EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

In een droom vroegere droomgebieden tegenkomen

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

Auteur  Bericht 
Locious
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 29-7-2014
LDs: 2

In een droom vroegere droomgebieden tegenkomen
BerichtGeplaatst: Wo 25 Jun, 2014  Reageer met quote

Hee,

Ik vroeg me af...

Ik had vannacht in een ND dat ik een gebied tegenkwam die eigenlijk gemaakt was door mijn brein in een vroegere droom van een jaar geleden. Dit was erg vreemd toen ik ontwaakte en erover nadacht.

Het zit zo. Ik had vroeger eens gedroomd over een bepaald centrum met bepaalde winkels en bepaald uiterlijk, sfeer. Ik had in die droom heel veel kleren gekocht van geld dat ik niet had. Vannacht was ik in een droom aan het rennen en kwam ik in ditzelfde centrum terecht. De winkels hadden dezelfde namen en zagen er precies hetzelfde uit!
Het meest vreemde was, dat ik in mijn droom dit herkende en ik dacht: "Hee, deze winkels ken ik, daar had ik ooit teveel geld uitgegeven". Ik wist blijkbaar in mijn droom van die droom van een jaar terug! Maar in mijn droom beleefde ik dit alsof dit gewoon vroeger in diezelfde wereld gebeurd was (ik werd niet lucide).

Ik vind dit echt bizar en waar zal dit mee te maken hebben? Hebben jullie ook wel eens meegemaakt dat dingen terugkomen uit vroegere dromen? Ik heb het wel vaker, maar dan was het wel anders. Dit vond ik echt bizar.

Pas toen ik wakker werd realiseerde ik me dat het uit een vroegere droom kwam, terwijl het helemaal geen interessante droom was.

Hopelijk ben ik een beetje duidelijk haha!

Groeten

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
56
Laatst gezien: 21-10-2017
LDs: 364

BerichtGeplaatst: Do 26 Jun, 2014  Reageer met quote

Ik heb het al vaker meegemaakt dat ik me in een droom herinnerde dat ik daar al eerder was geweest. Alleen misschien niet zo gedetailleerd als jij beschrijft.
Je onthoud niet alle supermarkten waar je ooit geweest bent maar slechts een.
En al die info die is opgeslagen in je brein wordt dagelijks bijgewerkt
heb ik wel eens gelezen in een droomboek.

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
Ansie heeft een LD4all Quest gehaald!
27
Chat Mods
Laatst gezien: 17-8-2017
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 31 Jul, 2014  Reageer met quote

Vroeger had ik dit ook wel eens met specifieke plekken uit mijn dromen. Zo kwam ik vaak in een bepaald zwembad terecht. Deze dromen kwamen niet per se kort achter elkaar.

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.