EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Door hebben dat je droomt net voordat je wakker word gemaakt

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

Auteur  Bericht 
Mitchel338
Nieuw lid
Nieuw lid
18
Laatst gezien: 1-4-2017
LDs:

Door hebben dat je droomt net voordat je wakker word gemaakt
BerichtGeplaatst: Wo 29 Mrt, 2017  Reageer met quote

Ik ben al weer een paar dagen flink bezig met het behalen van lucide dromen en vannacht had ik iets opmerkelijks. Ik had een droom waarin ik met iemand, wie zou ik niet weten een kluis ging beroven, toen we weg wouden gaan met de buit ( eigenlijk moest ik hier al lucide worden want het geld was papier waarvan 1 kant wit was ) kwam er een persoon thuis. Ik had me voorgenomen om hem weg te jagen want ik was in een normale droom en ik mocht echt niet genaaid worden. Ik wachte even bij de poort tot hij hem open deed en zo gauw ik naar hem toe huppelde en rare geluiden maakte om hem weg te jagen ( Want het was donker en diegene was bang ) kwam ik erachter, wat ben ik aan het doen? Ik moet aan het dromen zijn, en METEEN daarna kwam mijn moeder op mijn kamer om mijn broertje wakker te maken, dus werd ik gelijk ook weer wakker.

Is dit puur toeval dat ik net uit mijn luciditeit op het verkeerde moment verbroken ben of is dit wel vaker als je wakker gemaakt word?

M.v.g Mitchel

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
57
Laatst gezien: 15-12-2017
LDs: 367

BerichtGeplaatst: Do 30 Mrt, 2017  Reageer met quote

Hi Mitchel,

Ik denk dat dit puur toeval is. Je gaat vaak lucide dromen net voordat je wakker wordt. En geld ziet in je dromen er heel anders uit bij mij ook soms als monopoly geld,
soms zwarte of rose van kleur. En dat is aan de onderkant ook niet bedrukt.
Je gaat goed, zat bijna tegen een lucide droom aan. Ik wordt nooit wakker gemaakt
behalve als ik de wekker zet. Dus daar kan ik niet over mee praten. En omgevingsgeluiden beinvloeden je dromen.

Groetjes Zoef

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.