EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Quest 78: Kinderlijk eenvoudig

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

Auteur  Bericht 
Ansie
Stockholm
Moderator
Ansie heeft een LD4all Quest gehaald!
27
Chat Mods
Laatst gezien: 17-8-2017
LDs:

Quest 78: Kinderlijk eenvoudig
BerichtGeplaatst: Zo 13 Sep, 2015  Reageer met quote

LD4all Quest 78: Kinderlijk eenvoudig
Author: Ansie, geïnspireerd door: Droomyoga

Elke maand, op LD4all :ld4all: hebben we een nieuwe Quest om je LD's op een leuke manier te verkennen.

klik hier voor een lijst met alle LD4all Quests
Klik hier om zelf een Quest voor te stellen

Kinderlijk eenvoudig

Ik denk dat er veel mensen zijn die denken, terwijl ze kinderen zorgeloos zien spelen, dat ze best wel eens weer kind willen zijn. In het echte leven is dit natuurlijk niet echt mogelijk, maar zoals we weten kan in een droom alles!

Daarom gaan we ons in deze Quest verjongen smile We transformeren onszelf in een kind en we gaan onszelf ook zo voelen! Eenvoudige dingen worden belangrijke dingen, belangrijke dingen worden onbelangrijk en we spelen zonder consequenties! Je kunt teruggaan naar je jeugd zoals je je dat herinnert, maar je bent ook geheel vrij om jezelf een andere jeugd aan te meten! Zolang je maar weer zorgeloos kan genieten smile

Om deze Quest te voltooien en je vleugels te verdienen

• Droom lucide smile
  • Word een kind in uiterlijk en innerlijk.
  • Geniet!
  • Vertel ons je avonturen smile

Wees alsjeblieft duidelijk of je het gevoel hebt dat je de Quest gehaald hebt. Je kunt het ook nog eens proberen. pasQuale geeft de vleugels alleen als je zelf het gevoel hebt dat je geslaagd bent. De vleugels zijn een beloning voor jezelf.

pasQuale zal iedereen die zijn vleugels verdiend heeft zijn vleugels geven aan het einde van de Quest. Wees dus alsjeblieft geduldig.

Tips voor het behalen van deze Quest
  • Relax alvast voor je gaat slapen, als geen zorgen hebt overdag is de kans groter dat je ze ook 's nachts niet hebt.
  • Herinner je hoe het voelt een kind te zijn.
  • Bedenk een strategie om kind te worden. Ben je kind vanaf het begin van je droom? Is het oppakken van speelgoed voldoende? Neem je een drankje? Stap je door een deur? Er zijn genoeg manieren! Kies er één die jou het meest mogelijk lijkt.

Veel plezier en geniet! ansie

Laatst aangepast door Ansie op Do 12 Nov, 2015, in totaal 1 keer bewerkt
back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
27
Chat Mods
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 13 Sep, 2015  Reageer met quote

Voor de duidelijkheid: Deze Quest geldt in ieder geval tot het einde van oktober. In de eerste week van november zal ik een nieuwe Quest plaatsen smile

Ik nodig iedereen uit om suggesties te doen in het Quest suggestie onderwerp. Ik kijk er echt naar en laat me zeker inspireren (zoals je ook met deze Quest ziet). Daarnaast vind ik het ook leuk om te zien dat mensen met de Quest bezig zijn. smile

Als je verder nog ideeën hebt om de Quest te verbeteren kun je dat ook aangeven in het Quest suggestie onderwerp (of in een nieuw onderwerp als het een groter punt is) of je kunt me een berichtje sturen. Ik kan best tegen een beetje kritiek en ik zie graag dat de Quest leuk is voor een grote groep mensen op het forum.

Veel plezier met deze Quest!
Ansie ansie

back to top
Droomyoga
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 4-12-2015
LDs: 9

BerichtGeplaatst: Di 15 Sep, 2015  Reageer met quote

14-9
LD 1,5 uur (tussen 6.00 en 7.30) WILD met Kind droomdoel, flitsen met wakker tussendoor. Quest alleen met 2 korte flitsen gehaald, voelt niet voldoende.

Na keelademhaling en 'dit is een droom' visualiseer ik me als een in kind op het schoolplein, bezig ballen uit het doel te houden. WILD overgang: Ik ben een kind van ongeveer 8 jaar, bezig buiten een beschuit te eten met rode jam. Heerlijk!! IK ben buiten bij mijn ouderlijk huis en sta voor 't raam. Dit is een droom denk ik Ik voel mijn lichaam in bed liggen en besef dat de korte droom weer weg is. Dan ben ik weer het kind genietend van de beschuit. En dan weer voel ik mijn lijf in bed liggen. Ik sta buiten als volwassene met om me heen 5 anderen, familieleden. Ik besef dat ik weer droom. Ik ben bezig een soort dik rubberen ballon in een doos te plakken, zonder lucht. Dat lukt en er zit moedermelk in. Ik giet het uit in de eerste beker die een vrouw me voor houd. Ze krijgt niet meer als 1/3 vol omdat ik het verdeel onder de anderen. Ik drink ervan het smaakt heerlijk. Nog beter als de vorige keer denk ik. Dit is de derde keer. Dan ben ik wakker en schrijf het op.

Van de 1,5 uur zijn de droomdeeltjes kort geweest. Ik denk dat mijn REM bijna op was. Om 5.40 had ik ook al een lange gewone droom opgeschreven. Nu snap ik dat slaapdeprivatie/uit bed gaan tussen 4 en 6 goed zou werken als je een lange LD wil hebben daarna.

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
27
Chat Mods
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 04 Okt, 2015  Reageer met quote

Gefeliciteerd Droomyoga smile

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
27
Chat Mods
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 12 Nov, 2015  Reageer met quote

Hallo Quest-liefhebbers,

Sorry dat ik de nieuwe Quest nog niet heb geopend. De laatste twee weken had ik het gek druk op het werk en had ik hier helaas echt geen tijd voor. Nu is het beter en ik ben van plan om vanavond een nieuwe Quest te maken. Bedankt voor jullie geduld! smile

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.