EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

CBD-olie

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

Auteur  Bericht 
Dirk
Hoi :)
LD4all lid
33
Researchers
Laatst gezien: 7-7-2018
LDs: nee, dank je

CBD-olie
BerichtGeplaatst: Wo 04 Apr, 2018  Reageer met quote

Dit wil ik hier toch wel even vermelden. Sinds een paar maanden neem ik op de meeste dagen enkele druppels CBD-olie. Het effect op mijn droomleven is echt heel sterk, in elk geval op m'n herinnering ervan. Voorheen was ik nog maar weinig met dromen bezig en had ik in de meeste nachten geen herinnerde dromen. Nu herinner ik me bijna elke nacht minstens één droom, vol met details die ik nog kan terughalen, bijna zo tastbaar als een herinnering van iets wat ik overdag heb meegemaakt. Soms komt zelfs op random momenten overdag een levensechte herinnering boven aan een droom van een hele tijd geleden, minstens weken en misschien wel maanden terug. Echt heel opmerkelijk.

Verbeterde cognitieve vermogens overdag merk ik gek genoeg niet of nauwelijks, het is niet zo dat nu ook m'n concentratievermogen of m'n geheugen van dingen die echt gebeurd zijn is verbeterd. In elk geval niet in die mate waarbij dat met m'n dromen het geval is. Dat is dan wel weer jammer...

back to top
Majah
dream grower
Moderator
Majah heeft een LD4all Quest gehaald!
46
Laatst gezien: 13-8-2018
LDs: 100+

BerichtGeplaatst: Do 05 Apr, 2018  Reageer met quote

Hoi Dirk ,

Wat een goed bericht! smile
Zo'n intense opleving van je droomleven, dat is fantastisch!

En zonder dat je er extra moeite voor gedaan hebt, wat een kadootje ^^ Een soort bijwerking van de CBD-olie dus...

Ik zelf heb al eerder aan CBD-olie gedacht als mogelijke remedie voor lichamelijke klachten. Ik ben nu wel extra geneigd om het te gaan proberen
Ik ga je in een pb het merk vragen dat jij gebruikt, want er schijnen nogal verschillen te zitten in de kwaliteit

Dank je wel dat je dit deelt rechterduim omhoog met knipoog

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
Mario (Stefano) heeft een LD4all Quest gehaald!
17
Researchers
Laatst gezien: 18-8-2018
LDs: 63

BerichtGeplaatst: Zo 22 Apr, 2018  Reageer met quote

Hoi Dirk en Majah,

Ook ik heb een poosje CBD-olie geslikt. Dit vanwege mijn autisme en angst en dwangstoornis. De druppels gaven helaas niet het gewenste effect. Wat het dromen betreft, ook daar merkte ik geen verandering in tijdens het gebruik van de druppels.

Dus het is waarschijnlijk bij ieder mens verschillend of het werkt.

Misschien dat het op de lange duur wel het gewenste effect gegeven zou hebben maar doordat ik medicatie nodig had mocht ik de druppels niet meer innemen.

Groetjes Stefano

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.