EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

LD-Competitie Oktober 2016

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

Auteur  Bericht 
Majah
dream grower
Moderator
Majah heeft een LD4all Quest gehaald!
45
Laatst gezien: 18-10-2017
LDs: 76

LD-Competitie Oktober 2016
BerichtGeplaatst: Ma 03 Okt, 2016  Reageer met quote

Zoals gewoonlijk post je hier de LD's die je deze maand gehaald hebt. Alle LD's tellen mee ook hele korte. Je moet je in je droom gerealiseerd hebben dat je droomt. Meerdere LD's per nacht kunnen, maar dan moet je tussendoor wakker zijn geweest.

Succes allemaal!

Oktober
Dreamystivi - 2

Winnaars vorige maanden
Januari - Zoef (6)
Februari - Majah (3)
Maart - Zoef (7)
April - Zoef (6)
Mei - dj-girl (7)
Juni - Zoef, twin (5)
Juli - Zoef (4)
Augustus - Zoef (5)
September - Zoef (2)

Laatst aangepast door Majah op Di 01 Nov, 2016, in toaal 3 keer bewerkt
back to top
Dreamystivi
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 26-7-2017
LDs:

+1=1
BerichtGeplaatst: Vr 07 Okt, 2016  Reageer met quote

Nu de frequentie wat lager ligt (in september was het hoogste aantal dromen 2), waag ik mij ook nog eens aan deze competitie. Ik heb nog af en toe LD's, spontaan (ben nu even niet met technieken bezig), ongeveer 2 per maand, dus, maak ik ook nog eens kans. colgate
En trouwens had ik aan Majah belooft mijn LD's opnieuw te posten in de competitie. Ziehier dus...

+1 = 1

Ik was gisteren in groep gaan mediteren, tijdens de meditatie viel ik even echt in slaap en begon ik meteen te dromen, ik herkende dit direct en werd weer klaar wakker, waarna de meditatie nog vlotter en helderder liep. Ik denk dat dit effect heeft gehad i mijn droom vannacht.

Ik was in een droom en herkende spontaan, zonder aanleiding de droom, dat het een droom moest zijn, en plots werd ik lucide.
Ik zat in een ruimte, en zoals meestal in een LD wou ik naar buiten, de ruimte voelen, vliegen. Dus ik vloog op een groot raam af en probeerde door het glas te vliegen, maar ik botste er tegen, ik geraakte er niet door, ik deed het opnieuw maar nu met mijn droomogen dicht en mij al voorstellend dat ik er al door was, en dat lukte. Mijn droom ervaren volgde wat ik al voorgesteld had. Ik vloog in een prachtig groen landschap, met bomen en valleien.
Ik wist dat dit droomlichaam hier en heel de droom (het landschap) zich afspeelden in mijn geest en was zo verbaasd, verwonderd hierover, echt alles verschijnt gewoon in de geest van de slapende mij en toch ervaar ik mij maar als een deeltje van die ervaring. Ik probeerde dit zo goed mogelijk te ervaren, dat ik eigenlijk de totaliteit was, maar voelde, daardoor misschien, dat ik snel zou wakker worden. Dus liet ik mij een aantal keer vallen vlak langs zo'n boom zodat ik erg veel sensaties te voelen kreeg van mijn droomzelf glijdend langs een stam en doorheen een hoop bladeren. Op die manier kon ik de LD nog wat rekken, maar uiteindelijk werd ik toch wakker.

back to top
Dreamystivi
LD4all lid
LD4all lid
LDs:

+1=2
BerichtGeplaatst: Vr 28 Okt, 2016  Reageer met quote

+1=2

Daar is die de tweede LD deze maand. Een WILD. Ik had hem gisterennacht.

Ik was wakker geworden 's nachts, kon niet meer inslapen, dan maar opgestaan om wat te mediteren, daarna terug naar bed. Mijn geest was veel rustiger, maar slapen ging nog niet zo gemakkelijk, maar ik maakte er mij niet meer druk in.

Zo lag ik daar wakker te wezen tot ik rare geluiden begon te horen, geluiden die niet echt reëel konden zijn, zoals het geluid van lakens als je er in beweegt, maar dan 10x versterkt. Ik had door dat dit auditieve hallucinaties moesten zijn, mijn lichaam was dus toch in slaap aan het vallen, terwijl mijn geest nog klaar wakker was. Ik ben rustig gebleven, en ben mij op die geluiden gaan focussen, tot er ook beelden bij kwamen, nl. ik die onder mijn lakens rechtop zat, en dat was genoeg om te besluiten om uit bed te stappen, ik had nl. al een droomlichaam. Blij nog eens lucide te zijn deed ik een paar vreugdesprongetjes. Ik was in mijn slaapkamer, niets boeiends aan, dus zweefde ik door de deur de gang in. Toen voelde ik dat ik wakker ging worden, ik keek nog rap even naar mijn droomhanden en herhaalde "ik ben aan het dromen, dit is een droom", hierdoor kon ik de ld nog even rekken, maar uiteindelijk werd ik toch wakker.

back to top
Majah
dream grower
Moderator
Majah heeft een LD4all Quest gehaald!
45
Laatst gezien: 18-10-2017
LDs: 76

BerichtGeplaatst: Di 01 Nov, 2016  Reageer met quote

Gefeliciteerd Dreamystivi rechterduim omhoog met knipoog

back to top
Dreamystivi
LD4all lid
LD4all lid
LDs:

BerichtGeplaatst: Wo 02 Nov, 2016  Reageer met quote

Majah schreef:
Gefeliciteerd Dreamystivi rechterduim omhoog met knipoog

Bedankt.
Eindelijk nog eens gewonnen, hoewel met maar twee LD's, zo'n goed gevoel geeft dat ook weer niet. ^^

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.