EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Lucide droom of niet?

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

Auteur  Bericht 
marazul
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 23-2-2017
LDs:

Lucide droom of niet?
BerichtGeplaatst: Wo 22 Feb, 2017  Reageer met quote

Hallo forum,

Ik heb me de laatste tijd verdiept in geloof (Christendom) en sinds ik dat heb gedaan heb ik 3 rare situaties meegemaakt. Ik heb geen idee of dit er iets mee te maken heeft. Maar misschien ook wel.

De eerste 'aparte' situatie was tijdens mijn werk. Ik werk als casiere. Ineens kreeg ik een soort 'paniek' aanval. Mijn hartslag ging tekeer en het bleef door gaan. 15 minuten later was ik vrij en het ging nog steeds door. Mijn fiets stond in de parkeergarage bij mijn werk, dus die wou ik ophalen. Ineens hoor ik een auto, gewoon rijden. Alleen in mijn hoofd 'denk/hoor' ik dat die auto mij wilt aanrijden. Mijn hartslag ging nog steeds tekeer. Eenmaal thuis barstte ik in tranen uit. De volgende dag was ik nog steeds van slag. Ik voelde mijn hart nog steeds. Na 1,5 dag was het over. Ik vond dit een hele rare ervaring en in heb geen idee wat het was.

Maar daar bleef het niet bij. Een tijdje geleden lag ik in mijn bed, proberend in slaap te komen. Tot ik ineens een gevoel heb dat er iemand naast/boven mij ligt/zweeft. Ik durfde mijn ogen niet open te doen. Ik bidde snel en ineens was het weg.

En dan gister nacht.. Ik had een droom dat ik de duivel aankeek. We waren in een kleine kamer, helemaal zwart. De duivel kwam door een deur, hij was zwart. Ik kon alleen zijn witte ogen zien. En dit is ook het enige wat ik kon herinneren van die droom.

Nu vroeg ik mij af of iemand van jullie weet wat een van deze dingen is. Ik vind het niet eng, meer apart en raar. Ik heb geen idee wat dit is... Sinds ik mij heb verdiep in religie komt dit voor. Zoals ik zei, ik heb geen idee of dit er iets mee te maken heeft of dit de duivel is??

back to top
twin
LD4all lid
LD4all lid
twin heeft een LD4all Quest gehaald!