EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Uittreden op mijn leeftijd

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 3Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende

Auteur  Bericht 
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
Mario (Stefano) heeft een LD4all Quest gehaald!
16
Researchers
Laatst gezien: 10-12-2017
LDs: 63

Uittreden op mijn leeftijd
BerichtGeplaatst: Ma 23 Feb, 2015  Reageer met quote

Hallo Dromers,

Ik heb een vraagje over uittreden.
Het lijkt mij leuk om een keer (echt) uit te treden.
Bijvoorbeeld vanuit SP of door het luisteren naar binaural beats of brainsessions.

Maar ik vraag mij af of ik op mijn leeftijd al met uittreden bezig mag zijn en of het op mijn leeftijd wel goed en gezond voor mij is om uit te treden.
Ik ben 13 jaar en ik heb autisme.
Volgens mij weten jullie dat want dat staat ook bij mijn profiel maar voor de zekerheid zeg ik het nog even.

Weet iemand of ik op mijn leeftijd bezig mag zijn met uittreden en of het goed en gezond is om echt uit te treden op mijn leeftijd?
Of moet je 18 zijn om te mogen uittreden?

Ik wil ook niet dat als ik eenmaal begin met echt uittreden ik een nieuwe deur geopend heb die niet meer gesloten kan worden en ik voor mijn hele leven lang met het paranormale en/of spirituele leven te maken heb en ik er nooit meer vanaf kan komen.

Bedankt!

Groetjes Stefano

back to top
Luigi (jelle)
Lucid Gamer
LD4all lid
25
LDs: 20

Stefano, dat risico loop je natuurlijk ook als je wel 18 bent als uittreden al echt kan. Ik denk niet dat het echt kan en dus geen kwaad kan om te proberen. Ik raad je aan het in een LD te doen dat is altijd veilig.

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
16
Researchers

Je bedoelt dat risico dat ik voor altijd met het paranormale en/of spirituele te maken heb en ik nooit meer kan stoppen met uittreden?

Ik wil de Brainsessions van Ad Visser gaan luisteren en toen ik zocht naar Brainsessions Ad Visser Uittreden kwam ik een topic op LD4all tegen dat die muziek je in de juiste sfeer kan brengen en je dan gevoeliger wordt voor bewust uittreden.
Niet alleen op LD4all maar ik kom het op meer sites tegen.

Denk je dat het kwaad kan om de Brainsessions van Ad Visser te luisteren?
Het is hele mooie muziek.

back to top
Luigi (jelle)
Lucid Gamer
LD4all lid
25

Dat bedoel ik ja.

Muziek luisteren kan nooit kwaad.

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
16
Researchers

Dus het kan echt gebeuren dat ik nooit meer kan stoppen met uittreden? whatsthat whatsthat whatsthat whatsthat whatsthat whatsthat

back to top
Luigi (jelle)
Lucid Gamer
LD4all lid
25

Dat weet je nooit zeker, echt proberen uit te tredren is misschien niet verstandig omdat je niet weet wat er gebeurt. In een LD kan geen kwaad.

back to top
Dromer0971
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 23-1-2017
LDs:

Je kan het altijd 1 keer proberen en als je je er niet fijn bij voelt dan stop je zo denk ik erover.

naar mijn mening zij OBE`s onderdeel van een LD. Dat je droomt dat je uittreed zo denk ik over OBE (kan het ook helemaal mis hebben)

als je je er nu al niet fijn bij voelt(zoals ik) dan zou je er beter niet aankunnen beginnen.

back to top
Luigi (jelle)
Lucid Gamer
LD4all lid
25

Maar dan nog weet je niet of OBEs echt zijn of niet. Als het wel echt is en je bent uitgetreden, is het misschien heel eng. Je kan het dus beter bij een LD OBE laten.

back to top
Dromer0971
LD4all lid
LD4all lid
LDs:

Ezio (jelle) schreef:
Maar dan nog weet je niet of OBEs echt zijn of niet. Als het wel echt is en je bent uitgetreden, is het misschien heel eng. Je kan het dus beter bij een LD OBE laten.

dat lijkt me slim.

Stefano, misschien kan je vragen stellen aan een ervaren OBE`er ? hij of zij weet er misschien meer vanaf wink

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
16
Researchers

Jelle,
Oke in een LD is dus veiliger. En mag het ook in SP?

force323,

Quote:
Je kan het altijd 1 keer proberen en als je je er niet fijn bij voelt dan stop je zo denk ik erover.

Daar ben ik juist zo bang voor. Ik ben bang dat als je er eenmaal aan begint je niet meer kan stoppen. Dat je vanaf dan uittredingen blijft kijken of gevoeliger bent voor geesten of schimmen zien.

Quote:
Stefano, misschien kan je vragen stellen aan een ervaren OBE`er ? hij of zij weet er misschien meer vanaf wink

Ik weet wel een ervaren OBEr.
Dryalantha.
Maar ik heb al vaker vragen aan Dryalantha gesteld over OBEs maar Dryalantha raad mij aan om het zelf te proberen omdat verschillende mensen allemaal verschillende antwoorden kunnen geven.

back to top
Luigi (jelle)
Lucid Gamer
LD4all lid
25

Stefano, een LD is het veiligst.

back to top
Dromer0971
LD4all lid
LD4all lid
LDs:

Mario (Stefano) schreef:
Jelle,
Oke in een LD is dus veiliger. En mag het ook in SP?

force323,

Quote:

Daar ben ik juist zo bang voor. Ik ben bang dat als je er eenmaal aan begint je niet meer kan stoppen. Dat je vanaf dan uittredingen blijft kijken of gevoeliger bent voor geesten of schimmen zien.

Quote:

Ik weet wel een ervaren OBEr.
Dryalantha.
Maar ik heb al vaker vragen aan Dryalantha gesteld over OBEs maar Dryalantha raad mij aan om het zelf te proberen omdat verschillende mensen allemaal verschillende antwoorden kunnen geven.

dat geesten bestaan is nog nooit bewezen dus dat weet ik niet
schimmen tja help! ik ben bang in het donker en ik zie al schimmen als ik naar de keuken loop en ben bang. in bed heb ik dat niet meer zo (behalve toen ik hoorde van SP) ik ben er wel gevoelig voor.(flesje draaien scared) verhalen ik weet niet of jij dat bent. verder kan je wel aan dryalantia vragen of hij schimmen/geesten zag. als jij niet gelooft in geesten kan je je dr niet gek meemaken

verder zoals Jelle al zei: doe het in een LD dat is het veiligst.

voor OBE is ook nog geen wetenschappelijk bewijs. dus ik zou afwachten

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
16
Researchers

Jelle en force323,

Met schimmen en geesten bedoel ik dat ik bang bent dat als ik eenmaal aan uittreden begint ik een nieuwe deur/wereld in mijn leven open die niet meer kan worden gesloten en dat ik vanaf dat moment paranormale krachten heb zoals geesten kunnen zien, vanzelf uittredingen krijgen terwijl ik het niet wil, geesten die aan mij gaan trekken, helderziend zijn, door muren heen kunnen kijken en ik ben bang dat ik nooit meer kan stoppen met uittreden als ik er eenmaal aan begin.

Dryaltantha zegt dat ik het beste het zelf kan uitproberen maar als ik het zelf uitprobeer en er gebeurt wat is het misschien al te laat.

Waarom is het in een LD veiliger dan in SP of tijdens WILD?
Omdat je vanuit SP ook in een echte uittreding kan raken?

back to top
Luigi (jelle)
Lucid Gamer
LD4all lid
25

Je zegt het zelf al lach1

back to top
Dromer0971
LD4all lid
LD4all lid
LDs:

Mario (Stefano) schreef:
Jelle en force323,

Met schimmen en geesten bedoel ik dat ik bang bent dat als ik eenmaal aan uittreden begint ik een nieuwe deur/wereld in mijn leven open die niet meer kan worden gesloten en dat ik vanaf dat moment paranormale krachten heb zoals geesten kunnen zien, vanzelf uittredingen krijgen terwijl ik het niet wil, geesten die aan mij gaan trekken, helderziend zijn, door muren heen kunnen kijken en ik ben bang dat ik nooit meer kan stoppen met uittreden als ik er eenmaal aan begin.

Dryaltantha zegt dat ik het beste het zelf kan uitproberen maar als ik het zelf uitprobeer en er gebeurt wat is het misschien al te laat.

Waarom is het in een LD veiliger dan in SP of tijdens WILD?
Omdat je vanuit SP ook in een echte uittreding kan raken?

zoals ik je hoor ben je er bang voor dan zou ik het NIET doen geloof je in geesten?
(ik niet soms wel tounge2)

en als je toch een OBE doet laat je niet gekmaken door die `dingen` misschien zijn ze er zelfs niet!(waarschijnlijk wel)
en misschien is een OBE wel gwn een LD droom dat je droomt dat je uittreed

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 3Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.