd in een lucide droom, krijg je je vleugels smile

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
16
Researchers

Ik vind van wel smile

back to top
Luigi (jelle)
Lucid Gamer
LD4all lid
25
LDs: 20

Gefeliciteerd met het behalen van je vleugels Stefano.

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
16
Researchers

Jelle schreef:
Gefeliciteerd met het behalen van je vleugels Stefano.

Dankjewel!

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
16
Researchers

BerichtGeplaatst: Vr 01 Aug, 2014  Reageer met quote

Ansie schreef:
Als jij vindt dat je genoeg je vakantie hebt verbeterd in een lucide droom, krijg je je vleugels smile

Weet jij wanneer ik mijn vleugels krijg want ik kan ze nog niet zien?

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
28
Chat Mods
LDs:

Re: LD4all Quest 70: Zomervakantie!
BerichtGeplaatst: Zo 03 Aug, 2014  Reageer met quote

Ansie schreef:

pasQuale zal iedereen die zijn vleugels verdiend heeft zijn vleugels geven aan het einde van de Quest. Wees dus alsjeblieft geduldig.

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
16
Researchers

Re: LD4all Quest 70: Zomervakantie!
BerichtGeplaatst: Zo 03 Aug, 2014  Reageer met quote

Ansie schreef:
Ansie schreef:

Sorry ik had zag het later pas!

back to top
DreamsV
LD4all lid
LD4all lid
DreamsV heeft een LD4all Quest gehaald!
Laatst gezien: 31-10-2014
LDs: 15

BerichtGeplaatst: Di 05 Aug, 2014  Reageer met quote

ik heb deze queut ook gehaald!

ik had het landschap in een mooi strand verander en ben gaan vliegen! ik wou gaan zwemmen maar toen werd ik wakker. maar het vliegen was ook super leuk! en het was mijn eerste LD dus ik ben super blij grin grin

back to top
DreamsV
LD4all lid
LD4all lid
DreamsV heeft een LD4all Quest gehaald!
Laatst gezien: 31-10-2014
LDs: 15

Xfjord schreef:
ik heb deze quest ook gehaald!

ik had het landschap in een mooi strand verander en ben gaan vliegen! ik wou gaan zwemmen maar toen werd ik wakker. maar het vliegen was ook super leuk! en het was mijn eerste LD dus ik ben super blij grin grin

hier trouwens de link van heel de droom: http://www.ld4all.com/nl/forum/viewtopic.php?p=90722& highlight=#90722

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
28
Chat Mods
LDs:

Gefeliciteerd Xfjord smile

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 2Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.