EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Binaural Beats Log Stefano

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 5 van 6Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Auteur  Bericht 
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
Mario (Stefano) heeft een LD4all Quest gehaald!
16
Researchers
Laatst gezien: 23-10-2017
LDs: 63

BerichtGeplaatst: Zo 26 Jul, 2015  Reageer met quote

Ik heb Woensdagochtend in bed 15 minuten naar Lucid Dream van I-Doser geluisterd. Ik heb geen LD gehad en ik ben niet in slaap gevallen. Ik was wel lekker ontspannen na het luisteren.

Spotify

Artiest:I-Doser.com
Album:Clestical Simulations
Nummer:Lucid Dream

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
16
Researchers

BerichtGeplaatst: Za 01 Aug, 2015  Reageer met quote

Ik heb Woensdagavond voor het slapen gaan 15 minuten naar Iboga van I-Doser via I-Doser Free voor Windows gemixt met Morning At Seven van James last geluisterd.
Ik heb bijzondere effecten gehad en ook geen LD gehad. Ik heb wel een ND onthouden.

I-Doser Free voor Windows

Dose/Binaural Beat:Iboga

Achtergrondmuziek:Morning At Seven - James Last

Ik heb Donderdagavond voor het slapen gaan ook binaural beats geluisterd. Ik heb toen Sleeping Angel van I-Doser gemixt met Morning At Seven van James Last geluisterd.
Ik heb geen bijzondere effecten gehad en ook geen LD gegad. Ik heb wel een ND onthouden.

I-Doser Free voor Windows

Dose/Binaural Beat:Sleeping Angel
Achtergrondmuziek:Morning At Seven - James Last

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
16
Researchers

BerichtGeplaatst: Ma 10 Aug, 2015  Reageer met quote

Ik heb Zaterdag 15 minuten naar Reset van I-Doser geluisterd.

Spotify

Artiest:I-doser
Album:Dose Enhancers
Nummer:Reset

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
16
Researchers

BerichtGeplaatst: Za 12 Dec, 2015  Reageer met quote

Hallo Dromers,

Ik heb net weer eens binaural beats geluisterd. Ik heb 15 minuten
naar Lucid Dream van I-Doser geluisterd. Tijdens het luisteren probeerde ik terug te denken aan die droom over patatjes halen bij de kapper en die droom (zelfde droom) over dat snoepje wat houdbaar was tot 1990 en ging ik die droom weer helemaal inbeelden. Later ging ik nog even terug denken aan dat ik wakker werd uit die droom. Daarna ging ik mij concentreren op de binaural beats. Toen de binaural beats afgelopen waren deed ik mijn koptelefoon af en bleef ik nog even lekker liggen.

Misschien krijg ik vannacht een LD of ga ik weer dromen over dat snoepje uit 1990 wink5

Die droom van patatjes halen bij de kapper en dat snoepje uit 1990 had ik vorig jaar rond deze tijd. Vorig jaar was ik deze zaterdag ziek en had ik de nacht van zaterdag op zondag die droom.

Spotify

Album:Celestial Simulations

Groetjes Stefano

Edit: Ik het geen LD gehad en ik heb niet meer over patatjes halen bij de kapper en dat snoepje uit 1990 gedroomd.
Ik heb wel een ND onthouden.
Die snoepjes waar Ik vorig jaar rond deze tijd over droomde, die houdbaar waren tot 1990 waren berensnoepjes. Heel toevallig vond mijj moeder gisteren echt in de kast die ze aan het opruimen was in een beker berensnoepjes die overdatum waren. Normaal keken wel nooit in die beker. De berensnoepjes zijn houdbaar tot 01-04-2013. De berensnoepjes in mijn droom waren houdbaar tot 06-07-1990 en er stond 06-07-01990 in mijn droom.

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
16
Researchers

BerichtGeplaatst: Wo 16 Dec, 2015  Reageer met quote

Ik heb zondagavond voor het slapen gaan 15 minuten naar Astral Projection van I-Doser geluisterd. Ik heb geen bijzondere effecten gehad en ik heb ook geen LD of OBE gehad
Ik heb wel een ND onthouden.

Spotify

Nummer:Astral Projection

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
16
Researchers

BerichtGeplaatst: Do 17 Dec, 2015  Reageer met quote

Ik heb gisterenavond voor het slapen gaan 15 minuten naar Hand of God van I-Doser geluisterd. Ik werd ontspannen tijdens het luisteren. Ik heb geen LD gehad vannacht. Ik heb wel een ND onthouden.

Spotify

Album:Sacred Simulations
Nummer:Hand of God

Ik heb vanmiddag ook 15 minuten naar Hand of God van I-Doser geluisterd. Ik werd lekker ontspannen tijdens het luisteren en was ook ontspannen na het luisteren.
Ik luisterde via de I-Doser Premium app voor Android.

I-Doser Premium (Android App)

Dose/Binaural Beat:Hand of God

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
16
Researchers

BerichtGeplaatst: Do 31 Dec, 2015  Reageer met quote

Ik heb Zaterdag 15 minuten naar Lucid Dream van I-Doser geluisterd. Ik heb geen LD gehad maar ik werd wel lekker ontspannen tijdens het luisteren.

Spotify

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
16
Researchers

BerichtGeplaatst: Vr 08 Jan, 2016  Reageer met quote

Ik heb vorige week Donderdag (oudjaarsavond) 15 minuten naar Ajna van I-Doser geluisterd. Ajna hoort bij de Chakra Collectie van I-Doser en is voor je derde oog chakra. Tijdens het luisteren werd ik lekker ontspannen en na het luisteren was ik ook lekker ontspannen. In de Ajna binaural beat zijn ook mooie geluiden zoals vogeltjes te horen.

Spotify

Album:Chakra Collection
Nummer:Ajna

Ik heb Zaterdag ook binaural beats geluisterd. Ik heb sinds Zaterdag een nieuw matras en ik heb nieuwe oordopjes. Ik heb 15 minuten naar Hand of God van I-Doser geluisterd. Ik kreeg een fijn gevoel in het begin en ik vond het lekker liggen. Ik werd lekker ontspannen en ik was na het luisteren ook lekker ontspannen.

Spotify

Ik heb Zondag en Maandag ook binaural beats geluisterd. Maandag heb ik 15 minuten naar Gates of Hades van I-Doser geluisterd en 15 minuten naar Calm van I-Doser geluisterd. Ik voelde mij tijdens het luisteren naar Calm rustiger dan tijdens het luisteren naar Gates of Hades. Ik had tijdens het luisteren van Gates of Hades ook een beetje dwang of ik wel goed lag en zo (Ik denk niet dat dat door Gates of Hades komt want ik heb dat wel vaker).
Toen Gates of Hades afgelopen was ging ik Calm luisteren. Tijdens het luisteren naar Calm had ik niet zo'n dwang en werd ik lekker ontspannen. Daarna ben ik gaan slapen. Ik heb geen LD gehad. Wel een ND onthouden.

Spotify

Nummer:Gates of Hades

Nummer:Calm

Ik heb Dinsdag 15 minuten naar CactusQH van I-Doser geluisterd. Ik werd lekker rustig tijdens het luisteren. Op het eind van het nummer waren ook zeemeeuwen te horen. Daarna ben ik lekker gaan slapen. Ik heb geen LD gehad. Wel een ND onthouden.

Spotify

Album:Quick Hit Simulations
Nummer:CactusQH

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
16
Researchers

BerichtGeplaatst: Ma 01 Feb, 2016  Reageer met quote

Ik hen gisterenavond voor het slapen gaan 15 minuten naar Reset van I-Doser geluisterd en daarna 10 mimuten naar Underwater Bubbles van de White Noise App geluisterd.
Ik heb een paar weken terug de White Noise Full app voor Android gekocht. Als je de White Noise Full app gekocht hebt of de White Noise Free app gebruikt kan je ook de White Noise Market downloaden en daar kan je heel veel White Noise nummers downloaden zoals Underwater Bubbles, Zen Spa Music, Peaceful Lake, Forest Rain, Car Rain, Water Dam, Hydrotherapy, Chirping Frogs, Senegal Currents. Grandfather Clock Original, Grandfather Clock Chime, Water Wheel, St. Martin At Night, Rural Netherlands, Evening Lake, Huge Waterfall, Underwater Waves, Evening Campfire,
De meeste zijn heel mooi en lekker rustig.

Ze hebben ook binaural beats als Theta Waves, Mu Waves, Gamma Waves, Alpha Waves, Beta Waves, Delta Waves, en nummers als Freight Train, Sleigh Bell Rings, Tugboat Cabin, Airplane Travel, Space Station Sleep Room, Fighter Jet Engine, Paddle Boat, River Rapids, Padding Canoe, Metro Train, High Speed Train, en Bathroom Fan (Ventilator).

Ik vind het een hele mooie app.

Ik heb gisteren eerst 15 minuten naar Reset van I-Doser geluisterd via Spotify en daarna gelijk naar Underwater Bubbles via de White Noise App. Ik heb de Underwater Bubbles 10 minuten geluisterd. Daarna ben ik gaan slapen.

Ik heb geen LD gehad vannacht. Wel een ND onthouden.

Spotify

Nummer:Reset

White Noise App voor Android

Nummer:Underwater Bubbles

Je #### hier 15 seconden luisteren hoe Underwater Bubbles klinkt:
https://www.youtube.com/watch?v=IDnwMSonOKA

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
16
Researchers

BerichtGeplaatst: Vr 05 Feb, 2016  Reageer met quote

Ik heb maandagmiddag 10 minuten naar Meditation Pacify van I-Doser geluisterd. De binaural beat duurde 10 minuten en Ik heb 10 minuten geluisterd dus Ik heb hem helemaal geluisterd. Ik deed tijdens het luisteren ook nog even meditatieoefeningen zoals in en uit ademen en het in en uit ademen tellen. Daarna bleef ik lekker liggen en luisteren. Toen Meditation Pacify afgelopen was begon vanzelf het volgende nummer uit het Meditation Pack en die heet Meditation Control. Ik stopte hem na 1:52
Ik werd lekker ontspannen tijdens het luisteren en was na het luisteren ook lekker ontspannen. Ik vond het fijn om te luisteren.

Spotify

Album:Meditation Pack
Nummer:Meditation Pacify

Maandagavond heb Ik ook binaural beats geluisterd. Ik heb toen 2 keer 15 minuten naar Calm van I-Doser geluisterd. Ik werd lekker ontspannen en was na het luisteren ook lekker ontspannen. Omdat Ik de tweede keer een beetje dwang had en het idee had dat Ik niet lekker lag heb ik later nog een keer 15 minuten naar Calm van I-Doser geluisterd. Toen werd ik weer lekker rustig omdat ik mijn telefoon (waar ik via luisterde) en het snoer van mijn koptelefoon naast mijn kussen had gelegd ( daarvoor had ik last van het snoer namelijk ) en ik had mijn dekbed open geslagen waardoor ik geen druk van mijn dekbed voelde. Ik heb toen heerlijk geluisterd. Ik werd toen weer heerlijk ontspannen en ben na het luisteren heerlijk gaan slapen. Ik heb die nacht geen LD gehad. Wel een ND onthouden.

Ik heb donderdagmiddag ook 10 minuten naar Meditation Pacify van I-Doser geluisterd. Ik werd lekker ontspannen tijdens het luisteren en was na het luisteren ook lekker ontspannen.

Album:Meditation Pack
Nummer:Meditation Pacify

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
56
Laatst gezien: 22-10-2017
LDs: 364

BerichtGeplaatst: Za 06 Feb, 2016  Reageer met quote

Stefano,
Als ik vroeger ontspanningsoefeningen deed luisterde ik naar deze 2 muziekjes
Aquatic Ambiance 10 Hours - Donkey Kong Country
https://www.youtube.com/watch?v=CKAc3nYEatw
Om Mani Padme Hum - Original temple mantra version, zijn verschillende versies van
https://www.youtube.com/watch?v=VFIQguh2yYI

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
16
Researchers

BerichtGeplaatst: Zo 14 Feb, 2016  Reageer met quote

Hoi Zoef,

Dat is leuk. Dankjewel voor je tips!
Bij die link van dat liedje van Donkey Kong Country staat bij gerelateerde video's van dezelfde uploader (scrapper9000) ook het liedje van de waterlevels in Super Mario 64 (Mijn favoriete game):

Jolly Roger Bay 10 Hours - Super Mario 64
https://www.youtube.com/watch?v=JTszj4iZUMw

Ik vind het leuk dat ik dat liedje ook tegen kom.
Eigenlijk is dat ook een mooi en rustig liedje.

Ken jij dat liedje van Super Mario 64 ook Zoef?

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
16
Researchers

BerichtGeplaatst: Zo 14 Feb, 2016  Reageer met quote

Ik heb dinsdag en woensdag 15 minuten naar Calm van I-Doser geluisterd voor het slapen gaan en ik heb donderdag en vrijdag 15 minuten naar Hand of God van I-Doser geluisterd voor het slapen gaan.
Ik werd lekker ontspannen tijdens het luisteren en was na het luisteren ook lekker ontspannen.

Dinsdag, woensdag en donderdag luisterde ik via Spotify en vrijdag luisterde ik via de I-Doser Premium App voor Android.

Spotify

Spotify

I-Doser Premium App

Dose/Binaural Beat:Hand of God
Categorie:Spiritual

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
56
Laatst gezien: 22-10-2017
LDs: 364

BerichtGeplaatst: Za 20 Feb, 2016  Reageer met quote

Stefano,

Ik heb nog nooit Super Mario gespeeld, dus het liedje kende ik niet. Speelde bijna alleen Donkey Kong Country 1 en 2 met mijn buurvrouw, neefjes en nichtjes op de Super Nintendo. Zij had Zelda, waar ik niet veel aan vond en SimCity wat me wel boeide. Maar ik wilde een adventure game voor mezelf. Dat zal zo'n 20 jaar terug zijn geweest. Ik heb het apparaat nog steeds. En ja, wat ik misschien een ontspannend muziekje vind is voor een ander weer irritant. Gaat erom dat je muziek vind waar je zelf het beste op kan ontspannen.

back to top
Majah
dream grower
Moderator
Majah heeft een LD4all Quest gehaald!
45
Laatst gezien: 18-10-2017
LDs: 76

BerichtGeplaatst: Za 20 Feb, 2016  Reageer met quote

Zoef schreef:
en SimCity wat me wel boeide

Ja ha, weet je nog, SimCity was leuk colgate

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 5 van 6Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.