EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Quest 77: LD4all zomerkamp!

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

Auteur  Bericht 
Ansie
Stockholm
Moderator
Ansie heeft een LD4all Quest gehaald!
27
Chat Mods
Laatst gezien: 17-8-2017
LDs:

Quest 77: LD4all zomerkamp!
BerichtGeplaatst: Za 04 Jul, 2015  Reageer met quote

LD4all Quest 77: Camp4All!
Author: Eilatan, vertaald door: Ansie

Elke maand, op LD4all :ld4all: hebben we een nieuwe Quest om je LD's op een leuke manier te verkennen.

klik hier voor een lijst met alle LD4all Quests
Klik hier om zelf een Quest voor te stellen

Camp4All!

Het is juli en je weet wat dat betekent! Veel zon en het midden van de zomer!

Als je het genoegen hebt om op het nu warme noordelijk halfrond te leven, geniet je waarschijnlijk van de zon en vrije tijd doormiddel van buitenactiviteiten. In deze tijd van het jaar worden veel kinderen weggestuurd zodat de ouders van hun rust kunnen genieten.... ik bedoel ze van een zomerkamp kunnen genieten!

Maar wist je dat LD4All haar eigen zomerkamp heeft? Ja! Dus nu verklaar ik het zomerkamp voor geopend! Nu vraag je je misschien af hoe je bij dit kamp komt, en wat daar precies gebeurt, maar natuurlijk zal ik niks van dat verraden! Tijdens de Quest kom je daar vanzelf achter!

Om deze Quest te voltooien en je vleugels te verdienen

• Droom lucide smile
  • Ga naar het kamp van LD4all!
  • Optioneel: Neem deel aan één van de geweldige activiteiten van het kamp.
  • Optioneel: Ontmoet andere LD4all leden!
  • Optioneel: Droom lucide terwijl je in het kamp verblijft!

Wees alsjeblieft duidelijk of je het gevoel hebt dat je de Quest gehaald hebt. Je kunt het ook nog eens proberen. pasQuale geeft de vleugels alleen als je zelf het gevoel hebt dat je geslaagd bent. De vleugels zijn een beloning voor jezelf.

pasQuale zal iedereen die zijn vleugels verdiend heeft zijn vleugels geven aan het einde van de Quest. Wees dus alsjeblieft geduldig.

Tips voor het behalen van deze Quest

• Bedenk wat de zomer en kamperen voor jou betekenen
  • Stel je voor hoe het kamp eruit ziet: Vergeet de koekjes niet!
  • Bedenk wat voor activiteiten het kamp heeft: Zwemmen in het gedeelde dromen bad? kooklessen voor droomgerechten? vliegen voor gevordereden?
  • Blijf rustig en onthoud dat er andere LD4all leden zijn om je te groeten!

Dus neem de LD4all trein, en ik zie jullie daar! notify

Laatst aangepast door Ansie op Zo 13 Sep, 2015, in totaal 1 keer bewerkt
back to top
grishian
LD4all lid
LD4all lid
grishian heeft een LD4all Quest gehaald!
19
Laatst gezien: 13-10-2016
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 12 Jul, 2015  Reageer met quote

Queste behaald! smile
Ik wordt wakker en zie mijn zus op een stoel in mijn hotel kamer zitten. Ik droom denk ik meteen. Ik stap naar het raam en doe het open. Ik kijk naar mijn zus en zeg: ik denk dat ik aan het dromen ben. Ze zegt niets terug dus ik stap door het raam. Kijk nog eens naar haar. Ze zegt niets dus ik spring erdoor. Ik probeer mijn val af te remmen en dat lukt. Ik zweef op het laatste moment naar de grond. Oke, wat ga ik doen denk ik. Ik denk meteen aan de queste en aan vliegen. Oke, dus hoe geraak ik naar het kamp? Met de trein? Oke, maar waar is een trein? Ik beslis om er naar toe te vliegen. Door het gewoon te denken lukt niet goed, ik zweef misschien een halve meter boven de grond. Zwemmen? Dat gaat al beter, misschien wel heel traag maar het lukt. Als ik redelijk hoog ben, zo'n 10 meter denk ik, probeer ik een betere manier van vliegen te bedenken. Ik steek mijn vuist uit, maar er gebeurd niets. Ik stel me voor dat er een kracht aan mijn vuist trekt en ja hoor ik begin ineens te versnellen. Ik versnel tot dat ik sneller als de auto's onder me ga, maar sneler niet. Ik kijk onder me rond opzoek naar een trein of vervoer middel. Dan ineens vlieg ik over een brug. Naast de brug is een soort van baan met water in waar boten in varen. De boten gaan sneller als de auto's dus zoek ik een snelle boot uit. Ik zie een speedboot en vlieg ernaartoe. Ik ben aan boord, maar zie geen bestuurder. Oke, dan zal ik maar gewoon meeliften totdat ik bij het kamp aankom. Ik kijk naar de lucht en zie een blauwe hemel, maar dit keer zie ik dat er bij de zon ( bij de zon is alles meer oranje roos) zie ik ook planeten met ringen rond. Ik hoor een bost op het dek en zie nog drie andere jongens. Hallo! Zijn jullie ok opweg naar het Ld4all kamp? Ja zegt er 1, de andere twee knikken. Hoe oud zijn jullie? 2 ervan steken 2 vingers omhoog zoals de kleine kindjes wel doen als je vraagt hoe oud ze zijn. Twee? Vraag ik. ze knikken. Oke eigenlijk leken ze eerder 10ofzo. De derde zegt dat hij 5 is. Wat ook niet kan natuurlijk. Ik vind het zo raar dat ik een RC in mijn droom doe. Ik kijk naar mijn handen en ze doen iets wat ze nog nooit eerder gedaan hebben. Mijn ring en duim vinger van mijn linker hand misvormen en doen opeens op een vreemde manier pijn. Zoals als je handen in een vuist zijn vastgebonden in verband, maar veel, veeel te strak. Ik kijk van mijn handen weg en concentreer me op de weg. Ik zie een verlaten appartementen gebouw met daarvoor een grote parking van asfalt. Op de parking staan zeker 100 kinderen... Geen volwassenen. Ik spring samen met de andere kinderen van de speedboot en ga naar de andere kinderen. Welkom zegt er iemand van rond mijn leeftijd. Hallo! Zijn we op tijd? Vraag ik. Ja! Net op tijd! Oke, wat gaan we doen? Vraag ik. We spelen death match. Wat? Vraag ik weer. Wat moet je doen? Hij zegt. Je moet proberen iedereen te raken met soorten krachten die je zelf bedenkt. Dit kunnen laserstalen, energieballen wat je ook maar bedenkt zijn. Oke ik snap het zeg ik. Iemand fluit af en ik spring in de lucht en ondertussen laat ik me door een denkbeeldig touw naar 1 van de ramen van het appartement trekken. 1 van de jongens die met me mee waren gekomen zit van de ene plek naar de andere te teleporteren. Hij is een teleporter! Roept iemand. Ik zie iemand onder me en stel me voor dat er balletjes in mijn broekzak zitten. Ik haal ze eruit en ze beginnen te groeien. Ik gooi ze zo hard ik kan op die onder mij en ze ontploffen zodra ze hem raken. Hij verandert in een varken. Ik kijk rond en zie dat er meerdere varkens rondlopen. Dus dat gebeurd er als je geraakt wordt. Ik begin er net goed in te worden als ze een nieuw fluitsignaal geven. De jongen die kon teleporteren is de winnaar. Dan wordt ik wakker

back to top
Dreamystivi
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 26-7-2017
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 12 Jul, 2015  Reageer met quote

Prachtig! Wat een mooie LD en met zoveel speciale droomtechnieken. Volgens mij ben jij de winnaar en niet die teleporter. Zeker toch al van deze quest!
Dikke proficiat!

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
56
Laatst gezien: 21-10-2017
LDs: 364

BerichtGeplaatst: Ma 13 Jul, 2015  Reageer met quote

Gefeliciteerd. Je heb echt talent, zoveel droomcontrole.
En een genot om je droom te mogen lezen.

back to top
Majah
dream grower
Moderator
Majah heeft een LD4all Quest gehaald!
45
Laatst gezien: 18-10-2017
LDs: 76

Gefeliciteerd met het halen van de Quest!

En wat een fantastische LD, wat een avontuur, heel leuk om te lezen inderdaad smile

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
27
Chat Mods
LDs:

Gefeliciteerd grishian smile Wat een mooie lange LD!

back to top
grishian
LD4all lid
LD4all lid
19
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 14 Jul, 2015  Reageer met quote

Dankjewel allemaal! Dromen opschrijven is echt een goede oefening!

back to top
Qu
Founder
LD4all lid
Qu heeft een LD4all Quest gehaald!
44
Chat Mods
Researchers
Laatst gezien: 17-10-2017
LDs:

BerichtGeplaatst: Wo 12 Aug, 2015  Reageer met quote

Gefeliciteerd met je vleugels grishian! thumbs

En wat een gaaf zomerkamp trouwens! :D

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
Mario (Stefano) heeft een LD4all Quest gehaald!
16
Researchers
Laatst gezien: 22-10-2017
LDs: 63

BerichtGeplaatst: Wo 12 Aug, 2015  Reageer met quote

Gefeliciteerd met het halen van je vleugels grishian! party3 party3 party3 party3

back to top
grishian
LD4all lid
LD4all lid
19
LDs:

BerichtGeplaatst: Za 15 Aug, 2015  Reageer met quote

Dankje allemaal tounge1 ben er heel blij mee! smile

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
27
Chat Mods
LDs:

BerichtGeplaatst: Za 15 Aug, 2015  Reageer met quote

Even voor de duidelijkheid:
Deze Quest loopt tot in de eerste week van September, dus iedereen is nog welkom op het kamp smile

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.